NOD mei 2018

• Nog steeds geen ms... Vanmorgen het lichtste streepje dat ik ooit zag... Maar ik durf nog niet te hopen. Ik haalde daarnet een clearblue dus morgenochtend zijn we het zeker... Met een klein hartje afwachten... Nog steeds lichte hoofdpijn en geen ms pijn candle2.gif

Zou ons wondertje onderweg kunnen zijn? love.gif
  • Ik heb zonet begin juni een afspraak gemaakt bij de gyn. Sinds ik terug ongesteld ben na mijn bevalling, verlies ik elke keer wel klonters.
    Maar vorige keer en dit keer ben ik er echt een grote verloren. Soms zo van die kleintjes, maar de laatste keren ook telkens 1 grote.

Toch maar gek hoor, en als je zo leest op het net, kan je toch best even laten nakijken.
    Ben nu wel wat ongerust... wie weet is er wel iets mis en lukt het daarom niet? Nog deze ronde proberen en dan volgende ronde, kunnen we laten nakijken he!

Erg hΓ©, maar ik ga er nu al vanuit dat het weer niets zal zijn... Realistisch gezien is de kans ook gewoon klein dat je zwanger bent... nervous.gif
  • @Lydia voorzichtige proficiat! Morgen hopelijk duidelijkheid met die digitale clear blue!
  • @Lydia Dat klinkt veelbelovend! Hopelijk snel een overduidelijk positieve test!

@liemke1709 Als je ongerust bent, dan zeker naar de gynae. Is het niets, des te beter...

Zelf heb ik eind deze week ook een afspraak bij de gynae. Ik ben benieuwd. Hopelijk stuurt hij mij niet gewoon terug naar huis met de woorden 'geduldig zijn'. Maar ik weet ook niet echt wat te verwachten. Ik ga nu specifiek omdat het maar niet lukt. Zijn er zaken die ik zeker zou moeten vragen?
    Leukste zou ntrlk zijn dat hij ziet dat ik zwanger ben (zou dat al zichtbaar zijn?), maar dat zie ik niet echt gebeuren eigenlijk.
  • Hcg van 49 ❀️😻

• @Lydia mijn streep zag je gisteren pas duidelijk πŸ˜‚πŸ™ˆ vrijdag moest ge met ne verrekijker bena kijken en zoeken
  • Ik heb net een test gedaan omdat ik me beetje raar voelde en zie profielfoto πŸ˜ƒ
    Ik weet nu niet precies hoever want nod was tussen de 5 en 10 mei en aangezien de streep gelijk er stond en heel duidelijk. .
    Morgen afspraak maken bij de gynaecoloog. .

Aan alle andere Gefeliciteerd!
    En degene die nog op wachtbankje zitten is het niet deze maand dan is volgende maand jullie maandπŸ˜™
  • @Jeeminee Oh, proficiat! Het is precies wel een goeie maand smile.gif

Ik vraag me stilletjes af hoe het met Nr3 is. Hopelijk alles goed... candle2.gif
  • Bedankt iedereen!

Tja @Mipsie Vanmorgen moest ik heel goed kijken maar ik zag het wel. Ik had al genoeg spierwitte om het verschil te zien wink.gif
    Ben nu 2 dagen overtijd. In de apotheek zei ze dat elk streepje telt en het niet donker moet zijn... Nu maar hopen dat het donkerder wordt...
  • @Lydia bij mij is het streepje ook heel licht maar toch een verschil met geen streepje , ga vnv naar de huisarts
  • @Mipsie wauw super hΓ©! Proficiat

@Do. Succes bij de gyneacoloog!

@Jeeminee Amai super proficiat! Het is precies een vruchtbare maand smile.gif

Binnen 2 dagen ga ik weten of ik weer tussentijds bloedverlies ga hebben of niet!
    Wie weet heeft die utrogestan echt eens geholpen deze maand. thumbup.gif

• @Jazmin Succes he! Laat maar iets weten wink.gif
  • Ik ben niet volledig aan het opletten maar er zijn er toch al een aantal die positief getest hebben precies. Proficiat in ieder geval!! Hopelijk een vlotte zwangerschap en gelijk alles goed!
    Ook wel benieuwd naar @nr3 wink.gif
  • @Lydia een dikke proficiat!

En dat er maar vele mogen volgen thumbup.gif
  • Proficiat @Mipsie @Lydia en @Jeeminee ! Hopelijk volgen nog vele jullie voorbeeld 😍
    Ik had vandaag een smiley op de cb ovu test .. nu fingers crossed dat er iets blijft plakken
    Succes damesss
  • Ff nod aanpassen!
    Manon25- 26 jaar- 1 e kindje na bbz- ronde 5-NOD 03/05
    Yaena - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 4/05
    Karin - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 5/05
    Bruggegirl - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 -
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 6/5
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 4 - NOD 6/5
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 7/5
    Nr 3 - 37jaar- 3de kindje - ronde? (Iets langer dan twee jaar bezig, 5IUI en nu 6de ICSI ronde) - NOD 7/5
    Nell - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 9/5
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 23 - NOD 9/5
    Jeeminee - 38 jaar- 2e kindje- ronde 7 -NOD rond 10/05
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 - nod 19/5
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1x MA, 2 x biochemische) - nod +/- 19/05
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - NOD ?
    Gene - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 - nod
    Mumtobe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 22 mei
    Glamm-it 30 jaar -2e kindje - ronde 1 na BBZ - nod tussen 22 en 27 mei ( mijn cyclus nog wat afwachten)
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 30/05
  • hola @Mipsie @Jeeminee @Lydia bigsmile.gif wat een start van de maand! Proficiat allemaal!

@Nr3 Hou je het nog wat vol? spannende dagen he candle2.gif

ik ga me pas in de loop van de maand in het lijstje zetten als ik meer zicht heb op ES, ben nog niet terug zo regelmatig als voorheen. Hoop dat nod nog in mei zal vallen.
  • Clearblue + 1-2 weken love.gif Nu durf ik te hopen dat ons wondertje onderweg is na 9 maanden wachten hug.gif
    Vanavond naar de huisdokter!

Succes aan allen!
  • Wat leuk, er komen steeds meer zwangere bij smile.gif Proficiat!

Voor diegene die nog op het wachtbankje zitten heel veel suc6
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld