NOD mei 2018

• Ik denk vandaag of morgen eisprong... ik zal het wel zien aan m'n ovulatietestje van morgenvroeg .... smile.gif
    In ieder geval wel al mooi aan het klussen gegaan... just to be sure.... candle2.gif
  • Hey Dames,

Mag ik me hier weer eens bijvoegen? Maandag heb ik pick-up en in het beste geval heb ik donderdag een terugplaatsing. Nu ik droom, bid en smeek dat dit gebeurt, maar heb van de 5ICSI tot hiertoe nog maar twee keer een terugplaatsing gehad, dus we zullen geluk moeten hebben.. Ik probeer het wat van me af te zetten... Vanavond om 22u15 Pregnyl en maandagochtend op de pijnbank wink.gif Veel succes aan iedereen!

xxx

Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 5/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod ?
  • @nr 3 heel veel suc6! Hopelijk valt de pick-up mee.

Hier gisteren de eisprong gevoeld...nu weer afwachten en aftellen.

Fijn weekend allemaal!

• @karin dank je! wachten is vervelend hé... Hopelijk kan je je wat afleiden met het goede weer... smile.gif

xxx

• Hier ben ik ook weer, na aan maandje rust gaan we er weer helemaal voor en ik heb er ook weer zin in smile.gif mijn cyclussen schommelen wel wat tussen de 28 en 36 dagen, maar we gaan deze maand weer gebruik maken van de cb ovu testjes zodat ik het precies weet smile.gif ik ben helemaal klaar voor een 2019 baby, ik hoop echt dat ieder van ons eentje in haar armen mag houden dit jaar, of toch een mooie bolle buik hebben!

Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD TUSSEN 19 - 27 mei (afhankelijk van eisprong)
  • Hallo dames,

Hier heb ik vandaag mijn eerste iui behandeling achter de rug. Ik vind het best wel spannend allemaal. Nu weer 2 weekjes op de wachtbank in de hoop dat ik binnen 2 weken een positieve zwangerschapstest in handen heb love.gif thumbup.gif
    Veel geluk dames!

Liefs x
  • Nog steeds geen ei te bespeuren...

Testjes blijven negatief
  • @Nr3 : Heel veel succes met de pickup! Ook één van die momenten waar ik nog niet naar uit kijk... Maar alles voor het goede doel he! Hopelijk een goed embryootje ! Ik duim mee
  • Veel succes @Blondie ! Van onze allereerste iui is ons jongste zoontje George gekomen dus het kan altijd smile.gif
  • @Nr3 Succes vandaag met de pick-up
    @Blondie duimen staan omhoog! thumbup.gif
  • Ik ga me hier ook toevoegen, al ben ik nog niet zeker of we er voor gaan gaan deze maand, of nog even gaan wachten.
    Januari spiraaltje uitgehaald, zwanger, maar helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Gisteren mijn maandstonden gekregen, na 35 dagen.

Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD TUSSEN 19 - 27 mei (afhankelijk van eisprong)
    Glamm-it 30 jaar -2e kindje - ronde 1 na BBZ - nod tussen 22 en 27 mei ( mijn cyclus nog wat afwachten)
  • Heel veel succes vandaag @Nr3 !

@Glamm_It Hoop voor jullie dat die niet te lang duren. Dat je weer vooruit kan kijken.

Hier begin ik ook weer twijfelen. Het kon niet snel genoeg mei zijn, zodat we weer verder konden doen na de pauze.
    Maar dus. Reden van de pauze was dubbel. Ik werd zot in mijn hoofd en ons eerste kindje is van december en we merken dat die maanden al zo druk zijn met allerhande feesten, dat we misschien toch een maandje of twee tussen wilden. Maar nu heb ik snel eventjes gerekend, mocht ik nu toevallig zwanger zijn de komende ronde, dan valt dit toch nog in januari. Net na de feestdagen, los tussen 4 andere verjaardagen van dichte familie... Ik heb schrik dat zijn verjaardag een beetje overschaduwd zou zijn/
    Mijn man zit hier niet mee in en het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik bv. zwanger ben voor februari en te vroeg beval en dan zitten we toch in dec./jan. (maar daar wil je niet teveel aan denken ntrlk.)
    Ik maak wss gewoon zelf teveel gedoe van een verjaardag happy.gif
    Houden jullie hier rekening mee?
  • @Claudia82 ja idd! maar wie weet is het helemaal niet nodig bij jou hé! smile.gif

@Blondie toi toi toi!!! smile.gif

@BLBL dank je! smile.gif

@Glamm_It in ieder geval al sowieso veel succes of het nu deze maand is of volgende maand, duimpjes staan omhoog

@Do. dank je! Wel ik heb dat ook altijd gedaan en gehad gerekend en zelf willen beslissen wanneer er een kindje zou komen,maar! wat ik nu ondertussen wel heb geleerd is dat een kindje zich echt niet laat plannen... Ik zou proberen me daar niet blind op te staren... Ik dacht ook een mei kindje te maken en ondertussen mag ik blij zijn als er ooit nog eentje zou komen....In ieder geval wens ik je de juiste maand toe en een pracht van een zwangerschap smile.gif

xxx
  • Pick up is goed verlopen. Tegen alle verwachtingen in, toch 4eicellen gevonden. Nu is het afwachten of deze bevrucht worden, verder delen in symmetrie, niet fragmenteren enz. en natuurlijk op een terugplaatsing. Indien deze er komt, zou het donderdag zijn... we zien wel. Probeer niet te hard van stapel te lopen, want heb al veel ontgoochelingen achter de kiezen...

Veel succes nog dames!

xxx
  • @Nr3 : Heel veel succes! Hopelijk mogen er van die 4 veel overblijven!!

Hier is het zowiezo nodig hoor! IUI was weer negatief dus over drie weekjes mag ik beginnen met neusspray en spuitjes enzo...
  • @Nr3 We duimen mee voor donderdag!

Ja, inderdaad, een kindje laat zich zeker niet plannen. En ik denk ook wel dat we er deze maand gewoon voor gaan, maar het eerste moment twijfelde ik wel even. Zou mij eerlijk gezegd ook wel zeer verwonderen mocht het nu toevallig wel lukken.

• @Blondie, spannend....

@ Glamm_It welkom!

@Do we houden hier er geen rekening mee, het is toch allemaal niet te voorspellen. Wil ook geen kans laten liggen. Je weet het nooit of het deze maand wel lukt wink.gif

@ Nr3 Fijn dat de pick-up goed is verlopen, Ik duim voor je dat ze alle vier bevrucht worden en mogen overblijven. Weet je dit pas op de dag van de terugplaatsing hoeveel er gelukt zijn?

@ Mipsie zie je de lijntjes ook niet oplopen toevallig?
  • Eventjes inbreken, ik zit nog bij april wink.gif
    @Blondie veel succes!

@Nr3 zo blij te lezen dat er toch vier waren, hopelijk zit er een goeike bij!

@Do. Ik vind dec/jan niet ideaal, maar na een paar jaar kijk ik daar niet meer naar, vond het nu zonde om die maanden over te slaan. Maar ik snap best dat mensen daar wel rekening mee houden. Ik heb mij al bedacht als het deze rond prijs is er een grote kans is dat ik nieuwjaar moet vieren in het ZH. Maar ik zou het een schitterend begin van het nieuwe jaar vinden bigsmile.gif
  • @Blondie Veel succes voor jou, ik duim!
    @Nr3 Duimen omhoog!

Als wij begonnen wou ik ook pauzeren als het me niet uitkwam
    maar nu we in ronde 10 zitten kan het mij eigenlijk niet schelen.
    Ik begin me zorgen te maken...Met mijn vriend
    was alles goed.
    Morgen afspraak gynea voor de werking van de utrogestan nog eens te bespreken.
    Ik weet dat ze zeggen gemiddeld een jaar maar daar zit ik ver aan...
    Mijn vriend zegt dat ik gewoon geen geduld heb wink.gif

• @Blondie succes
    @Nr3 succes ❤️
    @karin eerst vage streepjes toen weer witte vanavond een felle streep morgen denk ik de knaller ik voel hem ook het ei
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld