NOD Mei 2015

• Ja, ideaal dat we hier es kunnen 'praten' onder de vrouwen! 😉
  • *Aangepast door Marte op 17/12/2015 21:50
  • nog altijd niks hier... *zucht* gisteren avond wel een nat slipje met witverlies, ik dacht dat mijn ms doorgekomen waren omdat het plots zo nat werd daar beneden tongue.gif rennen naar de wc maar enkel veel vocht en witte vlokjes. Morgen ochtend test ik opnieuw!

jammer@isa en @Fienemien sad.gif succes met jullie volgend eitje en probeer er van te genieten samen met je man/vriend wink.gif
  • * Aangepast door Marte op 17/12/2015 21:50
  • @Fienemien Je hebt volkomen gelijk! Ik heb de negatieve gedachten van me afgezet en probeer wat te genieten. Ondertussen al 10 weken en 5 dagen ver, dat is al mooi smile.gif We weten nooit wat de toekomst brengt, dus soms moet ik wat meer in het nu leven wink.gif
    Oh, de devil.gif zijn gearriveerd, nu jah, je kan verder en hoeft niet meer te wachten. Moed houden en succes met de volgende ronde! Op naar jullie huwelijk ook! thumbup.gif

Ik vind het trouwens ook fijn hier wat te kunnen babbelen, want die eerste 12 weken kan je geen ervaringen uitwisselen met vriendinnen ofzo. Dan is het leuk hier eens een woordje te kunnen wisselen en mekaar te steunen in zowel het zwanger worden als het wachten op de echo's smile.gif
    Bon, ik moet weer aan het werk!
  • *Aangepast door Marte op 17/12/2015 21:51
  • @Fienemien hoe ik het heb gedaan weet ik ni. Maar ik ben er in geslaagd om op mijn trouwdag van 12u smiddags tot smorgensvroeg een toiletbezoek uit te stellen! Pure mentale wil!
    Mss werkt dat ook met regels wink.gif
  • Vanmorgen getest, nog altijd niks sad.gif begin stil aan te denken dat het niks word, dag 35 ondertussen. Overmorgen probeer ik nog een keertje als de duiveltjes er nog steeds niet zijn.
  • Toen mijn schoonzus mijn onderrok moest uithalen alvorens mijn kleed uit te doen, kreeg die een zeer onaangename geur wink.gif Maar was zo discreet om dat niet te vermelden smile.gif Maar haar gezicht sprak boekdelen!
    Ik heb inderdaad enorm gezweet en eigenlijk wel veel gedronken. Maar ik ga zowiezo wel weinig plassen, dus het was niet zo extreem moeilijk.
    Is het nog steeds dat kleedje dat je indertijd toonde?
  • @Fienemien ; heb deze maand ovutesten gebruikt maar geen eisprong gevonden, hebben regelmatig geklust, van 5 dagen na ms tot ongeveer een weekje voor ik normaal bij nod kwam, vorige maand was cyclus 37 dagen dus tja, het kan altijd. Maar dat mijn eisprong nog komen moet lijkt me klein. Ik hou alles nauwkeurig bij in een app behalve tempen, dat lukt me niet met de vervelende ploegen die ik heb. Mss dat ik het later nog eens probeer maar denk niet dat ik op een betrouwebare curve zou uitkomen.
  • @Fienemien Jep, stress kan ik missen als kiespijn smile.gif Zolang er geen bloed is en mijn buikje groeit blijf ik positief. Deze nacht te maken gehad met de fameuze bandenpijn.
    Ik ben benieuwd naar je jurk. blush.gif Geef je geen tipje van de 'sluier'? Haha tongue.gif Trouwjurken en bruidsparen zijn geweldig om naar te kijken en het raakt me ook iedere keer. Het is ondertussen al 3 jaar geleden dat wij trouwden, en ik blik daar vol nostalgie op terug! happy.gif Ik heb een toiletbezoek ook lang kunnen uitstellen trouwens op onze huwelijksdag: adrenaline en je bent volop bezig ook. Op een gegeven moment ben ik dan met mijn mama naar één van de hotelkamers (die heb je natuurlijk niet in elke feestzaal) kunnen gaan en heb ik mijn jurk even uit kunnen doen en kunnen plassen en me wat opgefrist. Dat loopt wel los! Een tip, laat iemand een klein tasje met wat spulletjes zoals tampon, lipbalm, vochtig doekje, deo,...voor jou bij houden. Liefst een vriendin, want mijn mama was dat tasje in al haar zenuwen vergeten goofy.gif Gelukkig was er een vriendin met een echte vrouwenhandtas (lees halve supermarkt) aanwezig en heb ik zo wat kunnen retoucheren goofy.gif Ik hoop natuurlijk dat je de devil.gif niet hebt op je huwelijksdag candle2.gif en indien toch...gewoon genieten, alles loopt wel los!!
  • @Fienemien ienemien

Ja elke dag ongeveer op hetzelfde uur, maar heb deze niet kunnen opsporen, maar aangezien ik dus nog steeds mijn regels niet heb begin ik te vrezen dat ik mss iets te vroeg gestopt ben, heb 15 dagen getest, paar dagen na mijn ms en een paar dagen voor mij NOD dusja -_-
    Vandaag dag 39 al, elke maand komen er dagen bij heb ik de indruk! Extra klussen zit er even niet meer in, de zin is ver zoek door het vele klussen 2 weken geleden blush.gif
    Heb gekeken dat als mijn nod op dag 40 zou vallen (morgen dus) we nog steeds flink geklust hebben wanneer het "moest" er is dus nog een kleine kans, ik denk dinsdag of woensdag opnieuw te testen. Ik doe het nu om de twee a drie dagen nervous.gif

ook gisteren nieuws gehad dat een hele dichte vriendin zwanger is, 7 weken. Even slikken dus, je hoort blij te zijn voor haar (wat ik ook ben) maar het is toch moeilijk te tonen sad.gifze had de eerste ronde al prijs... cry.gif

Wel leuk dat je even afleiding hebt met de trouw! Lijkt me zo ontzettend spannend! Ik hoop ooit ook te mogen trouwen al is mijn vriend er niet echt voor op dit moment. Financieel dan vooral, want als we trouwen willen we traditioneel trouwen en dat kost al wat centjes, ook al hoef je niet decadent te gaan doen. We hebben een kei grote familie (ik vooral) en best wat vrienden dus alleen dat loopt al op bigsmile.gif
    Succes en geniet van de dagen die komen wink.gif

Maar we hebben wel een huis gekocht, vorige week compromis getekend, ik hoopte dat dit me wat zou afleiden van het zwanger worden maar niks is minder waar. Ik wil het precies nog meer nu, dan klopt het plaatje pas echt! Volgende week behang en verf gaan kiezen met mijn "stief"mama vorige week nieuwe meubelen gekozen. Afleiding genoeg zou mn denken maar mn gedachten zitten maar op 1 ding... thumbdown.gifAangepast door Sky1988 op 31/05/2015 10:41
  • *Aangepast door Marte op 17/12/2015 21:52
  • Even een kleine update!

Na 84 dagen eindelijk daar!
    Amai, een gat in de lucht heb ik gesprongen! Na 84 dagen is dit weekend dan toch eindelijk mijn menstruatie doorgekomen.
    Intussen ook bij de gynaecoloog geweest en hebben afspraak gekregen bij de fertiliteitsarts in Juli. Ik een bloedname en echo, vriendlief een bloedname en spermiogram.... We zullen wel zien zeker!
    TSH was ook licht te hoog voor zwangerschapswens (heb al jaren een vergrote schildklier) en ben dus op schildklierhormonen gezet. Vandaag begonnen....
    De gynaecologe was heel lief en begripvol! Vriendlief is soms toch niet echt begripvol, maar goed, dat zijn mannen zeker???
    Ik schuif nu dus wel door naar Juli!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld