NOD Mei 2017

• Ik hoop dat het gelukt is @Lina041980!!!

Ik wacht ook tot na NOD om te testen. Al heb ik het geluk gehad nog maar 1 keer getest te hebben en positief...
    Weten de tieners van de plannen voor een broertje of zusje? Denk wel dat het leuk is dat ze echt al veel begrijpen!

Succes ermee alleszins! Blij dat ik niet helemaal alleen moet aftellen naar het einde van de maand!
  • Ik heb nog niet getest 😃😃 al heb ik gisteren en vandaag wat rozig 'bloed verloren toen ik opstond en verder niks meer. Vandaag ook heel misselijk geweest maar kan van de warmte zij ook want kan daar niet zo goed tegen. Maar we wachten geduldig af horror.gif nervous.gif bigsmile.gif

Mijn 2 zonen weten het van onze plannen en zijn echt ongeduldig lol en dat is wel leuk als die zo wat groter zijn zeker met de oudste die zie ik daar echt goed voor "zorgen" lees verwennen en beschermen lol.

En het feit dat ze zich daar zo bewust van zijn is super leuk 😍😃

• Oooh spannend @Lina041980!!!!

Lijkt me idd super zo 2 trotse grote broers!!! Moet heerlijk zijn te weten dat ze er zo naar uitkijken!

Hier ook nog niets van ms te bespeuren. Kan me moeilijk van het gevoel ontdoen dat ik niet zwanger zou zijn... Ik lijk zo veel te herkennen van bij mijn eerste zwangerschap, behalve de gevoelige borsten, die heb ik nu niet... Ik wacht zeker tot het weekend om te testen (alle als het lukt en dan nog nodig is 🤔😊). Nog maar mijn 2de cyclus dus weet nog niet of mijn NOD wel zo juist is... Ben mij volgens mij weer helemaal gek aan het maken! 🙄

Spannende week alvast!!!
  • @Jesske ja super spannend ... hier had ik deze ochtend en vandaag niets meer van bloedverlies of rozig slijm wel gewoon slijm. Ook ik heb geen pijnlijke borsten maar moet wel voortdurend naar de wc en ben verschrikkelijk moe maar durf er niet echt aan te denken dat het gelukt zou zijn ... Ik ga ook proberen om te wachten tot einde van de week om te testen en proberen om rustig te blijven 😂😂.

Jij ook veel succes deze week hopelijk is het gelukt 😉😉 ik duim alvast
  • Ik ben ook super moe. En heb echt een opgezwollen buik, zo wat steken, doodmoe... En ja een gevoel. Kan natuurlijk ook mijn lichaam zijn dat me voor de gek aan het houden is. Herinner me nog van mijn eerste zwangerschap dat ik ook meteen zo opgezwollen was. Toen was ik er veel minder mee bezig en hadden we verlof en dacht ik dat het kwam door het vele gaan eten...

Ik ga zo hard ni kunnen wachten tot zaterdag!!!
  • 😂😂 ik ga ook niet kunnen wachten denk ik hahahaha

Ik heb ook al een buik die wat gezwollen staat zo erg dat daarnet iemand aan me vroeg of ik zwanger was 😲😲😲 nu begin ik zeker van alles te denken en te voelen ....
  • Ik ga voor jullie duimen, spannend hoor!
  • Hahaha 😁😁
    Ben op weg na huis al gestopt voor testen! Als je het begint te denken voel je vanalles hé!

Ik joop da we als achterblijvers hier beide de maand mooi kunnen afsluiten! 🍀🍀🍀👍
  • Hahahaha @Jesske ik ook 😂😂😂😂
    Hier nog altijd niets te bespeuren buiten raar gevoel van misselijkheid en honger tegelijkertijd

Spanneeeeeend

Dank je wel @kinderwens 😍😍😍
  • Oooh @Lina041980 ik zou in jou geval ni meer kunnen wachten! Ben je anders regelmatig? Anders is de kans nu toch al wel groot niet?

Ik ga straks testen! Wil da samen met mijn man doen vandaar. En heb early testen gekocht... Voel me zo vreemd! Alleen da mijn borsten nog ni gevoelig zijn stoort me... 😀

Dit is echt te spannend! Ik moet het weten of me er over zetten dat ik me zo heb laten gaan en terug rationeel denken 😂😂

• @Jesske spannend..... Ik hou de site in de gaten!
  • Niet zwanger gewoon verdikt... 😁

Hoe erg kan je je laten mee slepen! Het was echt een overduidelijk negatief! Op naar de volgende ronde! Dat de ms nu maar snel daar zijn 😁!
  • @Jesske he jammer, hopenlijk de volgende ronde wel raak.
  • Oooh @Jesske zo spijtig maar het komt wel geen paniek 😉 is effe een rot gevoel he 😝😕😔

Ik Heb getest en zie een heel heel heeeeel licht streepje maar ik blijf met 2 voeten op de grond en ga nog eens testen binnen een paar dagen.
    Het kan nog alle kanten op hopelijk de goeie natuurlijk maar we zien wel 😅😅

Ik snap ook niet hoe het komt dat ik deze maand zo verdacht rustig ben hahaha vorige maanden stond ik al 3 dagen voor NOD in de winkel voor een test. Nu ben ik al 4 dagen overtijd ...
  • Spijtig genoeg hier ook niks ..deze ochtend bloedverlies dus ze zullen er zijn het lichte lichte streepje zal een inbeelding geweest zijn... ach ja binnen 3 dagen begonnen met clomid en dan iui
  • Oh zo jammer @Lina041980 ! Dan samen naar einde juni dan hé?
    Ben je al lang bezig omdat je overgaat naar clomid en iui?

Ik mag echt ni klagen hoor, gisteren was mijn eerste negatieve test ooit... Bij mijn eerste zo onwetend als wat de test weggegooid omdat de streepjes niet even donker waren... 🙄. Tot ik dit op het forum zei en iedereen me proficiat wenste! Toen maar digitaal getest 😉.

Ik vind het vooral vreemd da ik me zo liet gaan, dat doe ik normaal niet... de reden waarom ik nooit negatief testte is omdat ik nooit op of voor NOD testte en redelijk regelmatig ben met ms. Bij mijn eerste testte ik 4 dagen na NOD ofzo.
    Ma soit nu laten we de ratio weer overnemen! Dacht er bij een 2de minder moeite mee te hebben...
    Dat de maand stonden maar snel daar zijn nu dan kunnen we verder!

Hopelijk voor ons volgende maand beter nieuws!!! 🍀🍀🍀
  • @Jesske sorry ben wat weggebleven hier had het wat moeilijk...maar ca va we zijn erdoor...
    Ja we zijn nu al meer dan een jaar verder en daar ik toch al 37j ben heeft de gyn beslist om op clomid over te stappen... ook al is er niet echt iets mis .

• Oh wat spijtig @Lina041980 ik hoop dat het dan toch snel mag lukken! En ja begrijpelijk da je het wa moet verwerken hé!
    Hopelijk snel prijs!

Hier nog steeds geen ms... ga zo stilletjes zot van komen. Was altijd zo regelmatig... ma we geven het tijd hé, nog ni zo lang van de pil af...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld