NOD mei 2018

• @Meljodeb : bij mijn derde zwangerschap had ik ook bruinverlies. Ik dacht dat ik mijn regels ging krijgen... Maar ik was toch zwanger.
    Wanneer is je nodig?

Sinds vandaag een heel vervelend gevoel in de baarmoeder. En mijn borsten zijn ook wat gevoelig, wel meer naar de oksels toe..

wave.gif
  • @Nell Veel sterkte en moed! Niet gemakkelijk amai..

@Gene Dank je! smile.gif

Aan alle dames die bijna zwanger zijn, toi toi, nog even en je hebt die positieve test wel in handen hoor en wie weet voor sommige morgen al smile.gif aan al de dames bij wie het deze maand niet is gelukt, komaan hé, blijven ervoor gaan net zoals wat ik hierboven zeg, komt het wel hoor!
    sorry kan nu niet reageren op iedereen, want ben een week niet thuis, maar bij deze, ik volg wel smile.gif

Dikke knuffel
    xxx
  • @Mammie84 ik denk donderdag. Normaal altijd 13-14d na mijn eisprong en ik had 10/5 mijn eisprong.
    Buiten lage rugpijn heb ik eigelijk nergens last van nu.. af en toe wat trekkerig gevoel aan mijn eierstokken of liezen. Maar verder niks.. borsten voelen niet speciaal aan. Morgen meer duidelijkheid zeker, voorlopig enkel bruinverlies.. ik ga nog niet teveel verwachten.. ik zou het zo graag willen maarja smile.gif ik ga mijn voetjes op de grond houden deze keer. X
  • @Meljodeb duimen omhoog !!! thumbup.gif

Hier nog een dikke week wachten, pas op 30/5 NOD. Ik ga ervan uit dat ik goed ga kunnen drinken op m'n verjaardag volgende week.. en als het ni zo is, nog beter natuurlijk bigsmile.gif
  • @liemke1709 : Wij kunnen samen aftellen content.gif
    Ik denk dat ik zondag al een testje ga wagen. Ik kan mezelf toch niet bedwingen om tot de 31ste te wachten.
  • Ik kon me niett meer bedwingen! Kheb een testje gedaan.. na 2,5min van de 5 een goeie streep erop! Ik kan het ni geloven ik ben ZOOO blij
    Ik weet ni wa ik moet doen hahaha ik moet sevens gaan werken maar vertel ik het al tegen men vriend of wacht ik tot vanavond
  • @Mumtobe ooohhhh!Proficiat!!! Wat een leuk nieuws! Heb je het verteld aan je vriend?

xxx
  • @Mumtobe ik zou hem direct inlichten. Zo kan je u eerste enhousiame al kwijt. Bij deze zwangerschap kwam ik erachter om 2u snachts. Nu heb ik hem ook wakker gemaakt hoor. Zeker als het al wat langer geduurd hreft. Hij zal zooo blij zijn! Proficiat! Ik wens je een zorgeloze zwangerschap!
    Al de andere met plusjes, ook proficiat. Dit is precies een topmaand.
    Voor de anderen:niet opgeven dames! Jullie beurt komt wel! We hebben er 1j op moeten wachten. De 1 is nu eenmaal sneller zwanger dan de andere maar weet dat volhouding het enige is dat je kan doen. Ik wens jullie nog veel succes!
  • @Mumtobe PROFICIAT!!!
    Ik ben snel gaan plassen zodat ik niet kon testen. Voorlopig precies geen bruinverlies meer. Vannacht wel veel last gehad van menstruatiekrampen.
  • @Mumtobe Proficiat! Zelf wacht ik dan tot 's avonds en dan laat ik het op een originele manier aan hem weten. Ik vind dat wel leuk zo een half dagje een geheimpje voor mezelf wink.gif
    Amai @liemke1709 @Meljodeb tis hier wel een heel succesvolle maand, hopelijk maken wij ook nog kans! candle2.gif
  • Ik heb het hem verteld! Had snel zen cadeautje ingepakt zn toch afgegeven haha hij had het totaal niet door!
    Ook hij was uiteraard heel blij! Heb net bloed laten trekken op mijn werk se en hopelijk straks de uitslag al smile.gif
    Ik hoop dat alles goed gaat en dat het een plakkertje is smile.gif
    Brw @Meljodeb die ms krampen zeggen niets hoor ik dacht deze nacht dat ik dood ging gaan ponder.gif die krampen waren zo hevig dat ik niet wist waarbkeuipen en mijn vriend wakker is geworden van mijn gejammer
    Veel succes verder dames! Ik hoop dat jullie snel mogen volgen
  • @Mumtobe Proficiat! Wat een schitterend nieuws!

De duimen staan hier omhoog voor al wie nog op het wachtbankje zit en natuurlijk voor iedereen waar het deze maand niet gelukt is.
    Volgende maand een nieuwe kans, succes allemaal!
  • @Mumtobe : Proficiat! Ik zou het ook gelijk zeggen hoor! smile.gif

Precies een vruchtbare maand deze keer. Proficiat allemaal! (voor het geval ik er gemist zou hebben he wink.gif )
  • Hcg was 248 en nod is vandaag dus ik denk dat dat al een goeie start is 🤗🤗🤗
  • MUMTOBE EEN DIKKE PROFICIAT geniet ervan
    Ik hoop dat we allemaal snel me je mee volgen😊.

Straks haal ik een zwangerschapstest want die wou ik niet meer kopen zodat ik niet meer kan testen de afgelopen dagen haha
    Maar morgen ga ik wel testen, vandaag 5 dagen overtijd soms krampen in de buik en een vaag steekjes in mijn borsten maar die gaan snel weer weg.
    Succes iedereen
  • 5 dagen kunnen wachten met testen?! amaai, wat een karakter! Ik hoop dat je morgen een knaller van een positieve test mag hebben! thumbup.gif
  • Haha neen neen ik heb nu 3 dagen niet getest maar eerder heb ik 5 testjes gebruikt die waren allemaal negatief
    Ik was zo teleurgesteld ik moest echt geen zwangerschapstestjes in huis hebben zo kon ik niet testen.
    Maar omdat ik nu na 5 dagen overtijd ben toch morgen een testje doe. Ik hoop echt dat het positief is.
    Want anders is dat zo verwarend
  • @Sisi ah, juist, ik had nochtans je vorige berichtje gelezen! Moed houden, van mijn eerste kindje testte ik pas na een week positief!
  • @Mumtobe wat lees ik hier, dikke proficiat! Geniet ervan!

Ben op reis geweest, dus niet alles gevolgd, maar is een goede maand al! Proficiat aan die ik vergeten ben en nog veel succes aan de op het wachtbankje.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld