Nod november 2017

• @Ch@rlotte aangezien je niet weet hoelang je luteale fase is en hoelang je cyclus zou ik toch een ruimere periode regelmatig vrijen tot je ong weet wanneer je eisprong is wink.gif
  • Even het lijstje nog eens boven gehaald.
    Hopelijk deze maand veel positieve testjes!

Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
  • @lieveke Bedankt voor de update van het lijstje. Wij zijn vandaag op jouw voorzet ook eens met de split aan het experimenteren. Mag ik je vragen hoe jij bepaalt wanneer de ronde er op zit? Ik kijk nu op onze wekkerradio en we stoppen na twee minuten, maar misschien is dat dus dik fout...?
  • Een spannende week voor een aantal van ons. Veel succes smile.gif
  • Hopelijk komen er paar dames snel goed nieuws melden. Hier wacht ik nog rustig af tot eisprong om daarna terug af te tellen tot NOD.. zwanger worden heeft meer weg van : "aftellen,aftellen en nog eens aftellen"
  • @Claudia82 jij nog 10 dagen toch? of kan je sneller testen? smile.gif xxx
  • Mijn nod verwacht ik ergens deze week. Mijn eisprong heeft zich vroeger aangekondigd. Duimpjes staan omhoog voor iedereen. Ik reageer zelden, maar volg wel bijna dagelijks mee
  • @Nr3 : Jaja, ik mag pas de week erop testen, inderdaad over 10 dagen. De vraag is of dat ik het zolang ga volhouden wink.gif Ik test meestal al wel 1 dag of 2 dagen vroeger, niet dat er dan veel te zien is... Slechte eigenschap van mij wink.gif
  • Dankjewel @Goeleg en @Diedy. Heb deze middag gebeld naar het secretariaat. Mag nu maandagnamiddag gaan op consult bij de prof van Fertiliteit. Ben er vroeger nog al eens geweest. Hadden gezegd dat we niet weer opnieuw via hulp zwanger wilden geraken, maar het verlangen naar een tweede zwangerschap en 3de kindje is te groot. Dan moet het maar.
    Dan weet ik tenminste waar ik zit in mn cyclus en weet ik mss waardoor ik zo'n pijnlijke borsten heb.
    Ik heb ook net zoals jij, Goeleg, veel witverlies. Maar echt geen idee of ik es gehad heb of niet.
    Hopelijk maandag meer duidelijkheid.
  • @mimi Dat is hier net het gekke, ik ben er vrij zeker van mijn ei zo'n week of 8 geleden gehad te hebben. Ik was toen al ontgoocheld dat mijn cyclus weer een lange was ipv terug regelmatig zoals het was. Ondertussen dus nog 8 weken bij gekomen.. Pfff..
  • @Goeleg Ja hier ook als ik afga op mn lichaam, dan denk ik dat ik 2 wkn terug mn es gehad moet hebben, begint dan altijd met pijnlijke borsten.
    Maar ondertss al meer dan 2 wkn geleden, geen positieve testen en ook geen ms. Wel verschrikkelijk pijnlijke borsten, en witverlies.
    Echt maar raar.
    Mss zit ik al in mn menopauze. Ik en Mr Google he, verschrikkelijk πŸ˜‚
    Hopelijk ook voor jou snel positiever nieuws.
  • @mimi Haha, dr google is de slechtste raadgever die er is. Ik ben zeker dat ik niet in mijn menopauze zit, maar heb ook al allerlei gekke diagnoses gesteld via google. Goed genoeg wetende dat dar geen zin heeft.. Hopelijk over 14 dagen meer info. En voor u volgende week al! Hopelijk voor beiden snel een goede, gemakkelijk oplossing/oorzaak. Allebei zwanger ofzo wink.gif
    En als je ei maar net iets meer dan 14 dagen geleden was, kan het toch nog altijd..

Hier merkt ik net weer dradig, eiwitachtig witverlies. Wel precies minder en anders dan wanneer ik mijn eisprong heb. Maar hoe dan ook het dadelijk er toch nog eens op wagen. Niet geschoten, altijd mis bigsmile.gifAangepast door Goeleg op 06/11/2017 22:20
  • @savanne sorry voor dit late antwoord. Ik probeer me hier wat af te zonderen voor mijn gedachten wat te verzetten zodat ik er niet zoveel met bezig ben.
    Ik kijk idd wanneer we beginnen op de wekkerradio. Soms na 2 minuten denk ik ook van. Ach nu al. We doen er nog een minuutje of 2 bij 😊.
    Dus ik geef aan wanneer stoppen en dan krijg ik een zucht van hier tot in tokyo van mijn man met daarna een smile op zijn gezicht. 😊
  • Hier zitten we momenteel op 6 dpo.
    Vorige ronde had ik nu mijn ms .
    Maar hier klam ik mij vast dat mijn lf wel rond 14 dagen is, maar denk vorige ronde de innesteling dik was mislukt...
    Hoop van zegen deze ronde meer geluk 😊

Toi toi toi dames!! Deze week enkele met hun nod! Duimen staan omhoog! thumbup.gif

Ik lees mee, maar zet me weer wat op de achtergrond wave.gif
    Xxx
  • New in town!

Hey Hallo!

Ik ben nieuw hier! Ik zoek al eventjes naar een forum zoals Zappy dat 4 jaar geleden was toen we probeerden zwanger te worden van ons dochtertje.

Mag ik nog aansluiten?

Mijn NOD is komende vrijdag.. Ondertussen maak ik mezelf alweer helemaal zot. ik heb echt last van mijn borsten, ik spoor zelfs iets van misselijkheid op goofy.gif , maar ik heb ook ms-klachten zoals rugpijn, buikpijn en hoofdpijn. Goed dat ik geen testen meer in huis heb, Khad er al iets tegenaan gegooid denk ik bigsmile.gif !

Groetjes Lou!
  • @Lou Welkom!! Zo vervelend dat de ms klachten en zwangerschapsklachten zo dicht bij elkaar liggen. Maar ik duim dat het bij jou alleen maar zwangerschapklachten zijn!

• Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?

Ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust even vanuit gaan dat ik gisteren of vandaag mij es had/heb. En me dus ook zo in het lijstje gezet. Ik ben 14 dagen geleden gestart met teunisbloem olie, en nu lijkt het erop dat het toch zover is. Al dacht ik 8weken geleden al ei gehad te hebben. Hoe dan ook moet ik de 21 naar de gyn dus dan weet ik sowieso meer.
  • Niet ingelogd omdat het toch iets tΓ© privΓ© is, maar gisteren met succes het randjesfietsen en de split sex gedaan op 1 dag. Trots op mezelf! smile.gif Ventje helemaal door het dolle door de 'ontdekking' van de split en ik helemaal van de wereld door het randjesfietsen. Waar 9maand al niet goed voor kan zijn smile.gif

Goed, nu kaarsje branden in de hoop dat het heeft geholpen!!
  • Gisteren een positieve ovulatietest gehad. Vandaag nog eens testen om te zien of de streep nog donkerder zal worden of niet.
    We zowiezo ons best gedaan.

Duimen omhoog voor de dames die bijna kunnen testen! hug.gif

wave.gif
  • Deze ochtend split seks besproken met het ventje en hij was meteen enthousiast! Niet verwacht eigenlijk. We gaan het dus donderdag eens proberen en zaterdag "voor echt" tongue.gif
    Hopelijk brengt het op candle2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld