NOD mei 2018

• @Gene Amai, das precies of ge zit in mijn hoofd zoals je alles even verwoordde tongue.gif
    Ik vraag me dat soms ook af hoe andere mama's dat doen die langer bezig zijn... echt petje af hoor!!

heart.gif
  • Bedankt voor jullie felicitaties. Mijn hcg is op 3 weken 5 dagen +100 progesteron 22.6. Al mijn bloedwaardes waren oke smile.gif Nu hopen dat dit een plakkertje is. 26-5 mag ik voor de eerste echo.

@Nr3 : ik duim voor je dat je snel een positieve test mag hebben, je weet immers nooit wink.gif

@liemke1709 jammer, maar hopelijk heb je in de volgende ronde een positieve test in handen. Dikke knuffel.

@Lydia nog getest? Het is bijna je Nod...spannend!

@Mammie84 hier ook meteen na mijn miskraam weer geprobeerd, maar die menstruatie was wel heftiger dan anders. Doen waar je je goed bij voelt wink.gif

@Evy Hoe gaat het met jou?

@ Mipsie nog getest?

• @karin dat zijn mooie waarden

@Lydia @Mipsie nog getest?

Ik ben gisteren nog eens naar de osteopate geweest, zat weer veel spanning op mijn baarmoeder en de zone daarrond. Vorige keren dat ik bij haar was geweest, heb ik positief getest, dus wie weet... Ik weet wel niet wanneer mijn eisprong was, heb er niks van gevoeld, dus weet niet echt goed wanneer mijn nod zal zijn..Ik ging het loslaten maar ondervind dat ik dat toch heel moeilijk vind. ponder.gif
  • @Meljodeb Ik herken je situatie, wij worden ook altijd net binnen het jaar terug zwanger, waardoor we 'geen probleem hebben om zwanger te raken'. Pas op, ik ben blij dat we op natuurlijke weg kunnen zwanger worden, maar heb tegelijk het gevoel dat het aan dit tempo een eeuwigheid duurt. Toen ik in februari een MK kreeg dacht ik zelfs even 'alle tof, onze kans in 2018 gehad'. Ik hoop echt dat het nu niet weer tot begin 2019 gaat duren voor ik nog eens zwanger geraak. Wat natuurlijk compleet onvoorspelbaar is. Ik probeer me er niet te druk in te maken omdat het net zo goed volgende maand wel kan lukken.
    @karin dat ziet er goed uit he! Die waarden op 4weken, proficiat!
    @liemke1709 @Gene Tis niet omdat wij langer moeten wachten dat jullie ook niet mogen vinden dat het lang duurt he wink.gif En hoe je dat vol houdt? Tsja je hebt niet echt keuze. Ik vond een jaar toen ook al lang, en na 2 jaar nog erger en nu... Je zoekt al eens troost bij vrienden, maar dat is niet altijd makkelijk als de kindjes er overal vlot bijkomen. En ik kom een paar maanden op het forum om wat lotgenoten te zien, om na een paar maand weer te moeilijk te hebben met zw aankondigingen en er te veel mee bezig te zijn, om dan een paar maanden later toch weer hier te belanden. En voor de rest elke maand opnieuw blijven hopen...
  • @karin Goed nieuws! Proficiat!

@BLBL Hebben mij nog al mensen gezegd om eens naar een ostheopaat te gaan.
    Heb er zelf zo weinig ervaring mee...Wat doet ze dan allemaal?

@Minie Ik krijg ook heel veel steun van mijn vriendinnen. Ik heb er veel aan
    om even te ventileren als het even moeilijk gaat. Het is geen geheim mijn kinderwens.
    Moet moeilijk zijn om de vele zwangerschappen hier te zien passeren. Chapeau!
  • Vandaag NOD, nog niets te zien.. morgen testen , spannend !
  • @Jazmin oeee spannend!!

Hier zijn mijn hormonen wat van slag denk ik na maandag mn spiraal te laten verwijderen. Gisteren verloor ik helder bloed vandaag niets meer. heb ook hoofdpijn en voel me moe bah! ik hoop dat ik heel vlug normale cyclus krijg!

succes allemaal
  • Vanmorgen een spierwitte early test sad.gif Nuja, zolang de ms er niet zijn is er hoop... Nog twee dagen afwachten. Succes iedereen!
  • @karin proficiat ! Hier voorlopig alles goed.

@Minie ik duim heel hard mee dat jullie snel terug zw mogen zijn. Het wachten en verlangen kan soms moordend zijn dus ik begrijp het maar al te goed. Al heb ik altijd tegen mezelf gezegd dat het wachten ooit beloond zal worden en ik dan extra zal genieten.

Ik wens het iedereen hier of het nu je eerste ronde is of je de ronden al lang niet meer telt het is iedereen van harte gegund.
    Veel succes iedereen, blijf positief en geloof erin.
  • Hier vandaag een heel licht plusje ❤️🍀☝🏻
  • @Mipsie oohhh wauw super goed nieuws. Proficiat alvast love.gif! Hopelijk verloopt alles goed. Ik duim voor je thumbup.gif
  • @Mipsie super ! Hopelijk gaat alles goed
    Hier een negatieve test vanmorgen , maar ook niet ongesteld , ben normaal altijd regelmatig.
    Hoe lang zouden jullie wachten om opnieuw te testen ?
  • @Mipsie oooh proficiat, duimen dat alles goed blijft gaan! thumbup.gif
  • @Mipsie: Proficiat en ik duim mee dat alles goed mag verlopen.

• Vandaag weer een lijntje

Ons 🌈 komt eraan
  • @Mipsie Proficiat!!!

@Jazmin Ik had ook weer een spierwitte test vanmorgen sad.gif Ik kan het niet laten om elke morgen te testen... Morgen NOD. Mijn zus had op NOD ook nog geen streepje, maar enkele dagen later wel dus ik blijf hopen candle2.gif
  • @Mipsie Proficiat! We duimen voor een zorgeloze zwangerschap!

Zelf heb ik deze maand geen knallende ovu.tesr gehad. Ofwel niet goed getest, ofwel geen ei.
  • Hey dames,

Ik ga jullie alweer verlaten... Mijn ms zijn vanmorgen doorgekomen dus we beginnen aan ronde 14 sad.gif . Dus hopelijk is dit onze geluksronde eens...
    Veel succes nog hier met testen en proficiat aan de zwangere dames!

Liefs x
  • @do. Wanneer ben je beginnen testen ?

@blondie oh ik had het jou zoooo gegund ❤️
    @lydia ik heb de andere keren ook pas na nod positief getest

• @Mipsie oohhh dankjewel, dat is zo lief van je. Maar helaas was het weer niet weggelegd voor ons... Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeker bigsmile.gif. Probeer het maar positief te bekijken. Ronde 13 was mss een ongeluksgetal, ronde 14 mss meer geluk smile.gif
    Succes met je zwangerschap meid!

Liefs x
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld