NOD mei 2018

• Vandaag toch eens getest waarschijnlijk nog veel te vroeg want het is nog negatief

Ik ben wel behoorlijk misselijk sinds deze voormiddag en draaierig
  • @karin Proficiat!!! Geniet ervan! idd, de eerste positieve tester van de maand mei! love.gif geniet ervan!

Dank iedereen (nogmaals) voor de steun. Ik heb weer even niets neergeschreven, omdat ik zo probeer er minder mee bezig te zijn. Ik heb drie dagen na terugplaatsing en dus zes dagen na pick-up=eisprong enorme buikpijn, lage rugpijn en buikloop gehad. Buiten de buikloop heb ik dit elke maand en wijst het meestal op het feit dat mijn ms er gaan doorkomen. Natuurlijk was ik dus op slag mijn hoop kwijt en had ik dus direct ook een k$khumeur... wat ook meestal samen gaat een week voor mijn ms. twee jaar geleden had ik dit ook en toen bleek dat ik toch zwanger was... Blijf dus toch nog lichtjes hoop koesteren, maar mijn verstand weet't al hé... Ik was zo verliefd op ons embryootje. Was zo trots erop en liefde overviel me toen ik een echo meekreeg... ach ik kan alleen maar blijven hopen en wensen dat het alsnog goed zit en dat dit klein patéke ons doet verrassen love.gif

Hoe is het met de rest allemaal? We lopen allen dicht bij elkaar met onze NOD hé...

xxx
  • We blijven toch duimen @Nr3 , je weet nooit! Vervelend dat er nooit een duidelijke reden achter veel van die symptomen zit hé, er zijn altijd meerdere oorzaken mogelijk...

@Mipsie Wanneer test je nog eens? Of wacht je tot NOD nu?
  • Hier plots helderrood bloedverlies deze ochtend.... Ik ga ervanuit dat ik ongesteld ben... Ik verlies nooit bloed tussendoor dus ik denk da ze er gewoon wat vroeger zijn... Maar ik had dan vorige maand die hele vroege miskraam... Dus het zal daar wss wel mee te maken hebben. M'n volgende NOD zit dus op 30/5.... Ik blijf nog even lid hier
  • Hier toch een testje gedaan voor de zekerheid en zoals te verwachten negatief. Dus deze maand extreem kort ms gehad en zonder krampen, op zich ook al een vooruitgang tegenover andere maanden zeker? tongue.gif Ik had wel heel erg gehoopt dat het prijs zou zijn, maar toch ook een beetje opluchting dat het nu niet zo is. Hoop de volgende zw eens 'gewoon' te kunnen starten, zonder bloedverlies enzo, dat ik iets minder onzekerheid en zorgen heb. Ik voeg me nog niet toe in het lijstje, zal eind mei/begin juni zijn. candle2.gif Hopelijk komt dat plakkertje er dan eindelijk aan!

Veel succes aan de dames die spannend de laatste dagen aftellen xx
  • @karin Gefeliciteerd! Mijn nod is eigelijk 10/5 maar duidelijk eisprong de 21e dus zal nu denk tussen de 5 en 10 mei zijn vooralsnog geen gekke symptomen alleen beetje kort lontje...we wachten maar geduldig af maar weer

Liefs
  • @Mipsie Ik herken het gevoel... Deze ochtend ook getest en was ook negatief... Deze middag early test gaan halen voor morgenochtend... Maar de moed is alweer ver te zoeken... Aan de andere kant zit ik nu op 4 dagen voor NOD... Dan maar geduld hebben zeker... Waar ik zo slecht in ben... bigsmile.gif

@liemke1709 Jammer om dit te horen... Op naar een nieuwe maand!

@Minie Ik begrijp je heel goed. Ik had in het begin ook tussentijdse bloedingen en was enorm gefrustreerd. Ben je al lang gestopt met de pil?

Oooh, ik hoop dat het maar vlug zondag is en ik na 9 maand eens een positieve test in handen mag nemen! Iedereen in mijn dichte omgeving was zwager na 1 tot 6 pogingen... Frustrerend. En maar pronken dat het meteen prijs was... Daar ben ik dus niet bij!
  • @Lydia Pilstop is al 5 jaar geleden hier bigsmile.gif Ik zit al jaren in een ofwel zwanger-worden ofwel zwanger-zijn fase wink.gif Misschien nog wat ontregeld na de laatste mk? Ik weet het ook niet goed hoe het komt. We moeten weer verder met goede hoop.
    Jij nog veel succes, bijna tijd om te testen smile.gif
  • @karin gefeliciteerd!

Aan de dames op het wachtbankje, ik duim voor jullie allemaal!
  • Wow zeg, ik heb echt zo'n baaaaaldag. Ik weet dat er zoveel mama's zijn die al zoveel langer aant proberen zijn... Maar ik ben het echt zo beu he... Elke maand weer die teleurstelling... Nu weer die onzekerheid van het waarop dat m'n regels plots vroeger zijn... Ik weet niet hoe jullie het doen, zeker de mama's die al zo lang wachten... Maar echt... Respect... M'n man heeft het er ook moeilijk mee... sad.gif shocked.gifAangepast door liemke1709 op 02/05/2018 19:53
  • Het lijkt erop dat men eerste regels na miskraam/vroeggeboorte gaan doorbreken.
    Vandaag een ietsiepietsie bruinverlies ontdekt.
    Nog even afwachten en dan kunnen we er terug voor gaan.
    Voor sommigen lijkt het misschien snel. Maar wij verlangen samen zo hard naar een kleintje dat we niet langer willen wachten.

wave.gif

@karin proficiat!!!
  • Even m'n nieuwe NOD ingesteld... Kga hier aan't einde van de maand nog alleen in dit groepje zitten tongue.gif

Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD TUSSEN 19 - 27 mei (afhankelijk van eisprong)
    Glamm-it 30 jaar -2e kindje - ronde 1 na BBZ - nod tussen 22 en 27 mei ( mijn cyclus nog wat afwachten)
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 30/05
  • @karin proficiat! !

Ik wou dat ik ook wist waar ik zat in mn cyclus ... maar zal wss geduld moeten hebben tot ik mn eerste regels gekregen heb. NuJa wie zien wel
  • @karin wauuuw geweldig nieuws! Hopelijk mogen we allemaal volgen smile.gif dikke proficiat!

@liemke1709 ja het is soms echt heel frustrerend he... Wij zijn nu 13 maanden aan het proberen en de teleurstelling blijft heel groot telkens we weer een negatieve test vast hebben... Kan me gewoon niet inbeelden dat die ooit positief zou zijn. Voor ons het eerste kindje. Dit weekend weer NOD maar voel de bui al hangen. Probeer me niet te laten hangen maar ben het nu ook echt wel heel beu aan het worden. Hopelijk mag het geluk ook eens aan onze kant liggen he smile.gif. Probeer de moed niet op te geven meid. Ik duim alvast je ook snel zwanger mag zijn.

Liefs x
  • Hallo iedereen

Vandaag heb ik mijn Nod. En het verlies is daar!
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de gyn eind juni.
    Normaal moest ik bevallen begin juni. En dacht ik hopelijk ben ik toch wel zwanger tegen juni.
    Mag mij niet teveel zorgen maken, Iedereen zal wel eens geluk hebben zeker
    Ik schuif door maar mijn Nod valt juist nog in mei

Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD TUSSEN 19 - 27 mei (afhankelijk van eisprong)
    Glamm-it 30 jaar -2e kindje - ronde 1 na BBZ - nod tussen 22 en 27 mei ( mijn cyclus nog wat afwachten)
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 30/05
    Manon25-26 jaar- 1 ste kindje (na bbz)- ronde 6- NOD 31/05
  • vandaag is mn nod er. dus kan mn cyclussen beginnen tellen
  • Hoi @manon25
    Ik moest ook normaal bevallen begin juni. Ik had ook gehoopt tegen dan zwanger te zijn. Maar vanf begin af aan wist ik eigelijk wel dat het wss toch ni zou lukken tegen dan..(toen ronde 7 prijs) en inderdaad nog steeds niks.. sinds februari vorig jaar aan het proberen 🙁 Onregelmatige lange cyclussen.. ik had ook graag een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, maar na de miskraam moeten we opnieuw een jaar wachten alvorens ze ingrijpt zei ze..
    in juni gaan we op vakantie om alles even te vergeten... sommige dagen denk ik kop op, het zal wel eens lukken. Andere dagen zakt de moed dan weer in mijn schoenen.. wat als ik eindelijk weer zwanger ben en dan weer een miskraam heb? Weer een jaar wachten dan? Djeeses zo zal het lang duren...geen idee wanneer mijn nod zal zijn. Ik verwacht ergens tussen 24-31 mei.
    Veel succes nog!

• @Meljodeb Ik dacht het gisteren nog van hoe lastig ik het heb na 10 maanden wachten...
    Hoe doen vrouwen dat om nog langer te wachten, sterk te zijn, vol te houden en blijven hopen?
    Je kan alleen maar blijven positief denken en volhouden. Ooit is het aan onze beurt
    om te pronken!
    Veel succes!

@manon25 Het komt sowieso alleen weten we jammer genoeg niet wanneer...
    Succes!

• Omg... Ik heb na 9 maand geen recht om te klagen als ik hier zo lees... Komaan ladies! We laten ons niet doen! Die negatieve testen zijn idd lastig maar op een dag hebben we een positieve vast! 💪

Hier zondag NOD... Ik weet bijna hoe het hier zit... candle2.gif
  • @Meljodeb ik vind het wel vreemd van je gyn dat ze je opnieuw een jaar laat ‘wachten’ ik zou denk ik even naar een andere gyn gaan voor een second opinie of eventueel eens naar een fertiliteitsarts gaan ivm je onregelmatige cyclussen. Toen ik stopte met de pil 4 jaar geleden had ik een controle afspraak gemaakt bij mijn vaste gyn (die ook fertiliteitsarts is) Gwn voor een uitsrijkje enzo en met de boodschap dat we een kinderwens hadden. Binnen de twee weken mocht ik al gaan en zij vertelde mij toen dat ik binnen de 6 maanden een regelmatige cyclus moest hebben en dat ik anders opnieuw een afspraak moest maken. Ik had ook hele lange en onregelmatige cyclussen en door het snelle optreden van haar mochten wij al na 7 maanden pil vrij starten met onze fertiliteitsbehandeling.
    Ik wil je zeker niet bang maken hoor met mijn verhaal maar wil je gewoon zeggen dat je,je gevoel moet volgen en het zeker oké is om even te horen bij een andere arts al is het gewoon voor wat info of je verhaal even ge doen. Ik wens je veel moed en ik hoop dat jullie snel opnieuw zwanger mogen zijn. Aangepast door Evy op 04/05/2018 07:46
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld