NOD mei 2018

• @Claudia82 wie weet lukt het deze ronde nog even zo hé... Ik blijf duimen voor toch nog een goede kans! Als je toch aan IVF moet beginnen, vraag maar raak hé...

@Do. dank je! Ja , je weet het nooit hé.. Vaak is het de keren dat je het het minst verwacht wink.gif 2keer levende bewijs van hier smile.gif

@Karin normaal weet ik vandaag tussen 10 en 4u of er bevrucht zijn en het aantal, maar donderdag ben je pas zeker of er effectief een terugplaatsing komt, naargelang de emmies het goed doen hé.... Nu ja, ik probeer het wat los te laten en te zien... Kan er toch niets aan veranderen nu... In ieder geval is het wel spannend elke keer mijn telefoon gaat....

@Minie ja totaal onverwacht! Mijn dag kon gisteren in ieder geval al niet meer stuk smile.gif Seg en euh, ik wil je hier niet zien hé om definitief aan te sluiten smile.gif Komt gewoon maar wat inbreken wink.gif

@Gene veel succes bij de gyn. Probeer je niet zot te maken, maar ik zou ook geen tijd verdoen als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt... laat dan alles eens nakijken, dan ben je zeker en meer ontspannen? Komt goed! en dank je voor het duimen smile.gif

@Mipsie en? Knaller? thumbup.gif

xxx

• @Gene succes bij gynae vandaag. Hopelijk duidelijke info en ben je weer wat geruster. Dat geduld is een moeilijke hé...

@Nr3 Hopelijk bellen ze snel met goed nieuws vandaag!

• @Mipsie @Claudia82 @Nr3 @Gene @Minie @BLBL @karin bedankt dames voor de lieve woorden en dat jullie zo voor mij duimen. Mijn duimen staan hier ook omhoog voor iedereen. Dat mei eindelijk eens een topmaand mag worden voor ons allemaal thumbup.gif candle2.gif

@Claudia82 oh dat is ergens wel wat hoop gevend dat bij jou eerste kindje zo snel ging via iui. Hopelijk mag ik volgen smile.gif Probeer er niet te hard op hopen omdat ik het al zo gewend ben om een negatieve test in handen te hebben. Kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om eens een positieve test te hebben bored.gif. Maarja dat hoef ik jou jammer genoeg niet te vertellen...

@Nr3 weet jij al iets meer? Heb je telefoon gehad ondertussen?

Liefs x
  • En daar is de knaller van een ovu test 🎉🎉🎉

@nr3 alles oke met je ? X
  • @Mipsie jij hebt weer huiswerk vandaag wink.gif. Succes meid!
  • Gyneacoloog heeft voorgesteld om te starten met chlomid.
    Ondanks de utrogestan gaat er toch nog steeds iets mis in mijn cyclus...
    Ik krijg te snel bloedingen. Ik weet het niet goed hoe ik me moet voelen.
    Had gehoopt dat er een oplossing zou zijn maar tot nu toe niet.
    Moet ik dan toch al de stap maken nr fertiliteitsarts of nog even tijd geven?
    De gynea wil dit wel nog eens proberen maar zei zelf dat ik wel wat kansen heb gehad nu...
    Bedankt voor de berichtjes
  • @Gene : Je kan altijd al eens een afspraak maken bij een fertigyn. Het duurt meestal toch even eer je er terecht kan en eer je de onderzoeken gedaan hebt en dan kan je in tussentijd pogingen met clomid doen. Veel succes!
  • Zo lief dat jullie meeleven! Wel, gisteren hebben ze gebeld dat 2 van de 4 bevrucht zijn... Nu is het nog afwachten hoe ze het verder gaan doen hé... Straks mocht ik zelf even bellen. In het verleden heb ik al vaak gehad dat het op dag 2 toch niet goed was, dus het is spannend... Wens echt dat ze het vandaag en morgen nog steeds super doen en dan verder in mijn buik wink.gif love.gif Mijn hartje gaat nogal. Heb precies een marathon gelopen...

@Gene als ik jou was, zou ik overstappen naar een fertiliteitsarts. Altijd meer concreet en ga je beter geholpen zijn... Daarom hoeft er niets mis te zijn hé, maar dan ben je in betere handen denk ik... Maar dat is persoonlijk hé... veel succes meid, moeilijk die onzekerheden hé...

@Mipsie go go go!!! smile.gif

xxx

• @Nr3 : Ik duim voor je!
  • @Blondie Hoe voel jij je? Je zit ondertussen al op de wachtbank, dacht ik?

@Mipsie Hopelijk na een knallende ovutest, straks een knaller van een zwangerschapstest! De duimen staan omhoog!

@Gene Jammer dat de utro niet de oplossing bleek. Hopelijk doet de chlomid zijn werk! En ik volg Claudia, je kan altijd eens gaan luisteren bij fertiliteit. Kwaad kan het niet hé? En ben je in tussentijd zwanger, des te beter wink.gif

@Nr3 Oh, spannend! Hopelijk gaat alles verder goed! content.gif
  • @Do. ja... idd. echt spannend... ik probeer positief te blijven, maar de angst zit er na zo veel keer dik in... smile.gif hug.gif

xxx
  • @Nr3 Ooh toch wel goed nieuws! Ik blijf voot je duimen.

Ik heb gelukkig nu een korte cyclus. Ik verwacht vrijdag mijn eisprong
    maar ik weet niet of we nog ons best moeten doen.
    Ben zeer emotioneel vandaag en echt een klopje gekregen.
    Als ik volgende maand start met chlomid zal ik vragen
    of ik ondertussen al een afspraak kan maken.
    Ik word bijna 32...wou altijd vroeg mama zijn. Het wachten duurt
    echt lang nu. Ondertussen krijg ik constant de vraag wanneer
    wij er eens aan beginnen. Heel zwaar.
    Dank u voor alle steun!
  • @Gene ik zou ook zeker eens een afspraak maken met een fertiliteitsart. Dit kan nooit kwaad, je kan maar eens gaan horen wat zij te zeggen hebben en je aanraden. In de tussentijd kan het nog zijn dat je zwanger bent. Ik hoop het alvast voor jou. Ben je al lang aan het proberen? Begrijp je frustratie wel hoor, ik ben ook 31 en ben nu ook voor mijn eerste kindje aan het gaan. Ik krijg ook langs alle kanten de vraag wanneer wij ermee gaan starten. Terwijl wij al meer dan een jaar aan het proberen zijn. Soms moet ik dan echt mijn tranen bedwingen.

@Nr3 ooh super goed nieuws! Hopelijk blijft het zo. Ik duim voor je love.gif

@Do. Ja klopt, ik zit op het wachtbankje. Zondag mijn eerste iui behandeling gehad. Nu 2 lange weken wachten, haha. Momenteel voel ik nog helemaal niets, is nog dat vroeg denk ik. Hoe gaat het met jou?

Liefs x
  • Niet te begrijpen dat mensen die vraag nog altijd blijven stellen...
    Vaak zijn het mensen die iets verder van je af staan, die dat vragen (heb ik toch ondervonden). En die hoeven nu ook weer niet te weten dat het maar niet wil lukken. Om dan 'alles op zijn tijd' en 'goh, maar dat komt wel' of 'ge hebt er toch al eentje' te horen tired.gif
    Ook spannende dagen voor jou @Blondie ! De duimen staan omhoog!

Wij hebben 2 maand 'pauze' genomen, eventjes rust. En we zijn nog niet goed en wel weer begonnen, of mijn hoofd gaan al weer in overdrive... Alsof die pauze er niet eens is geweest.
    Binnenkort afspraak bij gynae (nog twee weken) en nu twijfel ik of we toch niet gewoon al naar fertiliteit waren gestapt
    De laatste maanden ben ik ook zo moe...Ik raak 's morgens amper uit mijn bed, zelfs al heb ik 9u zalig geslapen. Heb al een vitaminekuur gevolgd op aanraden van de huisarts, maar dat helpt allemaal niet (wat zou ik ook vitamines te kort hebben, ik neem er al 1,5 jaar preventief in de hoop zwanger te worden...). Schildklier is het niet, die wordt al lang opgevolgd en waardes zijn goed. Om gek van te worden. Dan begin ik ook al te twijfelen of ik een 2e kindje wel aan zal kunnen...
    Ik ben echt blij dat ik hier op het forum ben gesukkeld. Kan ik eens ongegeneerd mijn hart luchten happy.gif
  • @Nr3 : Heel veel succes, ik duim mee dat ze het verder goed doen!

@Gene : ik zou toch ook een afspraak maken hoor. Dan weet je ook beter waar je aan toe bent denk ik. En gezien de leeftijd, allé je bent zeker niet te oud hoor (was bij mijn 1e 31 en bij 2e 34), maar als je misschien twee kindjes of meer wilt dan zou ik ook geen tijd willen verspllen, allé bij eentje ook niet hoor wink.gif Meestal doen ze eerst bloedonderzoek bij allebei, zaadonderzoek bij de man en doorgankelijkheid van de eileiders bij de vrouw en dan weet je toch of er iets mis is of niet he...
  • Ja het forum is echt goed hé dames! Wat steun zoeken bij elkaar!
    Ik ben al 35 en nu 1 jaar bezig met te proberen voor ons eerste, iedereen rondom ons weet dat we graag kinderen hebben. Dit weekend nog op familiefeest zag ik iedereen al kijken toen ik glas cava nam...Op den duur vragen ze het niet meer, en als ze ernaar vragen zeg ik vaak gewoon eerlijk dat het niet makkelijk gaat en dan stoppen ze meestal wel met vragen. wink.gif

@Nr3 spannend! Hopelijk doen die 2 het goed en kunnen ze morgen worden geplaatst!

@Gene Wat zou chlomid extra kunnen doen volgens je gyn? Ik neem zelf enkel nog maar Utro dus weet niet wat chlomid exact doet.

• We zijn gestart in september. Heb wel cyclussen van 24-28 dagen maar vaak kort.
    Ze had al gezegd vanaf het begin dat het bruinverlies niet gunstig is voor de innesteling.
    In dec vaak infecties gehad en rood bloedverlies een week voor mijn nod.
    Nadien begonnen met utrogestan orale versie. Ik was hier wel heel duizelig van en viel soms.
    Omdat mijn vriend rookt hebben we hem al laten testen en die resultaten waren echt goed.
    Nu ben ik te laat voor de start met chlomid dus ga ik de vaginale proberen maar weinig hoop op een succes.
    Ze zei dat chlomid zorgt voor extra stimulatie om wat meer progesteron aan te maken, geen utrogestan nodig dan.
    We hebben dus wel al wat stappen gedaan...
    Bedankt voor de vele reacties en ja die reacties van anderd mijn vriendin zegt dat ik moet antwoorden
    Wanneer past het voor jou???
  • Clomid zorgt inderdaad voor extra stimulatie, ik had ook altijd meerdere eicellen erbij. Meestal twee, maar soms ook 3. Er is dan wel een kans op een tweeling, maar dat maakte ons niet uit. Ook met die 3 eikes hebben ze dan iui gedaan. Ik moest een halfje pakken, dus ik reageerde best goed op de clomid, maar het nadeel is dat het baarmoederslijmvlies er dunner van wordt. Misschien houdt de utrogestan dat tegen maar dat weet ik niet...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld