Hallo iedereen hier,
Ik kom gezellig meeschrijven. Ik ben Andrea, niet zo piepjong meer (38), misschien in jullie ogen al een oude bomma

Ik heb al een huwelijk achter de rug dat kinderloos is gebleven, en ik heb nu een nieuwe man leren kennen waarmee ik alsnog mijn kinderwens in vervulling wil laten gaan.
Ik heb al zo'n beetje een paar dingen gelezen hier en het is tof om te zien dat ervaringen hier zo open en vlot worden gedeeld... Mijn ovulatietesten heb ik intussen al besteld. Niet voor deze ronde (dat zal te laat zijn), maar wel voor volgende maand...
@lieveke en
@diedy en anderen die ik vergeet: veel succes met die split... Ik kende de techniek al maar ik wist niet dat het die naam had en ook kon helpen om zwanger te worden. Ik heb dat ooit trouwens per toeval eens meegemaakt met mijn eerste vriendje.

Het is misschien wel een grappig verhaal... Mijn eerst vriendje mocht ooit eens mee met mijn papa en mama naar zee. Ik was toen zestien ofzo, helemaal nog niet klaar om ook samen met hem te slapen dus het bleef allemaal redelijk zedig, we foefelden al wel wat maar niks meer. Hij had van zijn vrienden gehoord dat als je 'meneerke daar beneden' de hele dag door stimuleert, dat er dan vanalles vreemd gebeurt, en hij wou dat eens uittesten met mij. Dus ik elke minuut dat we even alleen waren hem maar 'plezieren' tot hij stop riep. Maar echt élke moment he... als papa en mama even naar de bakker waren, bij het tandenpoetsen, bij het omkleden in het zwembad... tegen de avond aan fluisterde hij me in mijn oor dat het begon serieus pijn te doen onderaan en dat we voor een oplossing moesten zorgen.

Begin maar eens in het midden van de winkelstraat in Oostende! Wij toen rap rap de H&M binnen, broek van het rek getrokken om zogezegd te passen, kleedhokje in en hij heeft het toen zelf 'opgelost'. Met mijn excuses voor de volgende bezoekster van het kleedhokje want mijn zakdoek die bleef toch maar op de grond

Sindsdien kan ik bevestigen dat dit wel degelijk een effect heeft bij de mannen. En hóe

Enfin, ik vond het toen niet zo grappig eigenlijk, nu wel.
Met mijn eerste man heb ik een tijdje in Polen gewoond en daar hebben we een tijdje in de MM gezeten. Toen we een uitnodiging kregen voor een zaadonderzoek stond er zelfs letterlijk in de brief dat een paar "near misses" de dag voor het onderzoek een beter resultaat gaven. Hij heeft dat helaas nooit willen uitproberen.
Enfin, dat dus allemaal om te zeggen dat het misschien wel de moeite waard is om het te testen. Ik ga er mijn eigen ventje ook eens op aanspreken één van de volgende maanden als het bij ons ook wat langer zou duren...
Hou het vooral plezierig iedereen!
'Bomma' Andrea