NOD mei 2018

• En mijn temperatuur staat nog steeds hoog. Pffff begin bang te worden 😢
  • @Pumbach Je lichaam neemt de tijd die het nodig heeft om te recupereren, zelfs al was je vrij kort zwanger. Maar mentaal en fysiek, dat loopt niet altijd gelijk op hé... Alvast veel succes de volgende ronde!

@liemke1709 Succes!

@Mammie84 Ook voor jullie veel succes!

@Mumtobe Idd, wel of geen symptomen, daar kan je niet van uit gaan... Het is nog een hele week, er kan nog veel veranderen. Ik neem mijn vitamines 's avonds, nog geen last van ondervonden.

@Glamm_It Mijn cyclus heeft ook wat tijd nodig gehad om terug 'normaal' te worden. En die was het nu precies nog steeds niet (of toch, mijn ovutest gaf het toch niet aan...) Het is alvast goed nieuws dat er een eitje klaar zat en dus wss ook wel is gesprongen. Je lichaam heeft helaas wat tijd nodig om te recupereren. De eerste keer toen het fout liep, had ik 6 weken bloedingen. De tweede keer liep het fout rond dezelfde periode en toen heb ik maar 1 week bloedingen gehad. Dus het kan heel erg verschillen. Je lichaam neemt de tijd die het nodig heeft. Geef de moed niet op!

Zelf al een tweetal dagen 'last' van pijnlijke borsten en wat steken in mijn zij. Niets speciaals, heb ik vaak voor mijn MS.
    Vrijdag nog maar bij gynae geweest, die zag niets, dus waarom ik deze ochtend toch een zwangerschapstest heb gedaan, weet ik niet.
    Nuja, test gedaan en aan de kant gelegd. Toen ik deze opnam om weg te gooien zag ik echter 2 streepjes staan i.p.v. 1... Zwanger?! nervous.gif
    Ik kan het dus echt niet geloven! Ben er deze maand nog niet fanatiek mee bezig geweest, wou de afspraak met de gynae nog wat afwachten.
    Het is zo'n vreemd gevoel! Ik ben natuurlijk ongelooflijk blij, maar tegelijk wil ik deze keer niet zo naïef zijn om te denken dat het wel geen 3x na elkaar fout zal lopen. Ik denk dat ik pas 'gerust' zal zijn eens ons klein sprotje in mijn armen zal liggen... love.gif
  • Dikke proficiat @Do. !!! Het is je van harte gegund! Amai seg met al die zwangerschappen begin ik nu ook wel wat ongeduldig te worden... 9- 10/5 denk ik mijn eisprong gehad te hebben. Wachten wachten,....
  • @Do. geweldig!!! Geniet ervan!!! Fantastisch hé!
    (Kom je ook in het facebookgroepje? love.gif )

xxx
  • @Do. Bedankt voor je antwoord. Ondertussen is de bloeding bijna gestopt. Misschien was het gewoon een voorbode.
    Na die bbz ben ik gewoon zo bang. Zeker omdat de gyn zei dat er een grotere kans is dat het nog eens gebeurd.

Enne... proficiat!! Wat een leuk nieuws. Ik duim voor een plakkertje die op de juiste plaats zit
  • Wauw zeg, echt een topmaand! Proficiat!!!
  • @Do. Fantastisch! Proficiat! Kom erbij zou ik zeggen! wink.gif
  • @Do. Proficiat! een goeie maand precies wink.gif
    @Pumbach wat heb je lang moeten wachten, hopelijk nu goed hersteld voor een nieuwe poging
    @Glamm_It ik heb ook maar zo kort erna mijn MS, ik denk dat he nog net lang genoeg is om zw te kunnen worden. Na mijn MK is dat precies ook korter geworden, denk nog niet helemaal gewone cyclus terug
    @liemke1709 ik ook nog hoor smile.gif ik weet mijn nod niet exact

Hier weer ongeduldig wachten op ES, 4 dagen bijna-positieve ovulatietest (duidelijke streep, maar iets lichter dan controle), vandaag amper zichtbaar, zou het gisteren dan toch de piek geweest zijn? Niet zo duidelijk...
    Ik moet toch nog wat wennen aan die testjes, zo vreemd om 2 strepen op een test te zien verschijnen goofy.gif
  • Proficiat @Do! love.gif
  • @Minie, je staat niet in het lijstje he! Dus ik had je gemist tongue.gif
    Ik heb trouwens ook nooit knalstrepen die even donker zijn als de controlestreep hoor! Bij worden ze lichter de dag na m'n eisprong. Maar wij klussen rustig door bigsmile.gif

OH en.... ik heb het ondertussen zo'n beetje opgegeven dat zwanger worden en heb al de ingesteldheid om telkens in termen van 'een van de volgende maanden' te denken... Is dat om mezelf de teleurstelling wat te besparen als het weer niets is? Nog mama's die dat hier herkennen? candle.gif
  • Oooh @Do. Wat geweldig!!!
    Echt een supermaand amai! Zoveel gelukkige zieltjes haha pregnant.gif hopelijk mag de rest van ons snel volgen wink.gif
    @Nr3 ik heb collitis ulcerosa dus ik neem jammer genoeg veel vitaminen.. ik neem ijzerpillen, b3-6-12, zink en foliumzuur.. das folavit 4mg bij mij aangezien ik een hogere dosis nodig heb, mijn lichaam neemt geen vitaminen op of toch zeker niet genoeg disappointed.gif lastig als je zwanger wil worden.. al die broodnodige vitaminen gaan er bij mij dwars doorheen, maar gelukkig zijn met al die pillen mijn waarden wel stabiel nu
  • Proficiat aan alle zwangere dames!
    Succes aan de wachtenden candle2.gif
  • @Mumtobe oei, dat is minder... ik neem ook vele dingen niet op en krijg bijv. voor vit b12 inspuitingen en voor ijzer baksters ...

xxx
  • Vandaag een positieve ovulatietest. Maar ik zie mijn manneke morgen tegen de vroege avond pas.
    Hopelijk hebben we dan nog kans.
    Ben alvast blij dat mijn cyclus zo snel terug inorde is.

wave.gif
  • @Nr3 ja das bij mij de volgende stap maar tot hiertoe kan ik het zo wel onder controle houden ☺️
  • Hallo ik heb 2 zoontjes ene van 6 en de andere van 3 we gaan voor een 3de. Dit is onze 2de ronde. Morgen mijn nod ben echt heel nieuwschierig ik hoop stiekem dat ze niet door komen.

Voor alle zwangere een dikke proficiat pregnant.gif
    En de gene die zwanger willen worden succes allemaal thumbup.gif
  • Ons geluk was van korte duur. Vannacht kreeg ik een bloeding en mijn ms zijn er nu volledig doorgekomen. Dit is even hard, maar zo is de natuur. We wisten dat het kon. Ik schuif dus door naar juni of misschien wel juli. candle2.gif
  • @Lydia zo jammer voor je meid! sad.gif veel succes in de volgende ronde!
  • @Lydia : zo jammer... Dikke knuffel en veel succes in de volgende ronde hug.gif
  • Wat jammer @Lydia .. even balen, hoofd omhoog en weer verder he! Kop op
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld