Nod november 2017

• @gwenn mercikes, is idd leuk om te doen.

Hier heb ik sinds een uurtje pijn in mij rechter zij/onderbuik. Wss de eisprong.
    Nu kom ik thuis van de winkel en ga naart wc. Nu is mijn cervixslijm niet doorzichtig rekbaar, maar dik wit klonterig!
    Heb ook nog een knaltest van ovulatietest
    Nog iemand die dit heeft???Aangepast door Lieveke op 31/10/2017 10:17
  • @Lieveke ik heb dat altijd na mijn ei tot vlak voor mijn ms
  • Buh... Hoewel mijn buikgevoel (het letterlijke buikgevoel) & temperatuur gisteren aangaf dat ik ieder moment ongesteld zou worden (nochtans NOD 01/11 - morgen), nog steeds geen menstruatie. Het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt is bovendien helemaal verdwenen en deze ochtend was mijn temperatuur weer de hoogte in geschoten. Vandaag geregeld steken in mijn linkerborst en -zij & commentaar van collega's dat ik er maar verwaaid uitzie vandaag.

Wachten... wachten... wachten...
    Ik was ervan overtuigd dat ik mijn eisprong gehad heb, maar begin er nu toch wel weer aan te twijfelen... Hopelijk steven ik nu niet af op een super lange cyclus...
  • Hier ook nog steeds ah wachten. Ondertss dag 32! Geen tekens van ms. Wel sinds gisteravond echt wittig witverlies. Heb nog nooit zo graag mn ms willen hebben smile.gif, dan kunnen we terug beginnen. Da wachten is echt niks voor mij.
  • @Mimi ja inderdaad, heel herkenbaar... Zeker omdat ik mij er al bij neergelegd had gisteren dat het toch vals "alarm" was (veranderingen in mijn lichaam door het stoppen met de pil), dus dan wil je inderdaad zo snel mogelijk dat de menstruatie zich doorzet hé.

Heb het temperaturen ook nog niet echt onder de knie. Voor de eisprong (die ik toch denk gehad te hebben) was mijn lichaamstemperatuur gemiddeld 36,2. Nadien is deze gestegen tot zelf 36,9 en dit hield zo enkele dagen aan. Gisteren plots weer 36,2 en deze ochtend toch weer 36,9... zal het temperaturen nog enkele maanden (hopelijk is dit uiteraard niet nodig), moeten doen vooraleer ik het echt door heb denk ik ponder.gif
  • Wij doen hier aan een soort van mixed split. Overdag doet ventje op z'n werk manueel wat, en 's avonds een keer of vijf de echte split. Dat werkt ook schitterend, twee tot drie keer zoveel zaadjes!
  • @ano mijn man is loodgieter. Dus staat ook bij de mensen thuis. Ik denk niet dat dit voor hem toepasselijk is.
    Het zal een arig zicht geven denk dattem een paar keer vraagd voor naart wc te gaan ofzo. 😂
    Zodra hy thuis is, dan beginnen we ermee. Morgen is ventje ook een dagje thuis, dus kunnen we wat langer opblijven. 😊
  • @Ch@rlotte van temperaturen ken ik niks van. Mss iemand anders?
  • De derde follikelmeting was de juiste smile.gif Eitjes zijn gegroeid van 13mm en 12mm naar 18mm en 14mm, het zal vooral om die van 18mm te doen zijn denk ik. Vanavond tussen 18u en 20u ovitrelle zetten en donderdag rond 10u30 de iui. Pregnyl was niet te verkrijgen zeiden ze. Ik heb maar de thuisverpleegster gebeld, als zij het voor kan doen dan kan ik het de volgende keren misschien wel zelf, al hoop ik dat dat misschien niet nodig gaat zijn... Nog opvang regelen voor de kindjes en we kunnen!
    Ik heb mijn NOD ook nog aangepast.

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Ch@rlotte - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 1 november
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD
  • Sorry, van temperaturen ken ik ook niks. Gebruik enkel ovulatietesten. Mss vong ronde ook beginnen tempen.
  • Oooooh! Ovulatiepijn + darmopstropping = afzien!
    Loop krom van de pijn... auwtch!!!
  • Ai sad.gif Voor de darmopstropping kan wat lactulose wel helpen of een zakje forlax of zo...
    Of natuurlijk dingen gelijk fruitsap, een kiwi...
  • @Ch@rlotte Het zou ook wel een innestelingsdip kunnen zijn he... Maar dan moet je temperatuur nu wel hoog blijven. Ik heb het zelf niet gehad, maar blijkbaar zijn er heel wat vrouwen die rond de tijd van de innesteling 1 dagje een lagere temperatuur hebben om daarna weer de hoogte in te gaan. Gebruik je een app om je temperaturen bij te houden? ik gebruikte zelf fertility friend en was daar heel tevreden van. Je geeft gewoon elke morgen je temperatuur in en je krijgt een mooi grafiekje waarbij de app zelf ook aangeeft wanneer je eisprong is geweest.
  • @Ellemie1978
    Mijn NOD is morgen dus lijkt het mij wat laat om nog de innesteling te zijn?
    Moet mijn lichaam nog wat leren kennen, we zijn nog maar net gestart.
    Ik ga die app eens downloaden, bedankt voor de tip!
  • Vandaag enkel wat bloed bij het afvegen. (Wat een verschil met gistere)
    Volgende week donderdag naar uz Leuven om te zien of alles eruit is.
    Ik heb het best zwaar maar ga volgende week toch aan de slag moeten.
    Als ik thuisblijf weet ik niet wat ik moet zeggen tegen de directeur en collega’s...
  • De avond is gaan liggen alle pijntjes verdwenen en de splitseks voltooid.
    Hier is het feit van de wachtbank aangebroken.
    Nu hopen dat mijn lf op 14 dagen staat en niet zoals vorige maand op 7 dagen.

Ik ga hier nu proberen terug wat afstand te nemen zodra de 2de helft van ee cyclus ook goed vooruit gaat.
    Meelezen doe ik nog wel.

Hopen op een vruchtbare maand voor ons allemaal!!
    Toi toi toi dames! Duimen omhoog!
  • @Foxiee vandaag je NOD! Spannend!
  • Gisteren de ovitrelle gezet maar zo veel pijn nadien. Gelukkig is het ietske minder nu!
    Veel succes allemaal! smile.gif
  • Dames, ik heb nog eens even een klein vraagje voor de mensen die met ovulatietesten werken.
    Hoelang blijven jullie testen positief?
    Ik deed juist nog eens een test met het idee dat deze vandaag negatief moest zijn.
    Ik plak er even een foto bij.

[IMG]www.mupload.nl/img/qjz2mxteiil…[/IMG]

De rechtse is van zondag
    Dan de 2 volgende van maandag
    Dan de 3 volgende van gisteren
    En de linkse van juist
  • Lieveke, ik zou zeggen gisteren het felst? Mssvandaag es?
    Hier dag 33, nog steeds niks. Wel al van zondag felle rugpijn, dus dacht dat ze eraan kwamen mad.gif(
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld