NOD mei 2019

• @Bieke83 sadhug.gif veel sterkte voor deze namiddag
  • @Bieke83 Veel succes vannamiddag! Geef de moed niet op x
  • @bieke83 dikke knuffel. Hier zijn vanavond de duiveltjes doorgekomen sad.gif
  • Dikke knuffel voor de meiden die het nodig hebben sad.gif

@Bieke83 Hoop dat snel doorbreekt voor de hsg...

Ik mogen gaan tellen van 15u- 23u... ik ben kapot en ja nu
    weer gaan werken he tongue.gif
  • @Gene ja wat beu. Mijn schoonzus was ook zo lang bezig! Blijkbaar iets met de server in Brussel...
    Hoe gaat het nu met je?
    @Bieke83 is het doorgebroken? Hopelijk helpt die hsg u wat! Ik heb hier nog gelezen dat dit zelf geholpen heeft om zwanger te geraken
  • @Diedy Wij gewoon later onze brieven gehad. Vlaams parlement was sowieso
    meer dan Europees dus ja ik was echt uitgeteld. Vannacht nog zitten sorteren
    in mijn slaap tongue.gif Alles goed he aan het genieten van de rustdagen. Ik heb gelijk
    langere maandstonden maar is doordat u slijmvlies wordt afgebroken
    door de pil. Nog een weekje vr de start.
  • Bedankt iedereen, jullie reacties doen echt deugd smile.gif
    Ik heb het overleefd. De 2 glazen cava die ik als aperitief heb gedronken, hebben ongetwijfeld geholpen. Ben nu vooral heel blij dat het achter de rug is.

Hier nog steeds spotting dus ik hoop dat mijn menstruatie snel doorkomt. Ik heb gelezen dat hsg moet plaatsvinden tss dag 6 en 9. Mijn opvolg afspraak is volg dinsdag, dus het zal juist wel of juist niet lukken. Het blijft dus nog even spannend.
  • @Bieke83 Blij dat je het hebt doorstaan sadhug.gif

Ik heb ook volgende dinsdag (04/06) een afspraak bij fertiliteit om verdere stappen te bespreken, met een andere dokter. Ben blij bigsmile.gif
    Vrijdag ongesteld geworden, deze cyclus geen inseminatie meer. Ik vertrek morgen op mini-trip met vriendinnen en ben pas zaterdag terug. Waarschijnlijk maandag (dag 11) eisprong, dus praktisch niet mogelijk om dan meteen inseminatie te doen zonder voorafgaande echo's. Maar dan gaan we er nog eens voor op de ouderwetse manier he goofy.gif
    Ik ga genieten van verlof en daarna zien we wel.
  • Deze ochtend ms doorgekomen (dag 23), nu schuif ik dus echt door naar juni
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld