NOD mei 2018

• Proficiat @Mipsie !

Veel succes @Blondie , 13 dat kon niet goed komen he wink.gif toi toi voor volgende ronde
  • @Blondie Wat jammer sad.gif Ik heb zoveel respect voor jou! Zo positief! Succes!
    @Mipsie Je geeft me nog een beetje hoop smile.gif Nuja we zien morgen wel. Het enige verschil met vorige maanden is dat ik al twee dagen een rothumeur heb en geen ms pijn voel de dagen op voorhand, wat ik anders wel steeds heb.
  • @Blondie Super jammer blondie! Veel geluk bij de volgende ronde!
  • @Minie Ja klopt, eigenlijk had ik het moeten weten dat 13 gedoemd zou zijn bigsmile.gif. Bedankt meid!

@Lydia dankjewel voor je lieve woorden. Het is niet makkelijk om positief te blijven, maar ik denk dat dit de enige manier is dat ik het kan volhouden. Ik duim voor jou, vandaag jou NOD! Succes met testen meid!

@Gene Dankjewel 😘
  • @Blondie jammer, maar positief zijn en juni wordt jouw maand!

@Gene osteopaat zorgt bij mij voor betere doorbloeding van baarmoeder normaal

Misschien wat te goede doorbloeding want sinds gisterenavond heb ik rozig verlies en deze morgen echt rood bloedverlies bij het afvegen (sorry voor de details). Ik weet niet wat ik hier van moet denken... Voor menstruatie zou het heel snel zijn, cyclus van 19 dagen dan, maar het kan wel natuurlijk. De maand dat we het rustig aan gingen doen en geen gyn bezoekjes of hormonen is mijn cyclus helemaal van slag.
  • @BLBL Ooh super frustrerend als je lijf echt rare dingen doet. 19 dagen is inderdaad kort om nu echt al van
    maandstonden te spreken. Misschien dat het de voorbode is... Heb je andere symptomen?
  • Spierwitte test vanmorgen maar nog geen rode duivels te bespeuren... Bang afwachten en telkens opgelucht na een clean toiletbezoekje smile.gif
  • @mipsie te laat denk ik, pas 5 dagen voor die normaal zou springen. Nu, volgende maand proberen we nog eens 😉

@Lydia ik had van mijn eerste pas na een week een positieve test! Het kan dus nog. Ik duim alvast!

@BLBL Ugh...stom zeg... Maar idd, niet teveel zorgen in maken. Mss een late eisprong? Of stevige innestelling?

Gisteren zaten mijn man en ik samen bij wat familie die we al lang niet meer gezien hadden. Natuurlijk kwam de vraag wanneer we voor een tweede gaan en sommige gingen er pecies van uit dat we geen tweede wilden. Vond ik gek. Deed precies meer pijn dan de vraag of er een tweede komt. Vraag mij nu natuurlijk ook af waar ze dat halen bored.gif
  • @Do Mensen kunnen zeer onbeschoft zijn... Bij ons vroegen ze er ook al zo vaak naar... 'En, wanneer gaan jullie eraan beginnen?!' Ik vraag me dan oprecht af wat ze verwachten te horen... 'We zijn al 9 maand bezig?!' tired.gif
  • Nogmaals getest vandaag en licht streepje te zien , was nog heel licht maar wel een streepje
  • @Jazmin : alvast een voorzichtige proficiat!
    love.gif
    Binnen een tweetal dagen nog eens testen en dan zal het streepje zeker donkerder worden.
  • Hier eerst ronde na het verlies van ons dochtertje, jammer genoeg zijn we haar op 21 weken verloren..
    De navelstreng zat 3 keer rond haar halsje.
    Mijn eerste menstruatie is net achter de rug en ik ga ovulatietesten gebruiken om te kijken of mijn eisprong wel komt.
    Hopelijk een normale cyclus.

Veel succes hier dames hug.gif
  • @Jazmin proficiat ❤️🍀

Morgen na de ha voor een bloedafname

• @Jazmin proficiat!
    @Mipsie hopelijk morgen goede waarden en dan ben je vertrokken!

@Gene @Do. Heb best wel gespannen borsten, maar denk dat het bloeden teveel is om innestelingsbloed te zijn. Zullen wel zien, is gewoon weer raar. Het kan bij mij nooit normaal meer gaan precies tongue.gif

@Mammie84 succes! Moet zwaar zijn na wat je hebt meegemaakt, maar je klinkt positief!
  • Nog steeds geen ms, maar vanmorgen wel een witte test. thumbdown.gif Voorlopig ook geen regelpijn maar wel pijnlijke tepels en de laatste dagen.hoofdpijn... Ik word er een beetje gek van smile.gif Maar the mind is a powerfull thing... Jammergenoeg... Ik kan het me allemaal gewoon inbeelden... Het enige wat ik kan doen is afwachten... En daar ben ik net zo slecht in goofy.gif
  • Dikke proficiat @Jazmin @Mipsie @karin.
    Ik lig in bed maar geraak niet in slaap.
    Vandaag naar de babyborrel geweest van mijn beste vriendin haar meisje.
    Een zaal vol vrouwen met een plat boeleke, vrouwen met een mooie ronde buik, stralende papa's, giegelende peuters,Fiere grootouders en een oh zo mooi klein meisje. Een zaal die volledig versierd was met roze ballonnen , gekleurde confetti en mooie cupcakes. Het zag er hemels uit. Ik zou hier ook gestaan hebben met een "only one month to go-belly" Ik was er zo dichtbij. En nu er zo ver van weg. Dagen als deze breken mijn hart in 100'en stukjes. 12 juni zou ik mama worden. Ik ben verdwaasd achter gebleven, met een droom die maar moeilijk in vervulling gaat.
    Ik ben sterk geweest. Sterk omdat mijn vriendin en haar meisje dat verdienen. Ik heb me vermand, geglimlacht en "ja hoor met ons alles goed, en met jullie?!" geantwoord wanneer iemand het vroeg. De blik van mijn partner toen hij mij verdwaald in gedachten zag rondkijken en zijn hand op mijn been legde. Een blik die zegt: "ik weet dat je pijn hebt, onze tijd komt nog". Een blik die me een krop in de keel bezorgde.
    Ik ben echt oprecht blij voor al die gelukkige mensen. Maar dat het me verdriet doet kan ik niet ontkennen.
    Al wat we kunnen doen is hopen. Hopen dat de toekomst iets moois voor ons in petto heeft. Voor ieder van ons!

• @Meljodeb Dat moet inderdaad zeer moeilijk zijn. Sterk van jou dat je je goed hebt gehouden.
    Het is menselijk om ook naar een kindje te verlangen hé ook al gun je het andere ook. Het komt zeker en vast goed
    maar je weet jammer genoeg niet wanneer sad.gif

@Jazmin Proficiat!
    @Lydia Spannend!!! Ik duim voor goed nieuws. thumbup.gif
  • @Meljodeb Hele dikke knuffel. Heel herkenbaar wat je omschrijft. Jullie beurt komt wel, echt, veel moed!

@Mammie84 Ook voor jou een stevige knuffel... Ik hoop dat jullie snel een klein regenboogje mogen verwelkomen!

@Jazmin Proficiat!

• @Meljodeb knuffel! En heel herkenbaar, positief en lachen tegen iedereen, maar je voelt je zo gebroken...

Ik ga er vanuit dat mijn maandstonden zijn doorgebroken (ze zijn zelfs erger dan vorige maand) en we aan een nieuwe ronde beginnen. Hopelijk is nu gewoon alles eens goed uit mijn lichaam en beginnen we met een schone lei. Exact 1 jaar geleden deden wij onze eerste positieve test, toen zag alles er heel anders uit en maakten we volop plannen. Wie had gedacht dat na 1 jaar en nog eens 2x positief te testen er nog altijd geen baby of zwangerschap is. cry.gif Maar zaterdag vertrekken we voor 10 dagen op reis, dus echt even genieten met ons tweetjes!
    Als cyclus terug normaal is, zal mijn nod dan voor begin juni zijn.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld