NOD mei 2018

• @mammie84. Neen ik voel mijn eisprong nooit maar heb wel altijd een cyclus van 28 dagen.
    Maar in ieder geval ik voel me niet echt zwanger 😊
  • Wat een geduld heb jij dan goofy.gif
    Ik ga proberen te wachten tot woensdag of donderdag.
    Als het mij lukt tongue.gif
  • Haha geduld heb ik niet, ik heb deze 2 weken zoveel testjes gedaan
    En omdat ze ook altijd negatief zijn ben ik een beetje de hoop aan het opgeven
    Ik denk dat het niet raak is. Maar ik heb wel gelezen dat het kan dat je een beurt kan overslaagt door de hormonen.
    Hahaha ik weet dat ook maar pas dat dat ook kan raar he wat de hormonen voor een mens allemaal kan doen
    In ieder geval ik hoop dat er deze week veeeel dames positief zullen testen
    Ik duim voor jullie👍👍🤰🤗
  • Gisteren avond voor ik ging slapen want bruinverlies opgemerkt..
    Tot nu toe niets meer.. afwachten maar denk dat het niets zal zijn.
    wave.gif
  • Vandaag eerste follikelmeting gehad voor eerste ivf en het sloeg een beetje tegen. Er zijn nu 5 follikels te zien tussen 7mm en 12mm, het is zowiezo nog te vroeg maar ik had eigenlijk wat meer follikels verwacht. Ik zit zo in het groepje van de verdwaalde ooievaar en daar zijn er veel die op dit tijdstip al 10 follikels hebben. De gyn heeft nadien nog gebeld dat mijn waarden in het bloed goed waren dus ik moet de spuiten niet verhogen of zo. Ik word er ook wel bang van. Bij velen groeit er maar 25% verder tot een embryo en dat zou hier dan maar 1 zijn. Ik hoopte op 2 of 3 goede embryos zodat we een paar maanden verder zouden kunnen en niet telkens hormonen zou moeten nemen enzo... Pff... En hormonaal sad.gif

Hier nog mensen ervaring met ivf?
  • @Claudia82 Probeer je niet teveel te focussen op de aantallen... ééntje kan genoeg zijn! Maar ik begrijp je wel hoor, je wil de kans natuurlijk zo groot mogelijk maken. Heel veel moed tijdens jullie traject!

@Mammie84 we blijven duimen!

@Sisi ben je al eens langs geweest bij HA of gynae? 10 dagen over tijd terwijl je anders wel een stipte cyclus hebt...

@liemke1709 dat is soms moeilijk hé, wanneer je voor een kindje gaat... je vergeet soms voldoende te genieten van de schatjes die al rond lopen! Jullie zoontje is nog klein en deze periode zo snel! Het brusje komt wel, heel zeker!

@Minie Een afspraak maken bij gyn lijkt mij ook geen slecht idee. Heel veel succes!

• @Claudia82 sorry geen ervaring mee.

Ik heb daarnet testjes gaan halen en natuurlijk 1 gebruikt. Maar nog niks te zien...
    Morgenvroeg nog eens proberen en als het nog niks is. Dan wacht ik nog even af.

wave.gif
  • Neen do ik ben nog niet naar de HA of gyni geweest maar ik denk dat het nu wel tijd word om een bezoekje te brengen.
    Daarstraks moest ik me echt bedwingen om geen testje te doen hahaha
  • @Claudia82 ik had meestal 4-5follikels en 3bevruchtingen... De laatste poging, 4eicellen, 3rijp en bevrucht, 2mooi doorgedeeld; dag 3 één over en zwanger;.. Het moeten er geen massa zijn, beter 1goeike dan 20 slechte... Echt hoor kwaliteit boven kwantiteit hier...Trouwens er kunnen er nog bijkomen... Veel succes! Waarschijnlijk dan volgende week maandag-dinsdag pick- up?

xxx
  • @nr3 Bedankt! Veel zal afhangen van vrijdag denk ik. Ik heb het bij iui ook wel eens gehad dat ze op 3 dagen maar 1mm gegroeid waren dus ik verschiet van niets meer 😉 Maar ik hoop op volgende week. Mijn gyn is voor de terugplaatsing maar enkele dagen in leuven en ik hoop wel echt haar te hebben. Punctie is in eigen kliniek, terugplaatsing in leuven.
  • Vandaag 12 dagen overtijd, ik heb daarjuist een testje gedaan en was weer NEGATIEF.
    Ik heb mijn huisarts gebelt voor een afspraakt. Maar hij werkt momenteel niet hij heeft een gebroken voet.
    En jah een afspraak bij de gyni duurt altijd heel lang
  • Eind augustus pas voor de gyne. Ik ga wel naar een andere vervangende arts voor bloedtest
    Pffff ik ga niet graag naar een arts die niets van me af weet wat een pech seg
  • @sisi: Bij ons in de kliniek kan je ook altijd een afspraak maken bij de assistent van de gyn. Die kunnen ook al heel veel zien, eigenlijk doen ze juist hetzelfde als een gyn maar ze moeten dan alles doorbellen naar de gyn of de gyn komt even langs... Bij ons kan je daar binnen de week altijd terecht
  • Knal witte test vanochtend. Bruinverlies is ondertussen wel gestopt...
    Gisteren enorm veel buikpijn en lage rugpijn. Dus ik dacht dat mijn regels er gingen doorkomen.
    Maar tot nu toe niets te zien.. wahaaaaa geduld geduld... drunk.gif
    Het zal wel niets zijn. Zou snel zijn al in de eerste ronde.

wave.gifAangepast door Mammie84 op 29/05/2018 12:09
  • Claudia welke kliniek, hangt af als het niet ver van mij is?

Mammie echt vervelend als je geen zekerheid hebt, even een paar dagen wachten en weer proberen
    Succes ik duim al vast voor je
  • Dat is in het Imeldaziekenhuis in Bonheiden maar misschien is dat in jouw ziekenhuis ook wel
  • Ik moet in Imelda ook nog wachten tot half juli hoor voor mijn afspraak. Zo na een week bij de assistent gyn is alleen in noodgevallen denk ik. Na mijn MK kon ik zo inderdaad wel snel terecht voor opvolging.
    Hopelijk snel meer duidelijkheid @Mammie84 !
  • Ook bij fertiliteit Minie? Misschien komen we elkaar wel tegen wink.gif
    Ja, in het verleden was mijn cyclus na de pilstop mega lang, toen 70 dagen en toen mocht ik komen bij de assistent om dat na te laten kijken.
  • Claudia en weet je hoe dat je ineens een cyclus van 70 had gehad
    Of heb je een onregelmatige cyclus?
  • Sisi en is uw schildklier in orde ?
    Bij mij was dat de reden van het onregelmatig zijn.
    Ik nam al jaren geen anticonceptie meer en was vrij regelmatig (rond de 28 dagen). Plots werd het tussen de 18 en 37 dagen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld