Nod november 2017

• @lieveke En, ventje nog altijd tevreden van de split? smile.gif Wij zijn vandaag ook weer aan eentje begonnen... wink.gif Het is alleen altijd een beetje zoeken wanneer we het moeten afmaken. Heb jij daar een goede inschatting van?
  • @Lieveke ik gebruik dezelfde testen. Je moet altijd uitgaan van de eerste donkere test. Mss herken je het ook aan je slijm? Zo dikkerig wit is niet toegankelijk dus wss is het dan al voorbij
  • Aan de dames met pcos, hoe zijn jullie erachter gekomen? En wat zijn bij jullie de duidelijkste 'symptomen'? Vermits ik nog 3 weken moet wachten op mijn afspraak ben ik zo slim geweest om dr google te raadplegen. TOPplan wink.gif
  • @Mimi gisteren had ik serieus veel pijn aan mijn eierstokken. Dus denk dat mijn es gisteren is geweest tussen 9 uur en 16 uur.
    Vind het raar dat er nog steeds 2 strepen staan. Ik ga deze nammiddag nog eens testen in de hoop dat die dan vele minder is.
  • @ano het vetje vind het nog steeds plezant. Hy vind het alleen niet zo leuk dat hy steeds moet stoppen ( zegt hy met een lach )
    Wij maken het af wanneer het ventje aangeeft. Wanneer hy wat pijn heeft in zijn onderbuik
  • @Diedy als gisterenmorgend rond 9 uur mijn es was, kan het dan dat mijn slijm nammiddag dik en klonterig is? Vind het echt heel bizar...
  • Aan de dames die in de medische malenmolen zitten.. Welke medicatie is het beste? enig idee? ovitrelle of pregnyl om eisprong op te wekken?

Alvast bedankt.

xxx
  • Hier was pregnyl niet meer te krijgen dus heb ovitrelle gehad. Wel enorm veel pijn een uurtje na de ovitrelle maar was gelukkig over. Mag/kan je kiezen?
  • Hoe was trouwens uw follikelmeting?
  • @Claudia82 goh, ja, ik heb nog ergens een apotheker gevonden die er nog ééntje had, maar die is pas morgen weer open en ik weet nog niet wanneer ik moet spuiten... Ik vraag me alleen af wat het beste is voor je eitjes in natuurlijke cyclus... Dus ja, ik heb een voorschrift voor beiden. ik kan dus morgen pregnyl normaal gaan halen of ovitrelle. Tenzij ik vandaag nog moet spuiten en dan is het sowieso ovitrelle...

Follikel links was 12, dus is volgens mij dan een cyste? en rechts was die nu 15... maar, ik gebruik zelf ovulatietesten en ben er zo goed als zeker van dat ik morgen een positieve ga hebben. Normaal heb ik dan toch ten laatste twee dagen erna eisprong. meestal heb ik die dan 36uur erna. maar dit is zonder pregnyl of ovitrelle, dus ben benieuwd wat ze nu gaat zeggen. mijn buik, verlies, enz. alles wijst op een eisprong die er elke moment zit aan te komen, maar ja? ...

xxx
  • @Diedy zondag had ik enorme krampen en is het bloedverlies begonnen. Dus ik dacht dat mijn MS er waren. Nu het rare is dat ik sinds maandagmiddag geen bloedverlies meer heb, terwijl ik echt altijd een week mijn MS heb. Op aanraden van een vriendin toch deze morgen een test gedaan, maar deze was natuurlijk negatief. Weet eerlijk gezegd niet meer wat ik ervan moet denken.

Als iemand een idee heeft, laat het me gerust weten hoor, want ik ben zo in de war.

Samenvatting:
    Acht dagen bruinverlies vooral bij inspanningen (heb fysiek een zware job)
    Zondag beginnen de krampen en bloedverlies. Krampen stoppen na enkele uren
    Maandagmiddag bloedverlies stopt
    Nadien niets meer en test van deze morgen was negatief

Groetjes foxiee
  • @Nr3 : En moet je nog terug of enkel wachten op bloeduitslag?
    Veel succes he!!
  • @Claudia82 wel, ze gaat me vandaag bellen... Heb idd nog bloed laten afnemen en naargelang daarvan... krijg daar nu echt stress van... Timing is zo belangrijk hé met die IUI... Jij morgen IUI hé! Spannend!

xxx

• Nou ist echt weer het wachtbankje , hebben deze keer iets meer kunnen klussen op goede dagen. Nu nog 10 moeilijke dagen tot nod...... Dit zijn vaak de langste dagen van de maand😞ik probeer er minder mee bezig te zijn de laatste tijd daarmee dat ik hier ook niet erg veel post maar ik lees wel mee. Ik wens iedereen hier veel succes x
  • Hoi iedereen, een vraagje, 17 oktober had ik mijn ms en week woensdag 25 oktober had ik een vreemd gevoel in mn buik tem zaterdag dus ik dacht ja dat was mn eisprong... deze week al hele week lastig/pijn gevoel in mn onderbuik leek wel bandenpijn. En dan nu sinds een uur of 2 hele pijnlijke buik moet zelfs liggen van de pijn in ln onderbuik. Normaal had ik gisteren mn eisprong als ik een cyclus van 28 dagen heb. Maar zou het kunnen dat ik vandaag mijn es heb ipv vorige week? Voelt dit.soms heel pijnlijk? En nog een vraagje als we vanavond seks hebben hebben we dan nog kans?
    Groetjes wave.gif
  • @Joly gisteren liep ik dus ook letterlijk krom van de pijn van de eisprong (wist ik door de ovulatietesten)
    Dus zou idd vandaag zeker nog iets doen! Je bent nu nog net op tijd!
  • Dag dames,
    Welke ovulatietesten gebruiken jullie? En op welke dag begin het beste te testen?
    Ik heb vorige maand de ovulatietesten gebruikt van de action.
    Ik heb een 3 tal dagen en gekleurde test gehad. Maat de lijntjes zijn niet donkerder geworden...
    Dus niet echt een piek gevonden.. de dagen erna gewoon terug spierwit.

wave.gif
  • @Mammie84: ik vind die van Sensitest veel duidelijker als die vd Action. Deze ronde eens die vd Action gebruikt, maar heb mn es niet gevonden. Ofwel heb ik er geen gehad? Zit nu op dag 34 en nog geen tekens van ms. Met die vd Sensitest wist ik dan ook duidelijk wnnr ik mn NOD zou hebben. Nu zit ik hier al van zondag te wachten...
    Zw ben ik volgens mij niet. Heb vrijdag (dag 28) getest en was witter dan wit. Ondertss zijn we al dag 34. Heb wel al rugpijn laag in mn rug van zondag, wittig witverlies en met momenten voel ik mn borsten en serieus ambetant, maar mn lichaam zal me gwn weer ah pesten zijn. Dacht dat ms eraan kwamen maar dus nog steeds niks sad.gif
    Zodra ik ze heb ga ik weer die van Sensitest bestellen, daar heb je echt maar 1 dag een duidelijkere test. Bij mij bleven die vd Action maar vaag. Nooit een dag gehad waar 1 streep donkerder was.
  • Ik heb 2 soorten gebruikt van sensitest. De gewone had ik maar 1 dag een duidelijkere test. Metde gevoeligere ( zoals die van @Lieveke , met groene band) die zijn heel duidelijk. Ik zie dan echt een opbouw. Met een knaller en dan terug afbouw.
  • Vandaag de iui gehad. De inseminatie ging héél vlot en het staaltje van mijne man was ook beter dan vorige keer. Nu twee weken wachten en dan hopelijk goed nieuws. Spannend!

Hoe is het bij jou @Nr3 ?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld