NOD mei 2018

• @Do. Ik kan me levendig voorstellen hoe het voelt...

Gisteren ballonnetjes opgelaten in de lucht voor Lou

• @Pumbach, ik ben de vorige keer na mijn miskraam ook voor het eerst begonnen met ovulatietesten en vond het wel makkelijk. Ik ga ze nu opnieuw gebruiken. Mijn cyclus was wel iets korter dan de gebruikelijke 28 dagen maar had de eerste dag van mijn miskraam geteld als menstruatie.
    Hopelijk herstelt jouw cyclus zich snel.

@BLBL Blijven hopen

@Mipsie dikke knuffel!

@Gene welkom! Heel veel suc6 deze maand.

@DO Kan mij jouw gevoelens goed voorstellen...zijn moeilijke momenten.

Hier ook een heftige menstruatie gehad deze keer (1e keer weer na miskraam in Maart) en duurde precies wat langer. Net als Mipsie ook minder krampen e.d. dan anders, wel meer bloedverlies. Morgen ga ik weer beginnen met ovulatietesten...
    Hopelijk is mijn cyclus ook weer helemaal hersteld.
    Ik moet ook zeggen dat ik verlang om weer zwanger te zijn en aan de andere kant ben ik ook bang dat het weer mis kan gaan. En dan de grote vraag gaat het nog wel lukken? Ik word soms gek van mijn gedachten...
  • Hier daarnet ook roze afscheiding. Ik ben echt serieus teleurgesteld dat het niet voor 2018 zal zijn. Ik had graag 2 jaar tussen gehad en ook die nieuwe kinderbijslag is echt balen!
    Bij mijn eerste was ik na 2 maand zwanger. De volgende keer na 3 maand met miskraam in oktober. Daarna na 2 maand met missed abortion in februari.
    Nu was nog maar de eerste maand maar het nijpt toch echt!
    Als mijn cyclus weer 33 dagen is net als nu, dan is mijn nod 19 mei.

Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 5/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    Lolo - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na 2mk - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod ?
  • Ik merk dat werken wel helpt om er minder mee bezig te zijn, minder gefocust te zijn op ik MOET zwanger zijn

Mijn vriendin in ferti traject zei om om de dag te vrijen maar ik haat geplan...
  • Gisteren bloedafname gehad en zoals verwacht stond mijn hcg op 0. Mag nu stoppen met die utrogestan tot na de volgende eisprong. Ongeduldig aan het wachten tot mijn maandstonden doorkomen en dat een nieuwe ronde kan beginnen! thumbup.gif
  • Vol goeie moed! happy.gif

Normaal zou ik komend weekend mijn regels moeten hebben. Als dat klopt, dan is mijn cyclus weer normaal.
    Dan kunnen we weer beginnen met aftellen en wachten.
  • Op een vruchtbare mei-maand! Allen veel succes gewenst.
  • Ik heb gisteren met mijn man beslist dat we deze maand toch even gaan "overslaan". In die zin dat we geen follikelmeting gaan doen en ik geen utrogestan ga nemen. We gaan op vakantie en willen even rust na een jaar proberen met 3x slecht nieuws. Wil tijdens mijn vakantie niet bezig zijn met het feit dat ik die utro op een bepaald tijdstip moet nemen (plus het is niet het tofste goedje om te nemen). En dan zien we wel weer na onze vakantie.
  • Hier zijn de MS er al, 2-3 dagen vroeger dan voorzien. NOD zal dan misschien ook wat verschuiven.
    Grrr, ik heb teveel geboft met mijn goeie cyclus precies nervous.gif. Tot een paar maand geleden klopte alles dag op dag.
    Straks toch weer eens een voorraad ovulatietestjes in huis halen...

Het viel mij vorige maand op en nu ook weer, dat het bloed precies zoveel feller van kleur is. Weet niet of dat een reden kan hebben.
    Sorry voor de details, maar de meesten zijn hier ondertussen wel al wat gewoon hé? wink.gif

Alé hup, we zitten weer op de rollercoaster!

• @BLBL Lijkt mij een strak plan. Eventjes het hoofd leeg maken en gewoon genieten!
  • @BLBL Geniet van jullie vakantie, ik weet niet wat het is maar denk idd dat hormonen veel met een mens doen zowel lichamelijk als geestelijk.

@Do geen idee, hier was mijn menstruatie ook anders (maar dit was mijn eerste menstruatie weer na mijn miskraam).

Hier beginnen de lijntjes van de ovulatietesten als donkerder te worden (normaal gezien in het weekend of maandag mijn eisprong). Ben heel benieuwd of het deze maand gaat lukken maar ben er minder mee bezig dan net na mijn miskraam. Vermoedelijk toch nog iets van hcg in mijn lichaam? Voor mijn menstruatie stond deze op 2. Weet iemand dit toevallig of je altijd iets van hcg (onder de 5) in je lichaam hebt of dat het enkel is bij een zwangerschap?

• @karin ik heb maandag een bloedafname laten doen en toen zei de vroedvrouw dat mijn hcg op 0 stond. Dus denk niet dat dit altijd in ons lichaam zit...
  • @karin Ik denk ook niet dat dat steeds aanwezig is. Maar het kan zijn dat het ondertussen al terug op 0 staat nu.

• @BLBL geniet er maar van!! Prettige vakantie gewenst

Ik kom hier aanschuiven.
    Vandaag lh piek. Dus zal mijn Nod i.p.v. april nu mei zijn;)

Zal mij aan het lijstje toevoegen

Succes iedereen
  • Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 5/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod ?
  • @BLBL Groot gelijk. Het doet echt wat met een vrouw. Het is een emotionele
    rollercoaster. Ik heb het enorm lastig deze week. Ik moet
    dinsdag terug naar de gyneacoloog en schrik dat het niet natuurlijk zal lukken bigsmile.gif.
    Utrogestan heeft de bloedingen voor mijn nod niet tegen gehouden.
    Geniet van je vakantie happy.gif
  • Ik kom een beetje meelezen als dat mag. Wij nemen deze maand pauze, gaan ook op vakantie en starten midden mei dan met spuiten voor ivf. Geen idee wanneer de eerste pickup en terugplaatsing gaat zijn. Ik vermoed begin juni ergens... We mochten ook al sneller starten maar ik wil op vakantie gaan en gewoon kunnen genieten van ons gezin en even niet denken aan pillekes of spuitjes en follikelmetingen enzo... Maar we kijken ook wel uit naar midden mei, hopelijk snel een wondertje smile.gif
  • @Claudia82 geniet van jullie vakantie!
    Wel spannend, is het de eerste IVF-poging?
  • Ja de allereerste. We hebben vorige week het intakegesprek gehad. Het zal spannend worden denk ik met al die spuiten en dan de echo's en nadien de pick up enzo...
  • @Claudia82 tuurlijk mag je wat meelezen, veel succes alvast !

Mijn vruchtbare dagen zijn op komst normaal...
    Cervicaal slijm was uitrekbaar maar wolkerig van gleur niet doorzichtig

Dus het is er nog niet geweest, eisprong testjes waren ook nog negatief
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld