NOD mei 2018

• @sisi Dit was na de pilstop, ik heb bijna 10 jaar de pil genomen. Eerste cyclus heeft nog geduurd tot 90 dagen, tweede cyclus duurde ook ineens 60 dagen maar op dag 60 heb ik positief getest... Toen was ik 4 weken zwanger
  • Ppff ik voel mij zo emo vandaag cry.gif
    Echt vreselijk. Vanochtend terug een knal witte test. Dus ja het zal wel niks zijn ponder.gif
  • @Claudia82 veel succes vrijdag! Sorry kan voor de moment niet op iedereen antwoorden, maar veel moed hé meisjes.... Dikke knuffel xxx
  • Hier in de familie allemaal iets aan hun schildklier
    Mijj vader zijn schildklier werkte te snel
    Mijn moeder werd een stuk van haar weg genomen
    Mijn 2 zussen hebben een te traage schildklier
    Maar mijn schildklier is tot nu toe nog normaal want omdat ik weet dat het erflijk kan zijn controleer ik het vaak
    Ongeveer 3 maand geleden was mijn schildklier nog steeds normaal
  • Maar kan de cyclus dan zo ineens veranderen na de pilstop mijn eerste cyclus was 28 en nu zit ik aan 40 en het eindig nog niet.
    Moest mijn eerste cyclus na de pilstop ineen 40 of zeg maar meer dan 28 dagen zijn dan zou il ook denken dat het nog door de pil is.
    Maar niet na de pilstop direct een cyclus van 28 dagen. En na die 28 dagen zit ik aan 40 das toch raar
    Ik ga een bloedtest moeten doen

Mammie, ik hoop dat je niet het zelfde probleem als mij hebt want het is echt vervelend
    Nu weer wachten en testen geef het vooral niet op
  • Sisi,

Ik heb ovulatietesten gebruikt dus ik weet wanneer mijn eisprong is geweest.
    Als mijn regels er over morgen niet zijn dan moet er wel iets aan het groeien zijn candle2.gif
  • Op naar de volgende ronde hier...
  • Dikke knuffel @Mammie84 . Veel succes de volgende ronde sadhug.gif
  • Mammie

Jammer mammie, succes in de volgende ronde.
    Had ik ook maar meer duidelijkheid. Als ik niet zwanger ben
    Dan wil ik zosnel mogelijk mijn ms hebben zodat ik verder kan
  • Dat begrijp ik Sisi.
    Anders toch maar eens langs de huisarts voor een bloedtest of eens langs de gynaecoloog?
  • Maandag had ik 5 follikels, vandaag heb ik er nog maar 3 sad.gif Ik ben echt heel hard teleurgesteld door het weinige aantal, ik lees hier dikwijls van veel meer aantallen. Ik heb precies het gevoel alsof mijn lichaam mij in de steek laat. Ze moeten straks nog bellen met de uitslag van het bloed maar de pick up gaat wel gewoon door met maar 3 follikels zei de gyn. Volgens de gyn wilt niet het aantal alles zeggen maar wel de kwaliteit. Het was volgens hem goed dat ze alle drie ongeveer even groot zijn (nu 15mm) en dat mijn baarmoederslijmvlies goed dik was met 8.9mm (bij de laatste iuis was die maar amper 5mm met clomid). De gyn zei dat je er maar één goeike nodig hebt. Ik heb echt schrik dat er niets of bijna niets gaat overblijven na bevruchting sad.gif Gefrustreerd vandaag sad.gif
  • @Claudia82 Dat is inderdaad niet leuk om te horen... maar er zijn er nog 3. En die zijn prima! En ook je baarmoeder doet haar best!
    Maar ik begrijp je hoor... je hoofd weet ook wel dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit... maar je hart wil gewoon zoveel mogelijk kansen hé..
    Veel moed en succes met de pick-up!
  • Bedankt! Het is soms wat moeilijk en het begint zwaar door te wegen maar we proberen positief te blijven
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld