Nod november 2017

• @Bien82 proficiat!!! vermoedelijk is jouw ei dan wel wat vroeger geweest hé? ... Maandag idd nog eens testen hé smile.gif

xxx
  • Heb mijn ei idd vroeger gevoeld gehad maar ik dacht dat ik het me inbeelden blijkbaar toch niet dan. Alvast dank je wel voor de felicitaties
  • @Bien82 Een streep is een streep bij mij getest 1 dag voor NOD en was ook een hee licht streepje de dag nadien een mooie donkere streep.
  • @Bien82 Proficiat!!!

@mimi Zo frustrerend, als ze niet doorkomen en je geen flauw idee hebt wanneer wel.. Hopelijk komen ze bij jou iets sneller door dan hier.

Hier nog altijd geen verandering. Nog steeds geen regels (vandaag dag op dag 3 maanden geleden). Wel veel wit verlies, bijna constant zeurende buikpijn en mega veel puisten... Nog een dikke 2 weken voor ik naar de gyn kan.
    Ik heb net ook nog eens getest maar zoals te verwachten, gewoon wit. Aangepast door Goeleg op 05/11/2017 10:35
  • Vanmorgen opnieuw getest aangezien ze toch per twee verpakt waren, nu was het ochtendurine en weeral een vaag streepje. Ga proberen me nu in te houden en tegen het einde van de week met een digitale testen😊
  • Dank je @Goeleg, ik hoop het ook. Nu dag 37 en nog altijd heeeeel gevoelige en pijnlijk brandende tepels.
    Weet echt niet waar ik zit in mn cyclus. Ga proberen zo snel mogelijk te gaan naar mn gynaecoloog, want da houd ik zo niet vol. Kan amper slapen omdat t bij de minste beweging pijn doet. En t is ook niet dat ik zo'n grote cupmaat heb. Maar 75C.
    Hopelijk bij jou ook meer duidelijkheid!

@Bien82: proficiat!
  • @Bien82 proficiat!
    @Mimi hopelijk kan je er snel terecht! Ik ben 1,5w geleden gebeld en kon pas ten vroegste de 22ste... drukbezet zijn de gyneacologen thumbdown.gif
  • @mimi Bel maar zo snel mogelijk voor een afspraak. Toen ik vorige week belde kreeg ik eerst een afspraak in februari. Toen ik uitlegde waarom ik een afspraak wou, werd ik rechtstreeks doorverbonden met gynaecologie en kreeg ik het eerstvolgende gaatje, 3 weken later. Dan vervloekt je jezelf om je geduld. Had ik een maand eerder gebeld was ik al lang daar geweest... Nu dus nog 14 dagen geduld hebben,,, bah,,,
  • Vraagje

Dames, misschien een ietswat bizarre of vreemde of intieme vraag maar wij zitten er een beetje mee... Mijn man probeert altijd om 2 dagen voor mijn eisprong het niet meer met zichzelf te doen, kwestie van een paar zaadjes klaar te hebben zitten. Sommigen vinden het misschien vreemd dat wij die afspraak hebben, maar het is op dat vlak al een keertje misgelopen in het verleden dus dat was voor ons de ideale oplossing. Mijn positieve test blijft nu wel al vijf dagen uit, waardoor hij zeven dagen lang geen 'ontspanning' heeft gehad. Hij heeft vanmorgen gevraagd of hij het zelf mocht oplossen maar ik zit dus met een positieve ovulatietest die er elk moment kan aankomen. Hoe gaan jullie hier mee om in jullie relatie? Ik weet het, geen alledaagse vraag, ik lees er nooit wat over, maar ik kan onmogelijk de enige zijn die hier mee in z'n hoofd zit...
  • Donderdag iui gehad en sinds vrijdagavond enorme buikpijn. Ik denk dat ik weer een infectie heb sad.gif Daarjuist dan maar naar de ivf verpleegkundige gebeld en van haar moet ik afwachten, zij denkt dat het van de eisprong is. Dit is echt niet meer van de eisprong sad.gif Ik heb nu een afspraak gemaakt met de huisarts, ik hoop dat hij tenminste urine wilt laten onderzoeken of zo...
  • @Amy, dan klussen jullie vandaag toch? Dan zijn er toch al zaadjes onderweg voor als je ei moest springen?
    7 dagen wachten is wel erg lang voor je man..

Vandaag ga ik ovulatietesten halen en dan opzoek naar het ei.

wave.gif
  • @mammie84 ik moest hier wel om lachen... Waarom zou een weekje wachten lang zijn voor een man? Alsof ze dood gaan als ze niks doen? Dat is toch een beetje een idee uit de vorige eeuw, neen?
  • Mijn zoontje is verwekt na een ongeluk van mijn man. Hij zat toen drie weken in de plaaster en gaf toen we eindelijk konden vrijen zelf aan dat het drie weken geleden was. Het 'kan' dus perfect om zo lang te wachten. Meer nog: ik ben van die keer zelfs zwanger geraakt.
  • @Greet, mannen zullen er zeker niet dood van gaan goofy.gif
    Maar ik kan me wel inbeelden dat het voor de man niet simpel is om zich te kunnen bedwingen.
    Toch in een gezonde relatie niet simpel lijkt me..
    Ik moet mijn man geen 7 dagen laten wachten hoor nervous.gif

wave.gif
  • Hier gisteren inseminatie gehad. Heb geen idee wanneer ik eisprong heb gehad, maar veronderstel dat het daarna was... Hopelijk zijn mijn man zijn zaadjes goed gebleven tot mijn eitje is gesprongen en hebben ze een aangename, gezonde, fantastische, doordelende ontmoeting gehad tongue.gif

Nu is het afwachten hé. Heb pregnyl op zaterdagochtend kwart na vijf gezet, dus ik moet nog wel een tiental dagen geduld hebben om te testen, maar ja, veel vroeger kan het sowieso niet hé. Kan er niet aan doen en ik gun het iedereen, maar na zo veel miserie en maanden geduld wens ik vurig dat het nu eens raak mag zijn... smile.gif

Veel succes nog aan iedereen...

xxx
  • @Diedy Mijn maandstonden zijn gisteren doorgekomen... Op naar ronde twee dus...
    Mijn cyclus is geeindigd op 32 dagen, wat voor de eerste cyclus na het stoppen met de pil niet zo vreemd lang lijkt?
    Nu kunnen we wel wat gerichter gaan klussen natuurlijk wink.gif ...
  • @Ch@rlotte dat is wel mooi zo na het stoppen met de pil! Veel succes in de volgende ronde!

xxx
  • Dankjewel @Nr3 !
    Ik ben er nu vanuit gegaan dat mijn volgende cyclus weer 32 dagen zal zijn, of moet ik uitgaan van 28 dagen?
    Misschien komende maand als ovulatiedag zowel 23/11 (in geval van 32 dagen) en 19/11 (in geval van 28 dagen) in het achterhoofd houden?

Achteraf gezien hebben we dus wel gemeenschap gehad op de "juiste" dag. Hopelijk één van de komende maanden meer geluk.

Liefs,
    Charlotte
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld