NOD mei 2018

• @Lydia Proficiat!
    @Jazmin Gisteren bij HA geweest? Wanneer weet je resultaat?
  • Is er al een groepje voor januari 2019? smile.gif

Succes aan iedereen op het wachtbankje thumbup.gif
  • Een oprecht dikke proficiat aan alle zwangere ladies! Ik hoop dat we allen snel jullie groepje mogen bijtreden.
    Ik ga deze namiddag naar een voetreflexologe. Baadt het niet schaadt het niet zeker!
    9 juli een afspraak met de gynaecologe. Hoop dat ze me wat serieus neemt en me niet nog laat wachten tot november vooraleer iets te ondernemen. In juni gaan we op vakantie, mss dat ik daar alles wat meer kan loslaten.
    Succes aan diegenen die bijna mogen testen.
    X
  • Ik ga me voorlopig uit het lijstje halen. We gaan deze maand er toch niet voor gaan. Het is toch nog wat te vroeg. Duidelijk mijn eisprong gevoeld, maar bewust voorzichtig geweest. Ik heb wel bang voor een tweede BBz. De gynaecoloog had me niet kunnen geruststellen en zei dat de kans groter is dat het nog eens gebeurd. Dus voorlopig nog even wachten.

Proficiat aan de zwangere dames 😍
    Succes aan de (nog) niet zwangere dames

Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 22 mei
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 30/05
  • Poisiruef nieuws vd huisarts , zou nu 4 weken en enkele dagen ver moeten zijn
  • @liemke1709 veel succes en de laatste van de maand,zullen de eerste zijn wink.gif

@Minie Ik hoop dat je volgende keer, als in de komende maand mooi kan starten met een fantastische uitkomst wink.gif

@Jeeminee PROFICIAT!!!! Geniet ervan!!! love.gif

@Lydia nog niet wanhopen meid, Kop op en blijven gaan! De aanhouder wint...

@Mammie84 Komaan hé! duimen omhoog voor nieuwe ronde!

@zantiax succes

@Blondie en @Meljodeb Zelfde wat ik aan @Lydia zei.. De aanhouder wint! Blijven gaan! Jullie beebje komt wel smile.gif Dikke knuffel want is zeer moeilijk denk ik @Meljodeb ... sadhug.gif

@manon25 Veel succes!!!

@Gene gelijk heb je... Is gewoon veel geluk bij denk ik...

@Evy hoe gaat het met jou?

@BLBL hier 2jaar later, dus geef je lichaam misschien de tijd om te herstellen... Ik denk dat een mk soms wel wat vraagt van een lichaam... Niet gemakkelijk.... dikke knuf

@Mipsie waaauuuuwww!!!! PROFICIAT!!!! Geniet ervan!!! love.gif

@Do. mensen denken toch soms echt niet goed na hé voor ze iets zeggen... Jullie tijd komt sowieso!

@Jazmin ook aan jou een super dikke proficiat!!! love.gif

@Lydia Ik blijf hier maar waaauuuuwww roepen wink.gif PROFICIAT!!! dikke knuffel love.gif

@Jeeminee wat een topmaand!!! PROFICIAT!!! love.gif

@Mumtobe veel succes in de wachtweken!!!

OK, ik denk dat ik ongeveer iedereen heb gehad... Sorry als het niet zo is... ik leef oprecht met jullie mee...

Dikke knuffel

xxx
  • OK, sorry, maar na 11 behandelingen, waaronder 5IUI, 6ICSI's, operaties, curettage, oneindig veel tranen, verdriet, mood swings enz. wil ik het hier eens in knalletters neerpennen...

IK BEN ZWANGER!!! smile.gif

Ik wil niet egoïstisch zijn en dit hier zo boenk neertypen, maar ik wil maar aanduiden, dat hoe laag de kansen en hoe weinig hoop, de aanhouder wint! Dus dames niet opgeven, wanneer het jullie moment is, komt jullie boeleke eraan!!! Dikke knuffel aan degene die het moeilijk hebben om dit te lezen, ik weet wat het is... Sorry daarvoor, toch wou ik het voor één keer ook eens uitroepen.. love.gif

Vandaag bloedafname gehad en HCG van 198... 4weken en twee dagen...

Eerste echo 17 mei, zal nog niet veel te zien zijn, maar even checken of het zit waar het moet zitten...

Veel succes nog dames en ik hoop dat jullie mijn berichtje niet affronterend ofzo vinden...

Dikke knuffel en bedankt voor de steun!

xxx
  • @Nr3 sorry dat ik hier even iets neerpen maar ik ben je blijven volgen en wat lees ik nu??!!

DIKKE PROFICIAT!!!!

Ik gun je echt een fantastische zwangerschap en een lief,schoon,schattige bolleke in januari pregnant.gif baby2.gif baby.gif

Wat een geweldig nieuws!
  • @Jazmin proficiat!!

En @Nr3 ... Wat een FANTASTISCH nieuws! Ik ben zo, zo, zo blij voor jullie! Na jullie lange weg is het zeker verdiend om dit goeie nieuws in dikke, vette letters te zetten! Geniet! Ik wens je een zorgeloze zwangerschap en een wolk van een baby toe! (Aan alle andere zwangere dames ntrlk ook he 💕)
  • @nr3 wauw !! Gefeliciteerd en geniet ervan ! 😙
  • @nr3 Wauw wat super nieuws! Het is echt jouw moment op geluk hoor. Geniet ervan!!!
  • Wauw @Nr3, Eindelijk !!!! Supernieuws!! Geniet ervan!! En gij moogt da nu eens in knalletters neerpennen en u er eens geen bal van aantrekken da het sommigen mss zou kwetsen thumbup.gif hug.gif
  • @Nr3 DIKKE PROFICIAT!!! Je hebt alle recht om zo te reageren! Wat ben ik blij voor jou!

Hier nog grote onzekerheid sad.gif
    Hcg 18 en net cmv gehad cry.gif
    Maandag opnieuw bloedafname om te kijken of hcg nog stijgt en cmv gepasseerd is sad.gif
    Huisarts vermoedt van wel en dat ik ook gewoon een late eisprong had en daardoor nog niet zo ver ben als ik denk..
    Positief blijven candle2.gif
  • @Nr3 waaaah zo blij voor jou !

De aanhouder wint ❤️🍀
  • @Nr3 PROFICIAT!! Eindelijk! En dat na die ontmoedigende woorden van de gyn vorige maand! Eén goed eitje is genoeg he bigsmile.gif

@Lydia candle2.gif De duimpjes staan omhoog
  • OMG @Nr3 !!!! Super zeg! Proficiat!!
  • Oooooh @Nr3 wat fantastisch!!!! Ik ben zo blij voor jou! Jij bent altijd degene geweest die anderen hier een hart onder de riem stak en probeerde op te beuren terwijl je zelf waarschijnlijk heel wat tranen hebt gelaten! Toch was een goed woord voor een ander jou nooit teveel! Heel heeel heeeeeeel veel plezier gewenst en geniet ten volle van je zwangerschap! Je hebt het meer dan verdient!

Wat een goeie maand is het al geweest seg!

Toitoitoi en proficiat aan de andere
  • Dikke proficiat @Nr3 !!!! Het is je van harte gegund! Xx
  • @Nr3 wat een fantastisch nieuws! Het is je zo gegund! Geniet ervan! En het bewijs dat we allemaal moeten blijven hopen.
    Mei is al een goede maand geweest seg!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld