nod mei 2014

• Oei was niet ingetekend, bij deze...
  • @Marleen: ik duim mee
  • Dank u Tess

Gisterenavond plots steken en bloed,maar niet puur bloed maar in slijm.
    Nadat ik het 2 keer afveegde niets meer, nu enorm buikpijn maar nog geen bloed.
  • Vanmorgen dan toch getest ... maar helaas .. negatief sad.gif ...
    Dus ik schuif door naar juni ... nu maar hopen dat die devil.gif devil.gif snel arriveren en we er weer voor kunnen gaan sad.gif
  • Aaaaah, Sportieke. sadhug.gif
  • Proficiat Wendy! Ik duim mee dat alles goed blijft gaan. thumbup.gif candle2.gif
    Heb je nog voldoende utro? Want die moet je nu wel blijven gebruiken hé.
  • Ik schuif ook door naar de volgende ronde. Vandaag zijn ms doorgekomen.
  • Sportieke sadhug.gif

@ Ellie: ik heb nog Utro voor 11 dagen. Ik ga toch sowieso volgende week naar de HA voor een bloedafname. Ik vraag dan een doos bij smile.gif (wel ongelooflijk da gyn me nooit heeft uitgelegd hoe'k da moet gebruiken en da'k het idd moet doornemen als'k zwanger ben)

Vandaag, op NOD een CB gedaan en die geeft aan 2-3 (4-5) weken zwanger. Blij !! Ergens nog altijd wel die panische angst dat het gaat foutlopen.

Er bestaat nog geen clubje: 'uitgerekend voor februari 2015'... eventjes geduld hebben smile.gif

Veel succes hier nog voor de dames die al hun wensen proberen laten uitkomen!Aangepast door Wendy D. op 29/05/2014 10:14
  • hier zijn de rode duivels gearriveerd helaas. op naar de volgende ronde.
  • @kinderwens: jammer

Hier zijn de zwangerschapstekenen (buiten moeheid) ook verdwenen dus vrees er ook voor. Nog tot zondag wachten... (is eigenlijk al volgende maand)
  • @Wendy, je kan altijd een mailtje sturen naar Eva of Steve om te vragen februari groepje aan te maken hoor. Maar misschien wacht je liever wat af tot je uitslag van bloedwaardes hebt. Ik blijf voor je duimen hoor.
  • @ Ellie, inderdaad.. ik ga volgende week pas bloed laten nemen, dus ik wacht nog even af. 'k Heb het gevoel: hoe meer ik erover praat/schrijf, of het ergens bekend maak, hoe meer ik het 'jinx' en het misschien alsnog kan foutlopen.

Al voel ik me wel veel duizelig, zware maag en plas me ziek ... dus de sympt zijn er wel duidelijk. Dus gok (hoop) goede waarde van HCG.
  • Proficiat Wendy!
  • Game over ... cry.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld