NOD mei 2018

• @Mumtobe symptomen of geen symptomen het kan altijd alle kanten op... Ik dacht nu ook dat ik mijn ms ging krijgen, was er zeker van...

@Do. wachten wachten en nog eens wachten... Duimen draaien en draaien en draaien wink.gif

Hier vandaag nog eens bn laten doen. Ben benieuwd...

xxx
  • @nr3 hoe gaat het met je? beginnen de kwaaltjes al een beetje? Morgen uitslag van bn?

Ik heb me voorgenomen om niet voor NOD te testen. Maar ik gebruik 2 app's om mijn cyclus bij te houden en de ene zegt NOD op de 16e en de andere op de 19e... Hopelijk hou ik het uit tot de 19e. Nu, mocht ik symptomen hebben, dan zou ik me waarschijnlijk moeilijker kunnen inhouden bigsmile.gif
  • @Do. hey, nee heb totaal geen kwaaltjes, enkel heel moe, maar dat gaat wel.. Vandaag opnieuw bn gehad, vorige woensdag HCG 198 en nu vandaag op 5weken 1458, dus ok denk ik smile.gif

Spannend! Binnen enkele dagen het verlossende antwoord! Duimen draaien overuren hier voor iedereen!

xxx
  • Dat ziet er alvast goed uit @Nr3 ! thumbup.gif
  • Mijn nod is normaal zaterdag maar ik voelde vanmiddag een vlaag misselijkheid toen ik mijn zoontje zijn boterham smeerde en ik kon het niet laten om te testen. En ik zie een héél licht streepje 😨 ik heb nog nooit zo vroeg positief getest dus ik ben nog heel onzeker of het wel effectief juist zal zijn 😯 alhoewel dat ik die misselijkheid wel herken van mijn vorige zwangerschappen. De eerste maanden worden sowieso hels qua onzekerheid want mijn missed abortion zit nog redelijk vers in het geheugen.
  • Een streep is een streep hé, ik wil je heel voorzichtig toch al proficiat wensen!
    Natuurlijk ben je nu wat ongeruster, da's heel normaal. Maar als je straks toch een dikke vette positieve test vast hebt, probeer er toch van te genieten!
    Test je morgen nog eens of ga je al eens langs bij de HA?

• @Lolo begrijpbaar dat je je onzeker voelt, maar toch alvast een dikke proficiat!!! Ik hoop dat je één dezer een knaller vast hebt, maar vermoed van wel hé smile.gif

xxx
  • @Do. ja, ik denk het wel.... love.gif

xxx
  • Hey @lolo al een voorzichtige proficiat! toch al een goed begin smile.gif Ik zou pas naar de HA gaan na je NOD, anders krijg je misschien een heel lage waarde bij de bloedtest wat dan ook weer onzekerheid geeft. Hopelijk vrijdag een knaltest wink.gif
  • Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest. Had er zo’n goed gevoel bij.
    We kregen duidelijke uitleg en ondertussen gaan ze nog wat onderzoeken doen.
    Ga dus niet meer bij de gyneacoloog gaan maar daar gaan.
    Het was dus een goede beslissing om daar te gaan.
    Ik heb weer wat moed!!
  • @do. Ik denk dat ik pas na het weekend naar de huisarts zal gaan, dan zal de waarde wel wat hoger zijn zoals @minie zegt smile.gif
    Ik zal sowieso één van de volgende dagen nog eens testen, maar wanneer weet ik nog niet. ik zal wel zien hoe lang ik het volhoud 😂
  • @Gene Wat goed dat je je zo goed voelt bij de fertiliteitsarts. Is toch ook belangrijk hé. Hopelijk goeie resultaten van de onderzoeken!

@Lolo Zo spannend! Zal inderdaad beter zijn om na NOD bloed te laten nemen.
  • @Gene super dat het zo goed is meegevallen! ben blij voor jou dat het een goede beslissing was smile.gif

@Lolo spannend!!! thumbup.gif

xxx
  • Even van het forum geweest om alles een beetje te laten gedijen, maar waw zeg, wat een leuk nieuws heb ik hier al gelezen! Proficiat aan alle zwangere dames!

Ik haal me even uit het lijstje van mei, want ik heb bijna 3 maanden na m'n mk mijn eerste menstruatie gekregen (finally), wat betekent dat ik sowieso doorschuif naar NOD juni. Of we het er onmiddellijk op gaan wagen, zullen wel zien. Vooral bij m'n ventje is er serieuze twijfel op gekomen (o.a. bang dat ik aan nog een miskraam mentaal onderdoor zou gaan, gezien de leeftijds-'druk' etc.).
    Nu ben ik vooral opgelucht dat m'n lichaam weer teken van leven geeft, maar ook wel verdrietig omdat ik - als alles goed was blijven gaan - nu al een stuk over de 20 weken zwangerschap zou geweest zijn...

Succes aan de dames die nog kansen krijgen in mei!!

Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 22 mei
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 30/05
  • We zijn niet met zoveel meer over deze maand he! Bijna iedereen heeft z'n NOD al gehad hier. Hier klusdagen... En dan de wachtbank goofy.gif content.gif
  • @Pumbach ik ben blij dat je cyclus in gang is geschoten... Maar misschien had je de tijd even nodig ook om te bekomen? Hoe lastig en gemakkelijk praten het ook wel klinkt... Ik wens je in ieder geval een gezonde zwangerschap toe de volgende ronde en zal duimen hoor smile.gif

@liemke1709 oh, maar ik blijf wel volgen hoor smile.gif ga ervoor hé! smile.gif

xxx
  • Hier vandaag een lichte streep op de ovulatietest dus het zit eraan te komen thumbup.gif

Succes aan alle anderen hug.gif
  • Hier nog 6-7 dagen wachtbank 🙁 voel bitter weinig.. gisteren enkel wat lastige steken in mijn rechterborst en boven mijn schaambeen.. borsten waren gedurende de dag wat gevoelig maar alleen als je er echt op duwde.. verder voel ik me prima. Vanmorgen wat misselijk maar ik begin stilaan te denken dat dat door mijn ontbijt komt in combinatie met de vitaminen? Nog iemand die die mss ervaart?

Toitoitoi. Tis een goei maand geweest.. hopelijk blijft het zo☺️
  • @Mammie84 go go go!!!

@Mumtobe wel of geen symptomen het zegt allemaal niets. Ik dacht na zo veel jaren het nu wel door te hebben en na 3 zwangerschappen, maar ik zat er toch ook naast.. ik hoop gewoon dat jij dat ook doet.. Nog even blijven geloven hoor. Kan alle kanten op! oh ja en die vit werd ik ook ziek van. Ik ben uiteindelijk overgestapt op folavit 0.4g dacht ik... in ieder geval alleen foliumzuur...

xxx
  • Deze maand hebben wij overgeslagen. Ik zou zondag mijn maandstonden moeten hebben.
    2 weken geleden ben ik nl op controle geweest bij de gynaecoloog, voor de opvolging van mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Er zat toen een eitje klaar ( dat was een vrijdag), ik vermoed dat die zondag mijn eisprong geweest is.

En vandaag heb ik mijn maandstonden gekregen. 4 dagen te vroeg. Dus mijn cyclus ks deze keer maar 24 dagen.
    Is dit wel ok?! Voor een keer als we wel zwanger willen geraken bedoel ik. Want dan zit er maar9-10 dagen na de eisprong. Lijkt me ook noet zo goed?

Zou mijn cyclus nog wat in de war zijn door die buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
    Aangezien mijn BBz met maandstonden begonnen ben ik sowieso al wat minder op mijn gemak, ook al hebben we onze voorzorgen wel genomen deze maand om niet zwanger te worden...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld