NOD november 2013

• Hey Izabo, ben echt wel superblij voor je! Mijn duimen draaien alleszins voor jou! Dat alles goed mag blijven gaan! Dan zal je toch hebben wat je wou (een leven in je buikje met de feestdagen) hug.gif

Een dikke dikke proficiat met je pregnant.gif party.gif ! Geniet er maar een beetje van!
  • Ooohhh Izabo, super! Dan wens ik je nu een officiële proficiat party.gif
    Geniet ervan (of probeer dit toch, al weet ik dat het makkelijk gezegd is), dit is je zo gegund!

Ik heb maar 1 keer laten prikken, dit was op 5wkn, was toen 188 dus ook nie echt spectaculair voor die termijn he.
    Maar mijn gevoel zat (en zit)nu ook heel goed, dus positieve energie sturen naar die kleine uk thumbup.gif
  • Izabo, ik dacht juist nog ergens aan... Mss toch even al contact opnemen met je ha of gyn over het eventueel starten met utrogestan??
  • Proficiat Izabo party.gif
  • Jojo, marie en Izabo een superdikke proficiat met jullie pregnant.gif ! De duimen staan hier dik omhoog dat jullie een goede zwangerschap en achter 8 maanden een gezonde baby in jullie armen mogen hebben.

Hier zit de schrik er toch ook nog wel wat in. Dinsdag positieve urinetest en cb 1-2 weken, woensdag hcg 113, donderdag bruinverlies (nadien niet meer), zaterdag cb 2-3 weken en nu pijn in linkerzij. Ik kan eigenlijk morgen vroeg bij andere gyn terecht maar weet niet als ik daar goed aan doe (gaat natuurlijk nog niks te zien zijn op echo), bij eigen gyn mag ik op 20/12 gaan voor echo. Daarom vandaag toch nog eens bloed laten trekken, vanavond of morgen resultaat, toch bang afwachten (in augustus steeg hcg eerst te langzaam werd mk) en denk afhankelijk daarvan toch morgen naar gyn of niet. duimen jullie mee? Mijn gyn wilt utrogestan nog niet opstarten
  • @Sobi: ik duim alvast mee! Hopelijk krijg je vanavond al de resultaten van de bloedtest en is alles inorde! candle2.gif
  • Woehoe net telefoon gehad hcg is van woensdag 113 naar deze morgen 951 gegaan ziet er dus goed uit
  • Proficiat Sobi! party.gif
  • Super sobi! Geniet er maar van!
  • Izabo, een super dikke proficiat! We zitten terug samen in een clubje bigsmile.gif

Vanavond naar de dokter geweest, morgenavond bellen voor de uitslag.
  • Ja jojo88 er ik wil er niet meer weg! hug.gif

Sobi dat is echt goed nieuws! candle2.gif

Floke het lukt me toch aardig om positief te blijven hoor! Voelt zo.. Ingesteldheid kan soms ook veel doen he! Ik moet op 5 weken naar de gyn. En ga dan pas ook bloed trekken. Ik ga nu nog 1keer proberen zonder medicatie omdat ik er echt een goed gevoel bij heb. Af en toe eens die rare steken in mijn rug aan mijn staartbeen en naar mijn been.. Die mij dan vanalles doen denken. Maar duw het naar de achtergrond. Ik ga echt proberen genieten van alles wat ik heb nu. Ik ben bezorgt ja maar eigenlijk meer gevoel van zeg derde keer goede keer he! Durf bijna niet uitspreken dat kan ... gaan. Zou er wel echt kapot van zijn.. Omdat juist zo goed gevoel is.

Driene! Jij ook heel erg bedankt voor jullie steun. Doet echt deugd!

Laat jullie duimen maar volle toeren gaan.

hug.gif <3
  • @ Sobi, dat ziet er inderdaad heel goed uit!!! Super!!!

@ Izabo, geniet er maar van. Ik begrijp je gevoel! Soms lijkt het alsof je ingesteldheid alles kan bepalen, hé. Ook al is dat uiteraard niet zo...

Ik heb vandaag de uitslag van mijn bloedtest en mijn hcg is 386. Hij heeft mij niet gezegd dat ik nog eens moest terugkomen voor een tweede bloedtest. Maar nu vraag ik mij af of mijn hcg niet wat laag is om geen tweede keer te gaan.

Ik heb op 13/12 een afspraak met mijn gyné, maar mijn HA zijn dat ik beter nog een week zou wachten, omdat er nog niets te zien zou zijn op de echo. Ik had die afspraak eigenlijk gewoon gemaakt als check-up na mijn eerste bloedtest... Nu twijfel ik om mijn afspraak te verzetten. Maar het is zo lastig om zo lang nog te wachten in die onzekerheid.... Pfff sorry voor het ego-momentje...
  • Mijn HCG is maar 57 dus denk dat jij je helemaal geen zorgen moet maken. Ik moet volgende week wel terug. Vorige keer was het 127 dus maak me wel wat zorgen terug....
  • Oei, sorry, Jojo, dat is minder goed nieuws... De hoop nog niet verliezen, meid. Iedere zwangerschap is anders, dus misschien gaat het toch nog de hoogte in. Je zit nog altijd goed voor 4 weken, ook al is het aan de lage kant.

Is het niet mogelijk om morgen of overmorgen nog eens te laten testen? Nog een week wachten lijkt mij zo lang als je zo onzeker bent...

candle.gif
  • Ik probeer me er niet te druk over te maken, maar dat is niet gemakkelijk. Het kan nog allemaal goed komen.

Marie, komen gezellig meepraten in het verwacht in augustus forum.bhet begint er gezellig te worden
  • jojo ik duim voor je lieve meid

groetjes wendy
  • Het is deze keer jammer genoeg ook misgelopen.
  • Jojo dat meen je niet? Oh vind het zo erg voor je! Dikke knuffel hoor. Ik kan me je verdriet zo voorstellen...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld