NOD mei 2018

• @Mumtobe super !!! proficiat!!! Geniet ervan!!
  • @Mammie84 , heel herkenbaar tongue.gif ik kan ook nooit wachten bigsmile.gif en met die belachelijk goedkope testjes van de action is dat ook niet nodig
    he...
  • Ik heb daarjuist toch een test gedaan. En weer negatief 😒
    Ik begin ik te twijfelen aan men lichaam. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.
    Dus ik ben gestopt met de pil erna mijn regels gehad. En na 28 dagen heb ik dan mijn echte regels gehad.
    En nu zit ik aan 33 dagen, nog nooit gehad 😩.
    Ik wil een positieve test of snel mijn regels hebben zo weet ik waar ik sta.
    Ben echt teleurgeteld πŸ˜₯
  • Wat jammer Sisi sad.gif Ben je nog maar pas gestopt met de pil dan? En had je ze lang genomen? Misschien is je cyclus niet meer hetzelfde als voor je aan de pil ging. Je kan proberen in de volgende cyclus wat op te volgen wanneer je ovulatie (ongeveer) is, dan heb je ook beter zicht op wanneer je MS te verwachten. Veel succes meid!
  • Kop op Sisi... Je lichaam moet waarschijnlijk ook nog ontpillen.
    Toch hoop ik voor jou dat je binnen enkele dagen toch een positieve test in handen mag hebben.
  • @liemke1709 haha dat is waar. Ik gebruikt die ook van de action.
    Het begint al te kriebelen om er te gaan halen. Maar het is nog veel te vroeg.
    Moeilijk om er niet mee bezig te zijn... Maar dat zal voor vele vrouwen herkenbaar zijn. tongue.gif

wave.gif
  • Ik weet niet goed wat ik moet denken of voelen. Sinds gisterenmorgen wat bruinverlies bij afvegen. Heb dit meestal wel een paar uur voor mijn regels starten maar ik verwacht mijn regels eigelijk niet voor donderdag. Bizar. Wel al een week serieuze last gehad in mijn onderrug. Sinds vannacht wel meer dan voordien. Ik heb het gevoel dat ik er weer veel te veel van verwacht en mezelf zot maak maar langs de andere kant heb ik toch ergens het gevoel dat het wel eens zou kunnen... afwachten he... smile.gif
  • Ja ik ben ongeveer ietsje meer dan 2 maand gestop dus eerst had mijn regels nog door de pil en erna had ik na 28 dagen mijn echte regels.
    Ik dacht eens je de eerste keer je regels hebt gehad na de pil dat het ongeveer in orde moet zijn.
    Dus na de pil een mpoie cyclus van 28 dagen ermee verwachte ik mijn nod op 17 mei terwijl ik nu op 33 sta.
    De eerste maand na de pil was echt erg ik voelde mijn buik opgeblazen en voelde echt mijn baarmoeder heel raar maar na mijn nod voelde ik me gewoontjes maar jah zoaals julie zeggen misschien is dat ontpillen nog niet deruit.
    Ik heb 3 jaar de pil geslikt. Bij mijn vorige zwangerschap toen ik gestopt was was het direct raak dus toen had ik mijn nod helemaal niet gekregen πŸ˜”
    We wachten wel af, bedankt dames voor julie steun
    Succes iedereen
  • Om helemaal gek te worden @Sisi... Hopelijk snel duidelijkheid!

@Meljodeb vervelend dat ons lijf niet gewoon elke maand dezelfde symptomen blijft aanhouden hΓ©... Ik duim alvast voor je.

@Mammie84 er niet mee bezig zijn terwijl je op het wachtbankje zit, is volgens mij niet mogelijk bigsmile.gif Nog eventjes afwachten voor jullie... Spannend!
  • @Mumtobe Proficiat! Het is je zo gegund!

Succes aan alle wachtenden candle2.gif
  • Wie test er allemaal deze zondag, dan kunnen we samen testen 😊
  • bigsmile.gif ik hoop mij te kunnen beheersen tot maandag wink.gif (als het dan nog nodig is)
  • Ik zou pas op woensdag weer ongesteld moeten worden.... dus ik weet niet of het een goed idee is om zondag dan al te testen....
    Is dat niet heel vroeg?? Zelf met een early test? Maar jullie NOD ligt misschien eerder dan de mijne?
  • hier nog steeds periodisch beetje bruin/beige verlies (sinds maandag). Voorlopig nog geen regels. Ik dacht dat nod vandaag zou zijn. Aangezien mijn temp beginnen stijgen is vanaf 10/5. Minder krampen dan voorheen maar wel nog steeds trekkerig gevoel thv eierstokken. Ik durf niet te testen.. zaterdag vrijgezellenavond van mijn bestie dus ik zal wel moeten testen tegen dan om te weten of ik iets mag drinken..
  • Ik zou donderdag pas ongesteld moeten worden.. ik was ook van plan om zondag al eens te testen.
    Maar het is misschien toch wat te vroeg... We kunnen proberen he. thumbup.gif
    Vandaag al de hele dag drukkende hoofdpijn tired.gifAangepast door Mammie84 op 24/05/2018 19:22
  • Goh vroeg en niet vroeg... Mijn Nod is zaterdag al, maar ik krijg mijn Ms al 10 dagen na ES. Dus maandag zou ik 'al 2 dagen overtijd' zijn, en tegelijk is het zelfs dan nog vroeg om te testen. Testen voor mijn Nod is hier dus compleet zinloos bigsmile.gif
  • En @Meljodeb Veel succes thumbup.gif Dat wordt wel meteen een moeilijk opgave dan om het wat geheim te houden wink.gif
  • Vandaag kreeg ik weer de vraag 'En, wanneer gaan jullie eraan beginnen?'.
    Ik stel die vraag nooit meer aan iemand...
    Wat moest ik zeggen? Ohja, we zijn al 9 maand bezig, ik had vorige week een miskraam maar we gaan er weer voor?!
    thumbdown.gif
  • @Lydia , oohh dat is helemaal niet leuk! Sommige mensen denken niet na vooraleer ze spreken.
    Ik voelde mij dinsdag niet zo goed op het werk, maaglast. En ik kreeg de vraag of ik toch niet zwanger zou zijn..
    Precies zo om te zeggen. AllΓ© is het weer zover... Wij zijn in maart ons dochtertje kwijt geraakt en we zouden nu precies niet meer mogen
    gaan voor een kindje.
    Ik ben eigenlijk al bang voor de reactie's die ik ga krijgen als ik ooit terug zwanger mag zijn.Aangepast door Mammie84 op 24/05/2018 22:42
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld