@Lynntjen ik wens je heel veel sterkte toe.
Hier stel ik me ook wel vragen. geen bloednamen gehad vandaag, dus dat weet hij niet, maar links dus 13 en rechts 12, nu merk ik echt wel aan afscheiding, humeur en druk in buik, rug dat mijn eisprong er gaat aankomen. Het gaat echt geen week volgens mij meer duren. Ik vermoed natuurlijk donderdag of vrijdag? Maar ik moet woensdag pas terug gaan en vorige keer had ik me de pregnyl super snel mijn eisprong, toen er van eigen lichaam die zich voorbereidt op eisprong, nog geen sprake was... Dus nu ben ik bang dat ze weer te laat gaan zijn. Mijn ovulatietest begint nu beetje te kleuren, dus denk wel woensdag of donderdag een positieve te hebben, met dan donderdag of vrijdag ofzo toch wel mijn eisprong in natuurlijke cyclus, zonder hormonen of pregnyl? maar als ze daar dan nog eens pregnyl bijgeven, dat versnelt dan nog eens alles? zijn ze dan niet te laat? aaahhh ik krijg hier echt stress van! Voor hetzelfde geld heb ik maar eerst volgende week mijn ei hoor, kan me vergissen, maar? Morgen nog maar eens testen en als deze duidelijk aangeeft, dan maar even bellen zeker? of doen ze in het slechtste geval IUI de dag van Pregnyl?
Alléé, laten we hopen dat we idd binnen 2weken een knaller van een test hebben dat niet afkomstig is van de pregnyl hé

@Mimi Kan echt wel van de mk komen hoor.. Nog niet panikeren en anders even bloednamen laten doen hé? veel moed hé meid!
@Duss ah , ja, maar Olen is toch ver van Wilrijk niet? Hasselt kom ik nooit.. maar naar het schijnt wel de moeite. Grappig dat je samen met @Lieveke op school hebt gezeten

@Lynntjen Oh meid dat is echt erg... Wou dat ik er iets aan kon doen... Ik weet niet hoe lang het bloeden kan duren ofzo. Ik heb op negen weken een curettage gehad... Hopelijk kan je het een beetje een plaatsje geven binnenkort... Veel moed en pen het hier maar allemaal neer... Denk wel als ze zien dat je baarmoeder 'schoon' is en het is allemaal vanzelf losgekomen je er onmiddellijk voor kan gaan...
xxx