NOD mei 2018

• Hier ook prijs na eerste iui. Het kan altijd 😉
  • @Mipsie bij mij is NOD volgende week zondag. Vorige week zondag mijn eerste iui behandeling gehad. Dus nog even geduld. We lopen ook ongeveer samen dan smile.gif Succes!

@Lydia ja, hier op het forum nog enkele dames waar het ook gelukt was na de eerste keer. ik durf er niet op te hopen. Het is gewoon allemaal zo frustrerend he smile.gif

@Claudia82 ja jij had toen ook geluk bij je eerste iui. Hoe gaat het nu met jou?

@Gene ik hoop dat de clomid goed zijn werk gaat doen. Ik neem het ook al verschillende maanden en mijn cyclus is eindelijk normaal nu. Voor dat ik clomid nam duurde een cyclus bij mij 40 a 60 dagen thumbdown.gif dus ik ben blij met de pilletjes smile.gif

@zantiax veel succes! Gaat een spannende tijd worden wink.gif
  • @Blondie dan kunnen we samen aftellen 🙌🏻
    Jou banner lijkt me korter als mijne 🙈🙈
  • @Mipsie ja, mijn banner klopt niet meer helemaal. Moet nog eens aanpassen bigsmile.gif
  • Ik sluit me even aan.. lees al even mee. Zit nu in ronde 4 , 1e kindje NOD vrijdag 4 mei. Heb voor we eerste keer echt het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. Zaterdag hele dag krampen gehad , vandaag heel klein beetje bloedverlies. Voel constant vanalles en wordt echt gek van het wachten . Blij om hier te lezen dat ik niet de enige ben die Ah wachten is
  • @Jazmin en hoe voel je je vandaag?

Gisteren mn spiraaltje laten verwijderen! Wat een goed gevoel gaf me dit haha. Zo benieuwd hoe lang mijn cyclussen gaan zijn. Want vorige 2x schommelde dit wel enorm. Had soms cyclussen van 42 dagen 🙉🙉 . Ik nam ervoor wel telkens de pil. Mss dat dit verschil maakt, geen idee
  • @Jazmin, spannend he! Hier ook 4e ronde en NOD zaterdag...

Ik hoop dat we eens allemaal geluk mogen hebben... Elke maand dezelfde namen zien terugkomen in het lijstje is niet zo fijn.... thumbup.gif
  • Succes ladies! Zondag NOD... Komt dichterbij maar lijkt nog zoooo ver! Ik haat wachten... Vooral de laatste week... Pijnlijke borsten en ms pijn... Maar kan dus gewoon van ms zijn... Ongeduldig!!! Na 9 maand mag het wel eens raak zijn... Gisteren van een koppel te horen gekregen dat ze een 'ongelukje' hadden en 6 weken ver zijn... En wie het echt wil... Tja daar lukt het niet...
  • @blondie: hier is alles goed hoor. Wij houden deze cyclus rust van de vruchtbaarheidsbehandelingen en gaan twee lange weekenden met de kindjes naar landal en center parcs. Over twee weken beginnen we met ivf. Eerst neusspray, dan spuitjes en dan hopelijk een paar goede embryokes en snel zwanger 😉
  • Dilemma hier... Zaterdag hevig bloedverlies en teleurstelling dat de ms er waren, zondag amper wat verlies (inlegkruisje vlot voldoende), gisteren ook. Zaterdag zo zeker dat het ms waren, maar ik heb die echt nooit zo kort. De twijfel sloeg ineens toe. Als ik het hier lees voel ik me een idiote puber die weer eens denkt dat ze zwanger is goofy.gif Maar anders 3 dagen stevig verlies en dan nog enkele dagen licht. Vorige zwangerschappen altijd innestelingsbloed gehad, maar dat was toch wel veel minder. Het kan eens mens toch zo zot maken he wink.gif kan mijn lijf nu niet gewoon doen zoals altijd tongue.gif
  • @Minie spannend, mijn zwangerschap in maart is ook begonnen met 3 dagen bloedverlies. Dus het kan he. Heb je voor dz rest symptomen? Ik was doodmoe en misselijk end Aaron dat ik enkele dagen na de “maandstonden” een test had gedaan. Helaas zat het op de verkeerde plek, want voor de rest was het een perfecte zwangerschap ( BBz ontdekt op 8 weken)
  • @Claudia82 Geniet van jullie welverdiende vakantie! Nu even verstand op 0 zetten en lekker genieten met je gezin. Daarna kunnen jullie met nieuwe moed aan IVF beginnen. Succes meid.

Hier veel piekermomenten... Zondag NOD en voel absoluut niets sad.gif dus ben nu al aan het balen dat het deze ronde weer niks gaat zijn... Hoe gaat het met de rest hier?

Liefs x
  • Hier dag 10 en begonnen met de ovu testen van cb. Vandaag uiteraard nog een leeg rondje smile.gif
    Veel succes aan degene bij wie de laatste wachtdagen zijn aangebroken! Kop op voor degene die al aan het balen zijn. We gaan er allemaal voor en op een keer moet het toch ECHT is aan ons zijn he bigsmile.gif
    Het is altijd ontzettend balen wanneer je hoort dat mensen per ongeluk zwanger zijn geraakt.. het leven is niet eerlijk, maar je mag er niet teveel over nadenken.. wij zullen na al die tijd proberen denk ik extra dankbaar zijn voor dat wat binnenin ons groeit wink.gif

Toitoitoi x
  • Ik heb een aantal dagen niet meer gereageerd omdat ik het druk had met werk e.d. Normaal gezien is zaterdag (5-5) mijn nod maar gisteren kwam ik terug van een weekendje weg en ik moest veel naar het toilet om te gaan plassen. Ik dacht doe eens een testje en ik zag een zeer licht tweede streepje. Mijn echtgenoot zag het niet. Deze ochtend opnieuw getest en nu is het al veel duidelijker. Ik ben dus nog heel voorzichtig maar een streep is een streep toch? Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Vrijdag of zaterdag naar de huisarts voor een bloedafname...
    Heel blij maar ook onzeker gezien ik in Maart een miskraam heb gekregen. Dus duimen jullie mee dat alles goed blijft gaan?
    Ik hoop dat er nog meer positieve testen zullen volgen.
  • Een voorzichtige proficiat Karin ! Zeker 5 dagen voor je nod en al een 2e streep te zien is al super he. Ik duim mee voor een plakkertje
  • @karin 🍀❤️

@blondie ik voel vanalles en niets...

Bv grote slijmbrok (rekbaar slijm) 12u na seksueel contact gevolgd door gwn wit brokkelig slijm (geen infectie)
    Af en toe misselijk na het eten
    Vanavond pijn aan mijn baarmoederhals
  • @Karin : Proficiat, hopelijk bevestigd de bloedtest de zwangerschap idd smile.gif

aan al de rest, veel succes op de wachtbank of met het klussen wink.gif

Aangezien mijn cyclussen variëren tussen de 18 en 48 dagen was m'n NOD moeilijk te voorspellen. Maar vrijdag temperatuur dal en meer "slijm" dan anders. sinds gisteren wat gevoelige tepels.
    Dus volgens mij zal mijn NOD 12 a 13 mei zijn. (hoop althans wel dat dit een teken van m'n eisprong was want vorige maand waren zelfs de testen van Clearblue "fout"
    Hoewel we deze maand eigenlijk niet mee deden, is het er zaterdag en gisteren toch van gekomen.
    Stiekem heb ik toch een lichte hoop. hoewel ik weet dat indien vrijdag m'n eisprong was, het zaterdag avond eigenlijk al te laat was .. maar toch, die eeuwige hoop hé smile.gif
    eind mei afspraak bij gynaecoloog voor m'n cyclussen, hopelijk weet ik dan meer.

• Proficiat Karin!!!
  • Wat leuk om al een eerste positieve test hier te zien passeren. Proficiat Karin!

Hier nog volop gebruik van de ovu-test, gisteren een héél lichte streep. Ei zou normaal morgen moeten springen.
    Voel al 2-3 dagen ferme steken.
  • @karin Wauw super proficiat!

Ik moet nog eventjes wachten op mijn nod...maar heb al paar dagen hoofdpijn
    omdat ik mezelf heel veel stress geef dat het niet zou lukken.
    Schrik om weer eens bloedverlies te hebben ondanks de utrogestan.
    Gezond kan het niet zijn om me zoveel zorgen te maken.

Welkom aan de nieuwe dames! Veel succes smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld