NOD mei 2018

• @Gene bij deze zwangerschap had ik bruinverlies op mijn nod. Ik was zo overtuigd dat ik niet zwanger was! De dag erna nog steeds geen ms. Ik was toen ziek en wou iets nemen. Daarom deed ik een testje. En na 1j eindelijk positief!
  • Om den duur weet je niet meer wat te denken.
    Ik ben al 2x wakker geworden van menstruatiekrampen...
    Vandaag deed mijn rug zoveel pijn. Lage rugpijn. Ik heb
    nooit zulke symptonen voor mijn nod dat is pas de dag zelf.
    Ik pak natuurlijk hormonen dat kan vanalles doen met u lijf.
    Ik kan nog maar aan 1 ding denken. Ik sta ermee op en ga ermee slapen...
    Ik wil het graag eens loslaten bigsmile.gif
  • @Gene Deze ronde had ik ook een week voor NOD tot nu eigenlijk nog altijd zo een extreem lage rugpijn en krampen dat ik dacht dat de hel ging losbarsten... Zo pijnlijk, ook op het punt gestaan om iets te nemen en ik neem echt nooit! medicatie. ik wil maar zeggen, zo veel last. Ik nam natuurlijk ook wel hormonen, maar dat klinkt gewoon wel goed daar? Kan je geen testje doen? of heb ik dat gemist/vergeten en heb je er al één gedaan?

xxx
  • @nr3 Het is pas zondag mijn nod...dus ik ben niet overtijd. Normaal krijg ik dan altijd pijn
    terwijl ik nu al 2 dagen denk ja het is voor alle momenten. Ik denk wel dat de utrogestan
    iets heeft gedaan voor mij maar door het bruinverlies van deze
    morgen denk ik dat ik toch met mijn voetjes op de grond moet blijven.
    De krampen zijn enkel ‘s nachts. Heel vreemd smile.gif
  • @Gene utro kan ook voor tussentijdse bloedingen zorgen, zelfs wanneer je zwanger zou zijn. Ik dacht dat je je regels had op je NOD.... Nog even volhouden dus, ik hoop echt dat je lijf je wat voor de gek houdt...

Zelf zijn we nu aan ronde 13, vorige kindje was direct prijs. Had wel niet gedacht dat het nu weer zo snel ging gaan, maar toch iets vlotter dan nu 😏

Ik twijfel idd of ik niet eens ga luisteren bij fertilteit. Gynae wil wel dat ik mijn bloed eens volledig laat controleren, ergens in het begin van mijn cyclus (ntrlk vergeten te vragen waarom precies op dat moment)
  • @Gene Ik zou toch niet wanhopen. Dat klinkt toch niet slecht en idd die utro doet er ook wat aan..

@Do. Begin van cyclus is omdat ze zo eicelreserve enz. kunnen bepalen. Ik zou echt fertiliteitsarts gaan bij twijfel...

xxx
  • @Do. Ik heb ook een afspraak gemaakt met de fertiliteitsarts op jullie aanraden.
    Maandag moeten we gaan en dan kan hij me misschien wat geruststellen. Nu nog 6 maanden
    zijn gang laten gaan is toch wat lang nee?

@ gene @Do. Jullie zijn blijkbaar positiever dan mij! thumbup.gif Deze morgen weer klein beetje bij
    afvegen. Benieuwd hoe ik me vandaag ga voelen ivm rugpijn enz.
  • @Nr3 Ik ben blijkbaar nog niet goed wakker dat ik
    tegen mezelf praat. Was voor jou bedoeld dus bigsmile.gif
  • @Gene hahahhahaha Kan ik helemaal begrijpen! Ben tegenwoordig content dat ik mijn eigen naam nog weet tongue.gif
    Hoe lang ben je aan het proberen? sorry weet dat niet meer juist, maar ik vind wel dat als je je ongerust maakt, je recht mag hebben op verder 'onderzoek' en hulp. Ik ben er trouwens helemaal niet voor om fertiliteit bij een gewone gyn te volgen...

xxx
  • @Nr3 Poging 11 beginnen als het nu niets is wink.gif Op zich zou ik me
    minder zorgen gemaakt hebben als de gynea zich geen
    zorgen maakte over dat bloedverlies. Anders zou ik het toch
    een jaartje zo geprobeerd hebben.
  • @Gene oh, ok.. Ik zou echt wel eens een acupunctuur raadplegen ook. Heb ik al gezegd hé, maar mijn ms begonnen ook altijd met bruinverlies en door acupunctuur was dat gedaan... en ja, fertiliteitsarts bij twijfel over vruchtbaarheid..

xxx
  • @Nr3 maar Omg meid wat lees ik hier het goede nieuws ! Dikke dikke proficiat het is je zo van harte gegund !
    Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe! Hier voorlopig alles goed, eerste echo gehad deze week en een mooi kloppend hartje gezien.

Veel succes verder voor iedereen hier !
  • @Evy oh, wat ben ik blij dat je een goede echo gehad hebt! Dat doet wel iets als je het hartje hoort kloppen he 😍. Succes meid!
    Liefs x
  • Ik las dat je mama bent van zodra je een kinderwens hebt...dus: gelukkige moederdag allemaal!

• ik schuif toch door naar juni.
    Veel succes iedereen!
    wave.gif
  • @Evy oh dat is zo een mooi moment hé als je de eerste echo en kloppend hartje krijgt smile.gif love.gif Geniet er maar van! (ben je niet te bang?)

@Do. idd! Zo is dat! Gelukkige moederkesdag! love.gif

@Gene Oh dat is kak! Had wel iets anders gedacht... Duimen omhoog en kin omhoog en gaan volgende maand!

xxx
  • @Nr3 ik denk dat de angst er altijd zal blijven inzitten maar ik probeer zo positief mogelijk te zijn. 12 juni heb ik mijn 12w echo samen met de nekplooimeting en de nipt test en eens die resultaten allemaal goed zijn hoop ik wat ontspannender te kunnen zijn. Voorlopig bekijk ik het dag per dag ☺️
  • @Evy ja dat begrijp ik! Veel moed in ieder geval en ik hoop dat je er toch wat van kan genieten...

xxx

• Ik zit nu 6 dagen na eisprong en sinds vanmorgen geen pijnlijke borsten meer.. meestal blijven ze pijnlijk van de eisprong tot nod.. dus ik weet het niet zo goed 🙁 afwachten weeral...
  • @Gene Verdorie toch... Volgende maand een nieuwe kans!

Ik denk dat ik een maandje mag doorschuiven, ik voel nog niets speciaals. Maar we wachten dus nog wat af. Dat kunnen we ondertussen al goed wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld