NOD november 2014

• Hier loopt het voor de 2x mis denk ik..
    gisteren bloed laten trekken en uitslag hcg 13 en progesteron maar 3,11 .. Dus veel te laag !!! heb zaterdag getest met kruidvat 2 voor 10 en clearblue digitaal dit was 1-2 weken dus is zeker niet gestegen alleen maar gedaald denk ik.. Dokter zei proficiat je bent zwanger ( vervanger) Maar de vorige keer had ik in Hcg 9000 en progesteron was 9 en op 10 weken nog misgelopen.. Dus vrees er een beetje voor sad.gif Tzal dit jaar niet voor ons zijn..
    Morgen nog keer bloed laten trekken bij andere dokter en dan zien we wel. Sowiso afspraak maken bij gyn is niet normaal dat progesteron nooit stijgt. cry.gif
  • @Tineke nee heb ik niet gevraagd maar ik krijg een dubbeltje in de bus volgende week!
    Ik hoop dat de devil.gif snel doorkomen zodat ik een nieuwe ronde kan in gaan!
    Blijf het toch raar vinden want ik ben nog nooit overtijd geweest !
  • @Flappy en @tummy proficiat! Geniet ervan!

@Moppie07 ben je zeker dat het geen indrooglijntjes waren? Als het echt tuurstreepjes zijn hou ik er geen rekening meer mee, want ben zo al veel ontgoocheld geweest... en vroege MK kan ook.

Hier morgen NOD, maar denk dat ik daarstraks al wat rozig slijm had bij het afvegen dus wss weer niks cry.gif dan geef ik het ff op zenne!
  • Niet opgeven @Angel
    Ik moet maandag een echo laten nemen. Dus ik vrees dat ik gelijk ga krijgen dat het een cyste is
  • @Moppie07 ik denk dat het tuurstreepjes echt een indraaglijn is helaas. dat geven veel testen. en dan kan je door de spanning je ongie tegenhouden. probeer te ontspannen en ik denk dat ze dan wel komen.

@mama_x Niet opgeven meid, we gaan samen nog even een spannende tijd tegemoet. voor mij de laatste want ben deze maand dom geweest dus de kans is er bij mij ook aanwezig. Ik moet zaterdag ongie worden. tot nu toe naast gevoelige tepels geen klachten, ook niet van een ongie, wat ik vaak wel heb dus ook afwachten. ga pas zondag testen, en de test zaterdag halen als ik nog niet ongie ben. Dus hopelijk brengt dat roseverlies nog niks van ongie.
  • Het is deze middag fout gelopen sad.gif net voor ik naar mijn werk moest vertrekken.. Zit hier nu met krampen en bloedverlies en veel vragen.. Gyne proberen bereiken maar zat niet meer. Pff 1 jaar proberen 2x miskraam op 3maand en ben maar 22jaar.. Had het toch anders voorgesteld dat zwanger worden.. Sowiso maakt mijn lichaam te weinig progesteron aan ben ik nu wel achter.. sad.gif we zien wel.. Toch een domper op de feestdagen.. Hier valt volgende nod zeker in januari. sad.gif
  • Ik heb een afspraakje gemaakt met gynaecoloog maandag en dan zullen wel zien!
    Nog altijd geen ongesteldheid disappointed.gif
    Vind ik echt raar zelfs geen gevoel ofzo niks !
  • @Angel wat naar zeg, misschien toch eerder naar de gyne gaan. want als het aan je progesteron ligt kan je daar voor wat krijgen he. dat moet je vaak slikken.inbrengen tot week 16.
    Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft het zitten, dikke knuffel.

Ik heb hier lage rugpijn, dus die ongie komt er aan, opluchting...
  • @Bianka bij ons eerste miskraam heb ik utrogestan gekregen en liep goed tot bij de 2echo blijk dat het hartje was gestopt op 10 weken .. En nu wist ik van zaterdag dat ik zwanger was. Woensdag bloed getrokken maar was toen al mis hcg stond maar 13 meer dus we wisten wel genoeg.. Pff sad.gif
  • @Angel zo erg sad.gif knuffel.

@Bianka ik ken je voorgeschiedenis niet, waarom nu opgelucht?

Ik heb een vraagje: had op 14/11 smiley met ovulatietest van CB dus ik verwachtte mijn regels gisteren, maar misschien is eitje dag later gesprongen en komen ze pas vandaag door. NOD is dan ten laatste morgen hé? Ze zijn nog steeds niet doorgekomen, had wel al eens roze slijm... normaal krijg ik ze dan echt wel en denk dat ook want had ongikrampen daarnet... ach ja gewoon wachten zeker..
    Gisteren test gedaan maar niet met ochtendurine en had ook nog gedronken en was negatief.. mja

• Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier. Heb met grote interesse jullie verhalen gelezen.
    Aan al diegenen die een positieve test hadden: Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie echt kunnen genieten van de zwangerschap.
    Voor al de anderen duim ik mee dat het wonder bij jullie ook snel mag gebeuren.
    Ikzelf ben 25 en wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn nu toe aan onze derde ronde. Deze maand heb ik wat last gehad van 'kwaaltjes' zoals misselijkheid, licht gevoelige borsten (terwijl ik dat gevoel anders nooit heb) en kleine steken in de onderbuik. Mijn cyclus is onregelmatig dus ik denk dat mijn NOD ergens tussen gisteren en aanstaande woensdag moet vallen. Ben erg bang om een test te doen, gewoon voor de teleurstelling. Mijn man heeft er goede hoop op zegt hij. De 'druk' ligt dus nog iets groter.
    Voor mij is het belangrijk om ten laatste volgende maand zwanger te worden. Mijn man is topsporter en wij wonen nu in Italië hiervoor. Tijdens de zomerperiode zijn we altijd in België en het zou dus heel fijn zijn om daar te kunnen bevallen ipv in het buitenland. Het is ook gewoon veel leuker om je familie dan bij je te hebben. Anders zit je maar moederziel alleen in een vreemd land.

Succes nog allemaal
    Groetjes uit Italië
  • @mama_x even kort uitgelegd, omdat ik gestopt ben met kinderen krijgen, na de laatste miskraam doe ik het niet meer. ik ga alleen in februari terug naar de gyne om te kijken wat het mis is, want dat wil ik wel graag weten, en dat is alles....
    Maar mag dus geen anticonceptie gebruiken (en dat wil ik ook niet, ga me na de uitslag laten steriliseren). alleen deze maand dom geweest, dus afwachten want tot nu toe nog niet ongesteld. Voor mijn ventje blijven ze uit, die wil namelijk wel nog door...
  • yep ze zijn er! precies op tijd, toch gaaf dat ik mijn lijf zo goed ken bigsmile.gif

Heel veel succes aan de rest van de dames!
  • @Bianka wat een opluchting bij jou smile.gif Veel succes met alles

Hier zijn mijn regels er ook doorgekomen gisteren cry.gif. Dus op naar ronde 10. Pfff! Weet niet of ik nog ga ovulatietesten want sommigen zeggen: je bent er te veel mee bezig. Blablabla maar heb een vriendin die een jaar geprobeerd had en de 12de ronde was ze zwanger en had ze voor het eerst een ovulatietest gedaan....Zodus!?! Wat denken jullie?
  • Hier schuiven we ook door naar december...
  • @mama_x als je al zo lang bezig bent mag je best wat meer testen hoor. ja je bent er dan wat meer mee bezig maar dat mag dan ook he. veel zeggen dat het dan helemaal niet lukt maar dat is onzin. volgens mijn gyne kan je niks tegen houden of wat dan ook. wat wel belangrijk is is positief te blijven, daar volg je lijf wel naar. Dus koop ze zal ik zeggen, heb ik ook gedaan totdat niet meer hoefte omdat ik mijn lijf wel zo goed ken dat ik mijn eisprong zo kon herkennen.
    Zorg dat het geen spanning oplevert want dan kan je het beter niet doen. vraag mij maar hoe en wat ik wil graag helpen hoor. na 11 jaar weet ik er aardig wat van af.
    Ik zal wel met ov testen beginnen en zelfcontrole. dus kijken naar slijm en opening van baarmoeder mond. want soms wil na een positieve test je eitje pas 5 dagen later springen.
    ik heb het meeste positieve spot on test van de action of de cleur blue.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld