NOD November 2016

• @Neuzeke ik duim voorr jou ook meid!!! Ik ben vooral IN DE WAR op dit moment. Snap het allemaal niet meer.
    Ik hoop vrijdag donkerder te testen mr dat is voor dan. Good luck vr jou hug.gif

@framboos hey lieverd...hopelijk alles ok met je. Nogmaals mijn medeleven ivm je miskraam. Hoop dat je snel rond en gezond bent maar ik twijfel daar niet aan.

@nr3 amai klinkt allemaal heftig...ivm die cysten enz. Hopelijk heb je snel duidelijkheid wat dat betreft. Je kan je als vrouw niet genoeg laten nakijken he.... sadhug.gif

@MrsE en heb jij al getest ondertussen.... wink.gif

@bollie1 dikke proficiat wave.gif

@Louise2017 ben zo blij jouw banner te zien....veel succes met al wat er aan komt voor je thumbup.gif
  • @Nonoke Gho ik zie momenteel nog niets veel positiefs aan mijn banner wink.gif
    Voorzichtige proficiat voor jou!!
  • @Nonoke zwangerschapstesten worden niet vanzelf positief dus proficiat!!
  • @Bondje en @Louise2017 ik verschiet van jullie.optimisme....ik denk de hele tijd....wrm niet zichtbaarin het bloed en de dag nadien wel in de urine. Ik zal vrijdag pas bevestiging hebben. Ik hou jullie op de hoogte
    heart.gif

@Louise2017 jouw banner ziet er toch al beter en beter uit?

• @Nonoke Een test gaat niet op niks reageren dus er zal wel iets zijn, niet? Heb zelf ook al gezien hoe snel hcg kan stijgen dus misschien net voor hcg werd aangemaakt je bloed laten prikken. Je bent in ieder geval de eerste die me optimistisch noemt smile.gif

Ghoja beter... het zal met een heel bang hartje terug beginnen zijn, volgende maand
    Weer heel die zever en stress: zal het lukken en als het lukt: zal het blijven goed gaan? pffff kijk er al tegenop...
    (Nu snap je waarom ze met niet bepaald optimistisch noemen)
    Gewoon zo kotsbeu al die doktersbezoeken en ziekenhuizen en echo's en bloedonderzoeken en...

ahja soit smile.gif
    Ik loop weer in de fase dat ik iemand kan slaan als ze durven beweren dat kinderen maken 'spannend is' smile.gif
  • @Louise2017 alle respect vr jouw eerlijkheid en moed. Kinderen krijgen is tegenwoordig vanzelfsprekend geworden.....er zijn zoveel vrouwen waarbij het niet van een leien dakje gaat. Ik weet dat er altijd wordt gezegd:relax laat het los en het komt wel....maar denk dat de werkelijkheid anders is. We.worden te veel geconfronteerd met zwangeren...willen zwanger worden en dit en dat. Al zouden we het van ons willen afzetten....een cyclus bestaat uit ongesteld worden, eisprong en dan testen.....het is onmogelijk er niet.mee bezig te zijn.

En als het dan nog lukt is er nog een kans dat we het teruf moeten afgeven... tired.gif

In ieder geval....het enige nuttige dat ik soms aanhoor is dat er altijd ergere situaties zijn...want dat is zo. ponder.gif

Ik wens je volgende maand super veel moed..succes...en laat het niet los maar weet dat het er hoe dan ook wel van komt.

Xxx wave.gif
  • @Nonoke Gho ik weet absoluut dat er erger is dan mijn geval maar dan ween ik gewoon mee in hun plaats...
    Hier gaat het jammer genoeg niet op de natuurlijke manier dus het 'loslaten' zit er al zeker niet in...

Maar goed, we zien wel! Eind december mogen we terug starten...
    Veel succes voor jou ook!
  • @Louise2017 Ik duim dat eind december vruchtbaarder dan ooit wordt vr jullie....aan gezelligheid zal t al zeker niet ontbreken. Ik vier geen kerstmis maar wat een prachtige tijd....mooi om te zien.

Fijne avond nog x
  • @Nonoke dikke proficiat!! smile.gif Hier vanmorgen weer om 5u wakker geworden na een superslechte nacht. Nog steeds ms krampen en rugpijn, maar geen ms. Dus een zwangerschapstestje gedaan; negatief. Snap er niks van. Zal mijn ms dan wel ergens vandaag of morgen mogen verwachten zeker smile.gif
  • @Nonoke: welkom terug! ik had je stiekem al vroeger verwacht met goed nieuws! het is dus wat later geworden met het is dus toch goed nieuws. smile.gif heb je al een nieuwe test gedaan of bloed opnieuw laten trekken?
    ik hoop ook rap rond en gezond te zijn, maar we zien wel. bedankt!
    @neuzeke: getest vandaag?

schakelt iedereen mee over naar decembertopic?
  • @framboosje oei, enkele overlijdens... ocharmkes...; veel moed en sterkte...

Hier maandag voor sec.opinion... kan ik al mijn vragen stellen... smile.gif

@Nonoke waaauuuwww!!! Proficiat!!! super seg! Ben benieuwd, maar een streep is een streep hé!!! Heb je nog getest???

Hier loopt het idd wel anders dan verwacht,maar we zien het wel aan hé...

Maandag dus naar ander gyn, ben benieuwd!!!

xxx

• @nr3 laat zeker nog iets weten.
    @framboosje ik blijf nog hier tot ik mijn maandstonden heb en dan schijf ik door naar nod december.
    Ik heb vandaag getest en weer niks. Dus ik kan al niet zwanger geworden zijn in de periode dat ik dacht mijn eisprong te hebben. Dat wil dus mss ook zeggen dat ik helemaal geen nod heb nu en ik gewoon een lange cyclus heb met een eisprong op een andere moment. Het enige wat ik kan denken (afgaand op mijn gegevens die ik in mijn app gestoken heb) is dat mijn eisprong pas na de 20ste was . Dus dan zit ik bijna aan die nod.
    Ohja wachten en iedere ochtend testen . Meer kunnen we niet doen.
  • . Sorry in foute topic gepost bigsmile.gif

• Sorry in foute topic gepost. bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld