NOD MEI 2011

• Ik had een beetje plakkerig slijmverlies rond mijn ovulatie.
    En daarna heb ik 2 weken waterig slijmverlies gehad, meer als rond de ovulatie. Echt klodders ook, zeg maar.

En vandaag 1 dag voor NOD heb ik licht positief getest!! Gisteren had ik met middagurine een kruidvat 2v5 test gedaan. En na een uur stond er een positief roze lijntje op.
    Dus vandaag nog een keer getest en na 5 minuten verscheen er een heeeeeel licht lijntje. Heeeeel licht maar duidelijk aanwezig, mijn man zag m ook. Dus ik blijf nu testen tot ik een knalpositieve test krijg <3
  • Nathaly, proficiat.

Lana, Ik heb nog steeds geen duidelijk lijntje 48 uur na bloedname van vrijdag. Het resultaat van de bn was 84. Ik ben blijkbaar iemand waarbij er weinig in de urine terecht komt. Ik ben er ook niet ongerust door want de symptomen zijn aan het komen

Mama2010: erge lage rugpijn was een eerste symptoom bij mij. wink.gif
  • @nathaly:gefeliciteerd!mooi he,zo'n positieve test!geniet van de zwangerschap!

Hier zijn de devil.gif er!op naar nod in juni!we gaan er nu wel helemaal voor!de afgelopen keer dachten we dat t zover was terwijl we het nog niet zo hadden bedacht!maar nu willen we met zekerheid voor een tweede gaan!spannend!
  • Haha tja jullie feliciteren me wel, dankjewel, maar ik vertrouw het zelf echt nog niet!!
    Kan t wel, zo een superlicht lijntje ,dat dat positief is?
  • Ja normaal streep is streep als je morgen weer test zal die veel duidelijker moeten zijn!! thumbup.gif
  • Nathaly, hopelijk wordt de streep duidelijker en ben je goed zwanger. Proficiat alleszins!

Lana, jammer meisje, volgende keer wel meer geluk.
  • oh nathaly , al een vroege proficiat

en lana, het is doorzicht niet echt klodders dat slijmlverlies, heb wel altijd het gevoel dat ik nat ben...

bijna de NOD, ben nieuwsgierig maar probeer er zo weinig mogelijk mee te zitten...
  • Yayyyy vandaag geloof ik erin!!!
    Positief getest met een kruidvat midstream, er staan gewoon een duidelijke + en je ziet het verticale streepje al van een afstand!!!

De cb digital was nog negatief via dippen maar goed morgen nog eens. Ik vertrouw op die 2 positieve kruidvat tests!! content.gif pregnant.gif
  • nathaly, nogmaals proficiat !!

Hier slaagt de misselijkheid al een beetje toe.
  • Het zwangerenlijstje wordt steeds langer! Gefeliciteerd! Hier ook flink misselijk, de hele dag door, al 5 kilo afgevallen.. 16-6 eerste termijnecho!
  • Nog steeds niet misselijk, wel voel ik mijn buik flink bezig zijn om te groeien en ruimte te maken. Ook voel ik soms mijn lage rug en soms wat steekjes in mijn heup.
    En hetzelfde als bij Finn: Steeds net alsof er kramp opkomt in mijn kleine teen rechts en dan ebt t weer weg.
    Wel grappig, dat soort dingen vergeet je tot het opnieuw gebeurt.

Zo was de hond van mijn schoonmoeder helemaal verliefd op me toen ik zwanger was. En ja hoor vandaag weer, hij bleef aan me ruiken en tegen me aan wrijven met zijn snuit...en toen ging me een licht op. Hij zal t wel weer ruiken! bigsmile.gif
  • wie weet raad?

Hallo iedereen,

ben al een tijdje aan het rondneuzen op deze website omdat we een tijdje geleden ( dec.'10) beslist hebben om voor een (eerste) kindje te gaan.
    Elke maand verminderde mijn cyclus tot hij op zo'n 3 maand geleden op 30 dagen vast stond.

Ik berekende dus ook mijn vruchtbare periode en dat was voor de maand mei rond de 10ste.

Rond 24 mei moesten dan normaal mijn ms erdoor komen maar ze kwamen niet...Had in die week wel steken in de buik en was heel erg moe. Toen ik plaste, zag ik ook dat de urine soms troebel was...Voor de rest had ik nergens last van...

Zondag 29 mei kwam er bruinverlies. ( dat heb ik altijd zo'n 5 dagen voor mijn ms) Dus dacht ik dat die erdoor zouden komen. Nu zijn we 5 dagen ver en nog steeds bruinverlies ( in het begin een beetje, dan meer en meer)
    Vroeger, toen ik nog aan de pil was waren mijn ms zo: enkel bruiverlies, maar sinds ik gestopt ben, was dat wel rood.

Nu ben ik wel zo wat ten einde raad...Heb ik mijn ms nu gekregen of niet? Indien ik niet zwanger ben, hoe moet ik nu mijn volgende vruchtbare periode berekenen?
    Ik heb nog geen test gedaan, wacht nog steeds af...
  • Bruinverlies is fgeen ms.Alleen rood verlies is ms.
    Dus je cyclus is nog bezig.Ik had dat ook.3 dagen bruinverlies toen een dagje niks en de dag erop kwamen ze goed door en helderrood.

Succes en gewoon doorklussen.

Afgelopen maand had ik het zo.Normale cyclus tussen de 29 en de 33 dagen.Maand van zwnagerschap eisprong op dag 30 van de cuclus1!!!

Dus het kan alle kanten uit gaan.En je lichaam blijft je verbazen.Hier ineens een zeer late ei op noddag dus hihi tongue.gif
  • mijn cyclus was idd nog bezig. Vrijdagnacht zijn de ms er toch doorgekomen....Langs de ene kant heeeeel jammer dat ik niet in verwachting ben. Langs de andere kant wel blij dat ik terug verder kan 'rekenen'.
    Dat gaat nu juist wel moeilijk worden want had ervoor cyclussen van 30 dgn en nu ineens komen er 10 dagen bij: cyclus van 40 dagen.

Das wel een groot verschil hé..Het zal zoeken worden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld