NOD mei 2018

• Vanmorgen hevige buikpijn tot kort na de middag...

Mijn eisprongen doen vreselijk pijn sinds de geboorte van Lou & de curettage

• @Claudia82 Ze zei dat ik kon stoppen met utrogestan als ik chlomid neem. Vraag me af
    hoe ze dan die bloedingen zal tegenhouden...

@Mipsie Ai dat kan pijn doen zo’n eisprong. Ik verwacht de mijne vrijdag.
    Heb al wat symptonen.
  • Konden jullie ook niet op de site? Had het via FB gemeld en ze hebben het meteen opgelost- ik kan niet meer zonder wink.gif

Hier ook al de hele morgen precies ovulatiepijn, maar dat zou wel heel vroeg zijn en dan hebben we ons 'slot' echt wel gemist. Nu ja, deze maand toch eens rust en misschien zijn mijn regels dan wel net voor we op reis vertrekken wat ook goed zou zijn.

@Nr3 hoe gaat het met jou? hug.gif Terugplaatsing goed gegaan?

• @Mipsie vervelend hé... ik voelde die vroeger ook nooit, zelfs ook niet echt erge krampen tijdens mijn regels, maar sinds het miskraam vorig jaar heb ik veel meer steken en krampen. Op de duur weet je niet meer wat je precies voelt.

@BlBL haha! nee, het lukte mij ook niet, lichte paniek hoor deze ochtend! Blij dat je het hebt gemeld bigsmile.gif

@Nr3 Duimpjes staan omhoog vandaag! Succes! thumbup.gif candle2.gif
  • Ja hier lukte het ook niet! Gelukkig is het opgelost...
    Ik krijg morgen mijn eisprong en ga toch nog eens utrogestan vaginaal proberen. Kijk niet uit naar de plakboel tongue.gif
    Zal een cyclus zijn van 24 dagen nu...ben blij dan kan ik sneller starten met clomid bigsmile.gif
  • Ik stond vanmorgen op met barstende hoofdpijn... Ik verwacht elk moment mijn eisprong. Kan dat een symptoom zijn?
  • @Lydia Ik denk het wel. Er zijn wel wat hormonen mee gemoeid en die zorgen vaak voor hoofdpijn. Dus het zou wel kunnen.
  • Bedankt allemaal om aan mij te denken! Vandaag 1 embryo teruggeplaatst gekregen. Deze ochtend nog 8cellig en deze middag 9, 20% fragmentatie. De arts scoorde deze embryo een 7,5/10, waarop ik antwoordde ah, dat is een matig embryo dan. Hij zei als mijn kinderen thuis komen met een 7,5 ben ik super blij en is dat heel goed.. Dus ik ga er maar vanuit dat het een goeike is... In ieder geval hebben we een terugplaatsing gehad en van de drie keer is dit de beste embryo.... Nu kan ik niets anders doen dan wachten en mijn spuitjes braaf voort zetten...

Er zijn hier precies veel dames die dezer dagen aan het ovuleren zijn... Veel succes allemaal en laat jullie mannetje maar raak schieten hé wink.gif

xxx

• Dat klinkt goed hé! Hopelijk nestelt het zich lekker diep! Alvast een voorzichtige proficiat love.gif
  • @Nr3 Proficiat! Nu hopen en duimen!
    Ik heb op jullie aanraden een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts.
    Het is toch niet vreemd dat mijn gyneacoloog mij niet heeft doorverwezen?

• @Nr3, eindelijk eens goed nieuws!!!! Duimen omhoog!!! thumbup.gif
  • @Nr3 oooh spannend! Ik duim voor een positieve test in mei! Klinkt alvast heel goed!
  • @Nr3 Ik duim mee!!

En ik zet me weer in het lijstje.

Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 5/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD TUSSEN 19 - 27 mei (afhankelijk van eisprong)
    Glamm-it 30 jaar -2e kindje - ronde 1 na BBZ - nod tussen 22 en 27 mei ( mijn cyclus nog wat afwachten)
  • @Do. en @Gene super lief dank je! een proficiat is helemaal lief, maar totaal nog niet van doen wink.gif Het embryootje moet eerst idd nog innestelen en voort delen en dan pas ben je zwanger hé.. Maar voorlopig is het al een goede start. of zoals de arts zei:' een goede lancering' goofy.gif

@Gene ik zou er niet van wakker liggen of je al dan niet door je gyn bent doorverwezen. Ik heb ook gewoon afspraak uit mezelf gemaakt omdat ik het beu was...

@liemke1709 ja idd! smile.gif love.gif

@Glamm_It dank je! hug.gif

@Tweety jammer dat je hier ook weer bent, hopelijk is deze maand jouw maand hé hug.gif

Dank je allemaal... het voelt raar en onwerkelijk om nu eens een terugplaatsing te hebben gehad van een embryootje van ons.... Hopelijk blijft dit lekker bij me zitten smile.gif love.gif

Veel succes allemaal en bedankt voor de steun!

xxx

• @gene ik ben ook op eigen houtje naar fertigyn gegaan, dat is echt niet erg hoor!

@nr3 heel veel succes! En zijn er ook nog ingevroren?
  • Vandaag een hypo gedaan (geen diabetes) mijn laatste zwangerschap deed ik er kei veel mr ik ga geen vergelijkingen proberen te maken...
    Nadien een hele avond misselijk en braakneigingen gehad
  • Ik breek hier even in omdat ik een aantal dames graag nog even volg happy.gif
    @Nr3 wat fijn om te lezen dat je een goed terugplaatsing hebt gehad. Ik kruis vingers en tenen voor je ! Hou die voetjes maar lekker warm zou ik zeggen en hopen op een goed plakkertje ! Het is je zo gegund !!

@Mipsie ook voor jou brand ik extra kaarsje !

Al gun ik het iedereen hier op het forum om snel gezond zwanger te kunnen zijn ! Toitoitoi iedereen ! Xx

• @nr3 ik brand n kaarsje vanavond voor je !
    @Evy wat lief van je ! Hoe gaat het met je ?
  • @Nr3 ik duim heel hard voor je! Na al die tijd heb jij het dik verdiend!
  • @Claudia82 nee, er zijn er geen ingevroren... Heb ik nooit gehad..

@Mipsie dat is wel spannend... Hopelijk heeft het wel met een zwangerschap te maken dan! duimpjes omhoog smile.gif dank je smile.gif

@Evy zo lief, dank je!!! Deze nacht geslapen met dikke sloefjes wink.gif hoe gaat het met jou?

@Diedy dank je smile.gif Ik gun het iedereen hoor, maar toch ook wel echt mezelf ook een beetje smile.gif

Ben nu echt bang. Ik probeer me niet druk te maken enz, maar vraag me heel de tijd af van leef je nog, zit het er nog, deelt het mooi enz. Dom hé, maar kan het moeilijk loslaten.. Hopelijk binnen enkele dagen beter... Nog 11dagen wink.gif

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld