Nod november 2017

• @Diedy Ik kreeg net nog een SMSje van mijn ventje die vroeg wanneer we het nog eens gingen doen. smile.gif Alleen jammer dat het zoveel tijd in beslag neemt, je bent er een hele dag mee bezig (ok, tussendoor kun je wel wat dingen doen maar je kunt het enkel plannen op een verlofdag of in een weekend - wij hadden geluk dat het net uitkwam met mijn ei). Het was voor hem ook een ontdekking hoor, hij liep er op het einde van de dag ook wat onwenning/sjacherijnig bij en hij voelde ook wat druk/pijn binnenin. Meerdere keren te horen gekregen dat hij hoopte dat het de moeite waard ging zijn. Ik denk dat ik het antwoord intussen weet smile.gif Wel goed afspraken maken op voorhand... ik heb de tip van @lieveke gevolgd en op de klok gekeken, maar er waren ook een aantal keren bij dat ik zag dat mijn ventje er bijna was voor de twee minuten om waren en dan heb ik me soms letterlijk onder hem vandaag moeten wringen wink.gif
  • Oeps ik heb dankzij mijn onhandige gsm bij een aantal op "ongepaste reactie" geklikt... Was dus niet de bedoeling 😄
  • Niet ingelogd. Ja normaal verwacht ik mijn ei zondag of maandag. Daarmee dat ik zaterdag aan de slag wil gaan. En maandag mss ook. Geen idee. Zaterdag moet hij mss wel werken. Maar dan nog had iemand hier de truc uitgevonden met aftrekken enzo? Dus dan wordt dat de optie.. als hij zaterdag werkt kunnen we het ook verleggen naar zondag. Maar ben bang dat als mijn ei in de loop van zondag komt ik telaat zal zijn... ik heb wel terug ovulatietesten besteld. Ik weet nu ong wanneer men ei is. Kwestie van zeker te zijn
  • Oja en ook al zijn we thuis... we hebben hier een peuter rondlopen van 15 maand.. dus zomaar even verdwijnen, ook al is het maar 2min, is geen optie
  • @Amy Waarom doen jullie niet gewoon een nummertje samen als de nood het hoogst is? Dan zitten er alvast zaadjes klaar als je eisprong eraan komt en als die nog even op zich laat wachten zal er zeker 2 dagen tussen zitten... Hij zal er inderdaad niet van doodgaan om eens een week niks te doen, maar ik zie niet in waarom je nu geen seks zou mogen hebben. Zichzelf laten behelpen zou ik op dit moment niet meer doen, kwestie van geen zaad op de rotsen te gooien wink.gif
  • @diedy Wij hebben zelf twee varianten van de split eens uitgetest. Eerst een dagje waarop we beiden thuis waren en daarna eentje waarop we beiden gingen werken en dus weinig tijd hadden. Mijn ventje vond de eerste variant (thuis, met de vele penetraties) véél leuker, maar dat lukt inderdaad niet altijd. Bij de andere variant hadden we één keertje gevreeën 's morgens voor het opstaan (zonder ejaculatie uiteraard) en heeft hij zich in de loop van de dag een stuk of tien keer tot bijna aan een ejaculatie gebracht (ik vermoed in de toiletten op zijn werk, ik heb het niet nagevraagd smile.gif ). Daarna hebben we het 's avonds nog drie keer met penetratie gedaan. Het effect in hoeveelheid sperma is hetzelfde (echt een énorme toename en een enorm hard hoogtepunt, verschiet niet!) maar ventje vond het dus plezanter "in het echt" zonder dat hij het zelf moest doen. Ik vond het ook iets intiems en romantisch hebben hoor, zo een hele dag in bed duiken, maar dat kan niet altijd met een kind in huis, dat begrijp ik uiteraard.
  • @_Cindy_ zolang het effect maar gelijk tongue.gif ben wel benieuwd. Donderdag moet ik wel werken. Ik hoop hij thuis is zaterdag. We zullen zien. Mocht ik geen positief ovultest hebben zaterderdag kan ik zondag ipv zaterdag proberen. bigsmile.gif wel spannend!
  • De raad van enekele dames hier opgevolgd na twee keer te testen met een vaag streepje heb ik vandaag een digitale van clear Blue gekocht, ik schrok wel een beetje van de prijs 17.59€ maar..... Het is positief. 1-2 staat erbij. Ben zo blij😊. Ik duim heel hard voor de dames die wachten hopelijk volgen er meer goede testjes. Grt
  • Heb de raad van enkele dames hier opgevolgd had zaterdag en zondag een heel vaag streepje staan op test van KV. Heb een digitale gekocht vandaag en idd positief met 1-2 erachter. Ik duim heel hard dat er meer positieve testjes mogen volgen 😊
  • Ik kom meeschrijven

Hallo iedereen hier,

Ik kom gezellig meeschrijven. Ik ben Andrea, niet zo piepjong meer (38), misschien in jullie ogen al een oude bomma smile.gif Ik heb al een huwelijk achter de rug dat kinderloos is gebleven, en ik heb nu een nieuwe man leren kennen waarmee ik alsnog mijn kinderwens in vervulling wil laten gaan.

Ik heb al zo'n beetje een paar dingen gelezen hier en het is tof om te zien dat ervaringen hier zo open en vlot worden gedeeld... Mijn ovulatietesten heb ik intussen al besteld. Niet voor deze ronde (dat zal te laat zijn), maar wel voor volgende maand...

@lieveke en @diedy en anderen die ik vergeet: veel succes met die split... Ik kende de techniek al maar ik wist niet dat het die naam had en ook kon helpen om zwanger te worden. Ik heb dat ooit trouwens per toeval eens meegemaakt met mijn eerste vriendje. wink.gif Het is misschien wel een grappig verhaal... Mijn eerst vriendje mocht ooit eens mee met mijn papa en mama naar zee. Ik was toen zestien ofzo, helemaal nog niet klaar om ook samen met hem te slapen dus het bleef allemaal redelijk zedig, we foefelden al wel wat maar niks meer. Hij had van zijn vrienden gehoord dat als je 'meneerke daar beneden' de hele dag door stimuleert, dat er dan vanalles vreemd gebeurt, en hij wou dat eens uittesten met mij. Dus ik elke minuut dat we even alleen waren hem maar 'plezieren' tot hij stop riep. Maar echt élke moment he... als papa en mama even naar de bakker waren, bij het tandenpoetsen, bij het omkleden in het zwembad... tegen de avond aan fluisterde hij me in mijn oor dat het begon serieus pijn te doen onderaan en dat we voor een oplossing moesten zorgen. sad.gif Begin maar eens in het midden van de winkelstraat in Oostende! Wij toen rap rap de H&M binnen, broek van het rek getrokken om zogezegd te passen, kleedhokje in en hij heeft het toen zelf 'opgelost'. Met mijn excuses voor de volgende bezoekster van het kleedhokje want mijn zakdoek die bleef toch maar op de grond smile.gif Sindsdien kan ik bevestigen dat dit wel degelijk een effect heeft bij de mannen. En hóe smile.gif Enfin, ik vond het toen niet zo grappig eigenlijk, nu wel.

Met mijn eerste man heb ik een tijdje in Polen gewoond en daar hebben we een tijdje in de MM gezeten. Toen we een uitnodiging kregen voor een zaadonderzoek stond er zelfs letterlijk in de brief dat een paar "near misses" de dag voor het onderzoek een beter resultaat gaven. Hij heeft dat helaas nooit willen uitproberen.

Enfin, dat dus allemaal om te zeggen dat het misschien wel de moeite waard is om het te testen. Ik ga er mijn eigen ventje ook eens op aanspreken één van de volgende maanden als het bij ons ook wat langer zou duren...

Hou het vooral plezierig iedereen!

'Bomma' Andrea smile.gif
  • Proficiat @Bien82 ! Dat is toch al vroeg dat je positief getest hebt he smile.gif of was uw nod naar voor geschoven?

Welkom @AndreaV , hier ook 35 volgende maand... Veel succes!
  • @andreav Welkom meid! Ik moest lachen om je verhaal... ik zie jullie zo al die winkel binnenwaggelen smile.gif

Trouwens, mijn ventje voelt zich tijdens de split "euforisch", dus het moet toch 't een en 't ander daar vanbinnen in beweging zetten. smile.gif

Succes aan de splitters!
  • @Claudia82 mijn nod zou normaal voor komende zaterdag zijn. Maar ik heb mijn es vroeger gevoeld
  • @Bien82 Gefeliciteerd!
    Hopelijk volgen er veel anderen deze maand.

@AndreaV hier 35 en bezig voor ons eerste kindje wink.gif

Had me even afzijdig gehouden van het forum, maar nu weekje voor NOD, begint het weer te kriebelen en kom ik hier vaak per dag kijken! Afgesproken met mijn man dat ik pas test op de dag van de NOD als mijn maandstonden er nog niet zijn. Ik ga het in elk geval proberen, maar weet niet of dat gaat lukken smug.gif
  • @Fien1987 toi toi! wanneer ga je testen?

@Claudia82 goh, dat weet je niet hé of er dan al veel te zien is of niet.... In principe kan je met een vroege test dan al wel iets zien hé smile.gif ik duim!!! hier nog 12 dagen! love.gif Ben benieuwd of ik me zo lang ga kunnen inhouden. Nu ik test meestal wel om te zien of de pregnyl eruit is... (Vorige keer op dag 12 nog echt een schaduwlijntje... De keer daarvoor op dag 11 volledig weg...) spannend hé! smile.gif

@Mimi Zou het niet kunnen dat je pijnlijke borsten en witverlies hebt door progesteron en dus na je ei zit?

@Goeleg een cyclus overgeslaan en nu terug je ei? Heb ook ik ook al eens gehad...

@Lieveke 6dpo.. nog eventjes en je weet het! smile.gif

@Lou welkom! En veel succes! vrijdag zal er snel zijn!

@Anoniem super dat het leuk is! kan alleen maar helpen goofy.gif toi toi!

@Mammie84 top! en heb je een nog donkerdere test gehad? Nog even en weer op het wachtbankje...

@Diedy ik hoop voor jullie dat het zaterdag er boenk op is! smile.gif

@Ellemie1978 niet te veel last van zwangerschapskwaaltjes?

@Bien82 top! dat is echt goed nieuws hé!!! En nu genieten! smile.gif love.gif

@AndreaV Nog een bomma dus wink.gif welkom hug.gif De split kende ik ook al net zoals het randjesfietsen, maar jouw verhaal is wel geestig goofy.gif

@Claudia82 ik zit blijkbaar tussen jullie in dan. Ik word 37 in januari... wink.gif

@BLBL knap dat jullie die afspraak hebben. Ik zou dat echt niet kunnen belovn goofy.gif Hopend op een knaller daar! smile.gif

Hier 2dpo.. en wachten duurt laaaaaang... Nog een 12dagen goofy.gif thumbup.gif

xxx

• @AndreaV grappig verhaal! Verder lees ik dat je precies al lang geprobeerd hebt om een kleintje te krijgen? Hopelijk gaat je wens snel in vervulling!
    @Nr3 bedankt! Ik weet dat jij er ook al lang op wacht. Nog 12d en hopelijk een knallertest!

Hier reeds ronde 6. Bij mij dochter ging dat toch wat vlotter. Af en toe word ik ongeduldig en hoop ik dat het ons alsnog gegund is. Maar uiteindelijk zegt men verstand dat de meeste er dus bijna 1j over doen.. deze maand zou nochtans zo leuk zijn! Terug een Augustuskindje.. net 2j verschil met L... mss te mooi om waar te zijn?
  • @AndreaV welkom! Hopelijk voor jullie ook niet lang proberen, op welke dag van je cyclus zit je nu?
    Dat verhaal over de winkel vond ik ook wel grappig! 😊

@Bien82 proficiat!!!! Hopelijk volgen er nog meer!

Hier vandaag mijn gedachten vandaag niet goed kunnen verzetten.
    Sinds gisteren jeukt mijn onderbuik en kleine steekjes ter hoogte van linker onderbuik..
    Kom ik juist van de wc heb ik van da wit cremig slijm aan mijn schaamlippen...
    Zal nog een lange week worden..

• @Lieveke jij nam toch ook zinktabletten eh? Sinds ik die neem heb ik vroeger en vroeger mijn ei. In begin 23d en nu al op dag 18/19
  • Ik neem zinktabletten ja, ik zat eerst rond een 40 dagencyclus. Sindsdien rond de 32 - 34 dagen.
    Vitamine a neem ik momenteel ook bij.
  • Spannend afwachten

Als ik al jullie reacties lees, leef ik al helemaal in spanning mee!

Wij zijn aan het proberen sinds april. Eigenlijk zaten we de eerste maanden verkeerd qua timing waardoor we nog maar 2 maanden 'juist' zitten. Nu moet ik deze zaterdag of zondag ongesteld worden. Zondag heb ik een heel klein beetje bloedverlies gehad. Maar echt een streepje op het toilet papier. Gisteren en vandaag ook van dat, heel weinig maar wel aanwezig. Ook heb ik net menstruatiepijn.
    Hebben jullie ervaring met extra vroege testen? Of zou ik toch beter nog even in spanning afwachten?

Thanks!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld