NOD mei 2018

• Succes aan iedereen op het wachtbankje of wie nog aan de slag moet!

@Nell veel sterkte... Wat jammer dat het zo is gegaan. Ik wens je een vlot herstel.

Zelf bn gehad vandaag. Ik ben al ietsje geruster, HCG is 1375. Maar het blijft afwachten he.

• @Nell heel veel sterkte. Ik heb dit in maart meegemaakt. Ik ben precies nog altijd wat getraumatiseerd ๐Ÿ˜ฉ
    Neem de tijd om te herstellen, en als je graag eens wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen.

Deze maand nog niet begonnen, omdat we nog even willen wachten na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ik heb een week te vroeg een bloeding gekregen. Zo is mijn BBz ook begonnen. Ik heb zooo bang dat ik toch zwanger zou zijn. Borsten zijn heel pijnlijk, blauwe aders, hoge lichaamstemperatuur, misselijk,... kortom alles wat ik met die BBz ook had ( inclusief de bloeding).

Ik heb vandaag een test gehaald. Hooelijk heb ik snel meer duidelijkheid en is het gewoon mijn lichaam die nog reageert op wat ik heb meegemaakt.
    In elk geval ben ik zeker van mijn eisprong rond 6/5, de gyn had gezien dat mijn eitje op springen stond. Maar we zijn
    Voorzichtig geweest, Maarja โ€œaccidentjesโ€ kunnen gebeuren misschien
  • @Nr3 Super leuk nieuws dat je echo goed was!!

@Nell Ooh Nell ik wens je veel sterkte en goede
    nieuwe kansen! Ik duim extra voor jou.

@Lydia Jammer Lydia dat je weer met je voetjes op de grond staat. Het was je
    zo gegund. Nog veel succes hรฉ thumbup.gif

Voor de wachtende nog veel succes hรฉ.
  • Pff hier weer men eigen kop aant zot maken waarschijnlijk voor nix.. nog wachten tot dinsdag โ˜น๏ธ Ben benieuwd. Weet exact wanneer eisprong was dus afwachten nu. Anders zijn ze altijd mooi optijd dus ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
    Sterkte aan degene die het nodig hebben!
  • @Nell en @Lydia , Sterkte dames sadhug.gif
    En veel geluk voor de volgende ronde.

Ik moet nog geduld hebben tot het einde van de maand. Misschien test ik wel wat vroeger.

Fijn weekend allemaal!

wave.gif
  • @Mumtobe , misschien kan je je al aan een testje wagen? Ik duim alvast voor je!
    thumbup.gif
  • @Mammie84 ik ben op weekend en heb heel bewust geen testjes meegenomen ๐Ÿ˜‚
    We zullen dus wel zien.. hopelijk zien we nix haha
  • @Mumtobe : Oooh geniet er dan maar van! content.gif
  • Daarstraks een uitnodiging gekregen voor een eerste verjaardagsfeestje volgende maand, en ik besefte plots dat onze meisje dan ook 1 jaar had moeten worden cry.gif wat gaat de tijd toch snel sad.gif
  • Ik snap er echt niets meer van ik ben vandaag 3 dagen overtijd en heb zo krampachtige gevoel in mijn buik
    Ik kijk altijd of mijn regels erdoor zijn gekomen of niet maar omdat mijn testen allemaal negatief waren de vorige dagen,
    Heb ik toch gesloten om eerst terug een paar dagen te wachten voor ik terug ga testen.
    Heeft er iemand van julie ook negatief getest na overtijd, terwijl julie toch wel zwanger waren?
    ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜”

• Een vriendin van mij heeft pas na een week overtijd positief getest smile.gif als je een late innesteling hebt dan kan dat he
  • Vandaag 1 dag voor nod, heel misselijk.. de steken en gerommel is voor ik en heeft plaats gemaakt voor af en toe vlagen van misselijkheid en af en toe zo is 5-10min ms krampen.. borsten zijn een heel klein beetje gevoelig, vooral klieren als je erop duwt en ze lijken wat geoter want als ik mij buk vallen ze practisch uit mijn bh hahah, kan ook aan de bh liggen.. is nogal versleten ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.. we wachten โ€˜geduldigโ€™ af ๐Ÿ˜‚
  • @Mumtobe : amai jij hebt veel geduld tongue.gif
    Klinkt wel al zeer positief he. thumbup.gif
  • Sisi bij mijn eerste 2 teste ik ook pas na een week positief.
  • @Mammie84 goh, geduld is veel gezegd tis gewoon omdat ik het hier niet bij de hand heb haha.. het klinkt oke denk ik ja maar dat gevoel had ik vorige maanden soms ook.. dus ik blijf met mijn voetjes op de grond.. het zou anders wel prachtig zijn mijn papa heeft altijd (voor te lachen) gezegd dat hij geen opa wil worden voor zijn 50 bigsmile.gif maar als het nu prijs zou zijn zou ik uitgerekend zijn op zijn 50ste verjaardag ๐Ÿ˜‚ en wij schillen ook 25 jaar dus dan zou het 0-25-50 zijn haha groot feest elke keer ๐Ÿ˜‚
    Anyway! Voetjes op de grond dus ๐Ÿคฃ had een positieve cb ovu test 14 dagen geleden dus ik weet 100000% zeker dat morgen nod is en ik ben altijd heel regelmatig als het op nod aankomt tongue.gif mijn ei durft te veranderen maar mijn nod is altijd 14 dagen na eisprong dus๐Ÿ‘๐Ÿป Ben benieuwd!
    Mijn beste vriendin moet nog 3 weken en ze is mee aant aftellen met mij en ik met haar โ˜บ๏ธ
    Tis al een goeie maand geweest voor vele dus hopelijk zijn we er nog bij โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
  • @Nell wat erg voor jullie sad.gif geef jezelf maar wat tijd om te herstellen. Dikke knuf. X
    @Mumtobe kak he dat afwachten... ik moest ook nog wachten tot donderdag. Maar mijn regels zijn te vroeg dus heb geen test meer nodig.. ๐Ÿค” Ik gebruik geen ovulatietesten meer maar ben er vrij zeker van dat mijn eisprong pas de 10e was. Gisteren hoofdpijn en vandaag bij opstaan bruinverlies. Had wel al een dikke week lage rugpijn en trekkerig gevoel thv mijn eierstokken en liezen maar das niks nieuws. Heb ik elke maand tegewoordig. Raar. Allesinds wil dan zeggen dat ik een cyclus had van 33d ipv 37-45d. Das een record voor mij!
  • @Meljodeb zeker dat het geen innestellingsbloed is?
  • Ondertussen weer thuis.. op de zetel.. al paar keer in slaap gevallen en dan weer wakker met krampen.. de krampen duren max 5-10 minuutjes en verdwijnen dan weer helemaal.. ze zijn alleen redelijk hevig en het doet echt pijn rondom rond, in mijn rug dus. Dit heb ik wel nog nooit gehad..
    Bang afwachten pfff
  • @Lolo geen idee. Ik durf niet testen uit schrik dat het weer negatief is. Dus ik wacht gwn af of mijn regels echt doorbreken of niet. Nog steeds gwn bruinverlies bij afvegen. Lage rugpijn maar ook lastig trekkerig gevoel thv beide eierstokken. Ik heb het voorbije jaar al zoveel symptomen gehad die me valse hoop gaven.. dus ik probeer er niet te veel aan te denken..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld