NOD mei 2018

• Dank je wel allemaal! Ik hou mijn voetjes nog eventjes op de grond, want ik ben er nog niet helemaal gerust in. Last van lage rugpijn en voel af en toe ook steken. Kan ook niets zijn ntrlk. Zaterdag bn (lukt het makkelijkste omdat ik nuchter moet zijn voor verdere controle van schildklier enzo).

@Lydia Wat jammer... Je staat machteloos wanneer dit gebeurd hé... Dikke knuffel! Hopelijk kan je snel weer vooruit kijken!

• Oh @Lydia sad.gif zo balen he... En je voelt en merkt dat het mis gaat en toch niks kunnen doen, ik was zo gefrustreerd! Maar je kan weer niet anders da verder, alvast veel succes bij de volgende ronde xx
  • @Lydia oh nee wat jammer sad.gif Ik weet niet goed wat te zeggen om je te kunnen troosten want er kan gwn niks je troosten op die moment. Hoe nuchter een mens ook is, de moment dat je een positieve test hebt, denk je meteen aan dat boeleke dat je 9maanden later in je armen zal hebben. Hoe klein en pril het ook maar was, Al die dromen en verwachtingen die je op een paar weken tijd hebt, worden je plots weer ontnomen. Pas wanneer je dit zelf hebt meegemaakt begrijp je hoeveel pijn het je doet en hoe snel je Je moeder voelt. Je hoort wel eens van een miskraam maar er heerst toch nog een taboe over.. Ik had er geen flauw idee van hoeveel vrouwen uit mijn omgeving een miskraam hadden gehad tot ik er één had, en al helemaal niet dat het zo frequent voorvalt.. Al die feiten maken het natuurlijk niet minder erg..! Ik wens je heel veel moed en sterkte. dikke knuffel! Hoop doet leven Xxx
  • @Mammie84 hey, ik denk dat je dan helemaal nog niet te laat bent hoor. Ik heb meestal mijn ei pas twee dagen erna, dus ik denk als je nu morgenavond en dan eventueel dag erna nog eens, dat je dan perfect zit... thumbup.gif

@Mumtobe super dat het zo lukt! ik neem het gewoon sowieso niet op als ik het oraal inneem...

@sisi Veel succes!!! Spannend!

@Lydia dikke knuffel vind het echt heel erg...

@Do. veel succes zaterdag!!! thumbup.gif (Trouwens, ik had nu ook enorme lage rugpijn en buikkrampen dat ik gewoon dubbel lag.. Nu al iets beter...

@Meljodeb helemaal mee eens, vanaf een pos test heb je dromen en verwachtingen (zelfs daarvoor al...) en ik vind het ook een kindje dat nog moet groeien en niet 'het was nog niets'...

xxx

• Vandaag echo gehad en er was een vruchtzakje te zien. Wat normaal is voor deze termijn.. Ik kan niet wachten om volgende week terug te gaan... Ik blijf nog steeds heel bang en durf echt nog niet blij te zijn of verder te dromen....

dikke knuffel allemaal! Ik hoop dat jullie snel volgen

xxx
  • Bedankt voor de vele steun! Doet me echt goed. Maandag resultaten cmv. Hopelijk al langer dan drie maand geleden, zoniet moeten we nog drie lange maanden wachten vooraleer we weer mogen beginnen. candle.gif
  • @Lydia oh, ik duim mee dat dat maandag toch in orde is! Dan moet je je daar toch niet meer druk in maken hé..

Dikke knuffel

xxx
  • Ik duim ook mee!
    Hier al 2 dagen zo kleine steekjes maar zo heel af en toe niet constant..
    Verder alles normaal smile.gif nog 4 dagen...
  • En terwijl ik dit typ.. ineens een ms steek ☹️
  • @liemke1709 Ik ben terug gaan kijken in het lijstje voor jou nod, en de mijne valt gelijk, dus toch nog gezelschap hier tot het einde van de maand bigsmile.gif Ik verwacht men regels wel ietsje vroeger, heb nu 14 dagen bij ES geremd, maar ze komen tegenwoordig wat vroeger. Alle ik hoop natuurlijk dat ze deze maand niet komen wink.gif
  • @Mumtobe moed nog niet opgeven! Nog 4 dagen te gaan! candle2.gif
  • Ik zet me nog even bij het lijstje:

Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 22 mei
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 30/05
    Mammie84 - 34 jaar - 1 ste ronde - NOD 31/05
  • @Minie , dat hoop ik ook, dat we een februari groepje mogen oprichten, maar ik vrees ervoor....

@Mammie84 dan zitten we hier samen tot het einde van de maand... geduld tired.gif
  • @liemke1709 : Inderdaad... Geduld. Tot nu toe valt het mee. Volgende week gaat het moeilijker worden, want dan kijk ik echt uit naar de dag dat ik mag testen.
    Alvast veel succes voor je!
    Hier jammer genoeg maar 1 keer kunnen vrijen.. maar 1 keer kan al genoeg zijn.

wave.gif
  • Hier in de namiddag en avond nog een 2-3x lichte ongi kramp gehad.. verder veel steekjes onveral onderaan in mijn buik, verder wat last van zuur en misselijk.. maar dat kan ntrlk ook van het eten zijn (zijn op restaurant geweest) en moest veel plassen afgelopen 3 dagen, kan ook zijn omdat ik nu water deink met citroen en komkommer in 🤣kwestie van gezond doen haha
  • @Mumtobe bij m'n zoontje was dat ook, dan had ik echt alle verschijnselen van ongesteld zijn, behalve bloedverlies... dat wilde maar niet komen...
    Dus het kan wel hoor wink.gif
  • Mja ik probeer niet te hopen @liemke1709 .. wil niet terug zo teleurgesteld zijn disappointed.gif maar het plassen blijft wel.. het valt op ik kijk nog maar naar drinken en ik moet al naar de wc, zuur heb ik heel de nacht gehad en misselijk deze morgen.. maar ik heb alleen geen pijnlijke borsten.. hoogstens wat gevoelig
  • Mumtobe

Mumtobe ik heb net het zelfde als u. Ik heb geen pijnlijke borsten ofzo maar moet heel vaak plassen soms steken in de buik en ik ruik iets heel snel
    Maar voor de rest niets meer. Ik ben ook gewoon aan het afwachten vandaag 2 dagen overtijd
    Maar de testen was negatief. Ik word ook ongeduldig van de wachten.
    Succes iedereen ik hoop dat het deze maand voor iedereen raak is baby.gif
  • Gefeliciteerd aan alle zwangeren!

Ik heb al een tijd niet meer mee gelezen. Ik was ook zwanger, positieve test op 8/05, door het dolle heen.
    Intussen al helemaal terug met de voetjes op de grond, ben net geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Nu gewoon hopen dat mijn lichaam snel herstelt.

Veel succes nog aan de wachtenden!
  • @Nell veel sterkte! Heb juist hetzelfde meegemaakt zoals jou. (Oktober 17)
    Maar we moeten ons sterk houden en erin geloven dat het op een dag wel aan ons zal zijn!
    Veel succes !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld