Nod november 2017

• De meeste zullen intussen weer op het wachtbankje zitten. Mijn duimen draaien voor iedereen.
  • Inmiddels NOD verlopen van gisteren. Mij net toch even aan een testje gewacht, maar helaas niet zwanger.
    Hopelijk breken mijn maandstonden nu snel door...😒

In ieder geval probeer ik er de komende maand iets minder mee bezig te zijn.
    Even focussen op de nakende verhuis... Iets waar we al maanden naar uitkijken 😊

Tot snel dames, ik ga wat dozen inpakken 😆
  • @Senna87 neen hoor. Diegenen, gelijk ik, nod hebben op het einde wachten nog af tot eisprong bigsmile.gif
    Hopelijk eens een goede maand!
  • Pfffft, ben t wachten echt moe. Als ik nu eens wist wanneer ze kwamen, kon ik t even van me afzetten. Dag 34. En mn lichaam is me serieus voor de gek aan het houden. Borsten nog gevoeliger als gisteren, vieze smaak in mn mond (ijzerachtig), pijn in mn linkerlies, nog meer witverlies... heb geen ovulatietesten liggen, maar zou het kunnen dat ik nu mn es ga krijgen ipv mijn ms? Ben gestopt met de ovulatietesten op dag 23 omdat ik t moe was en er geen een streepje bij zag dat donkerder was dan controlestreep.
    Cyclus helemaal om zeep door mk sad.gif
  • @mimi jammer dat je totaal ontregelt bent. Ik hoop dat je ms er snel doorkomen. Dat komt er nog bovenop natuurlijk. Je ging wachten tot dag 40 zeker? Afwachten lijkt me zo moeillijk...
  • Hey @Diedy, ja wil proberen te wachten, maar mn lichaam wil ni mee smile.gif
    Deze nacht moeilijk geslapen, heel felle pijnlijke borsten, nog noout gehad, toch ni dat ik me herinner. Nu is t nog voelbaar, maar gelukkig iets minder. Ook weer veel eiwitachtig witverlies, maar echt heel veel. En net kon ik ni meer van de honger. Heb wel atijd veel honger, maar ni dat ik er misselijk van word.
    Denk dat ik strak na t werk het kv binnenspring, voor zowel ovulatie als zwtestzn. Al dag 35 nu en nog steeds geen ms.
    Maar ga proberen te wachten want niks zo frustrerend als negatief testen .
  • @Claudia82 ah super! Hier follikel van 18 gisteren en vandaag mag ik pregnyl zetten... Nu ben ik aan het twijfelen over de moment van pregnyl... Vorige keer heb ik eisprong vroeger gehad dan de 36u na pregnyl en ja, dan is het vrij zinloos hé... Arts zei dat dat niet kon, maar heb het duidelijk gevoeld. (Ik ben al 3keer gewoon zwanger geworden van de eerste keer, ik denk wel te weten wanneer ik wat voel rond de eisprong... wat niet wilt zeggen dat ik niet dankbaar ben voor hun advies,maar ja?) Ik weet dus nu echt niet wat doen. Arts zei me zelf te beslissen wanneer ik pregnyl zou zetten. Ik mocht kiezen, maar ze zou het vanavond om 22u doen zei ze...

Ik hoop voor jou dat het er boenk op is en dat je binnen twee weken pos. test! smile.gif

Hier dus ook nog aan het wachten op eisprong en daarna op mijn NOD...

xxx
  • Hier staat dit weekend randjesfietsen en split sex eens op het programma onder de noemer "baadt het niet dan schaadt het niet". Bovendien is afwisseling ook eens welkom wink.gif We hebben ons de afgelopen dagen alvast braaf gehouden in de hoop van een mooi stapeltje zaadjes klaar te liggen hebben wink.gif
  • Natuurlijk t ni kunnen laten om te testen, en natuurlihk negatief. Dag 35. Baal ik nu even. Datmn ms maar snel komt nu,
    Ben t zo moe sad.gif
  • @Mimi jammer! U lichaam houd je beter voor de gek. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
  • @Mimi dat is echt rottig hé meid! Pppfff...

Hier deze ochtend om kwart na 5 pregnyl gezet, dus ik denk binnen 36uur zeker eisprong. morgen IUI om 10u. Ben benieuwd...

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Ch@rlotte - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 1 november
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD
  • Veel succes @Nr3! Niet leuk dat je het gevoel hebt dat ze niet juist zitten qua timing. Ik hoop dat de eisprong nu na je iui gaat vallen...
  • Dames, gebruiken jullie zelf speciale truuks om sneller of makkelijker zwanger te worden? Ik heb al veel gelezen over split sex, dat schijnt redelijk succesvol te zijn bij een aantal dames op dit forum. Hoe werkt dit juist? Is het ook best om in missionaris te eindigen? Ik ben nog maar net gestopt maar ik wil al sinds ik bij mijn vriend ben een baby van hem wink.gif Het wachten wordt nu eindelijk beloond.
  • @Diedy ja beetje lastig hé, maar bon, wanneer de tijd juist is, dan zal het wel zo zijn zeker... Ik probeer het wat los te laten nu. Kan er toch niet veel aan veranderen.... Raar maar ik voel me veel geruster nu ik zelf pregnyl heb gezet op de moment dat ik dacht ipv hen te volgen.... erg hé! Dit is het toppunt van 'beterwillenweten' zeker? blush.gif In ieder geval, veel succes aan iedereen en vertrouw op jullie gevoel!

xxx

• @niet ingelogd Zoek eens in de voorbije NOD topics, er zijn al letterlijk bladzijden volgeschreven over de split. Het is geen nieuwe techniek hoor, hij bestaat al jaren. En hij werkt prima smile.gif

Wij eindigen ook altijd in missionaris. Dit schijnt toch het standje te zijn met de beste ligging van de baarmoeder.
  • Help kon me niet inhouden dus heb getest. . Met die van Kruidvat. Heb nu een heel licht streepje.... Kan ik blij zijn of niet?
  • @Bien82: een streepje gaat echt niet zomaar verschijnen, een voorzichtige proficiat!
    Voor Nod getest ?

wave.gif
  • Ja een week ervoor , kan niet wachten voelde me al een paar dagen vreemd. Kan het niet geloven.....
  • Dan gaat je ei toch vroeger geweest zijn want anders zou het nog niet mogelijk zijn om positief te testen.
    Spannend! Maandag zou ik opnieuw test met zo een digitale test. Succes!! thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld