...:::NOD mei 2010:::...

• nou een voorzichtige gefeliciteerd, duimen dat het goed blijft gaan tot aan je nod!!! thumbup.gif
  • heb zonet nog een digitale test gedaan en er kwam op zwanger 1-2 weken bigsmile.gif heb hem op mijn profiel gezet en ook deze van eergisteren.
  • @tamara gefeliciteerd!! ben echt blij voor je!
  • ik ben zo gelukkig!!! bigsmile.gif bigsmile.gif Ik ben zeker pregnant.gif ! De gyne heeft bevestigd dat ik zwanger ben maar nog heel pril mijn hcg is 182 maar was wel heel goed!
    Volgende week nog eens bloed prikken om te zien of het gestegen is.
    En dan wachten tot 2 augustus voor mijn eerste afspraak.
  • echt super! ben zooo blij voor je!
  • Tamara gefeliciteerd!!! geniet ervan thumbup.gif
  • Proficiat!!!!!
    Na hoeveel rondes was het raak?

Hopelijk verloopt alles goed!!! bigsmile.gif
  • na 3 rondes dus wel vrij snel he
  • amai das redelijk snel!

Ik heb nu sinds 2 dagen zo'n raar gevoel in mijn buik. Mijn onderbuik trekt tegen als ik loop of als ik mij stuip ofzo.

Weet er iemand wat dit zou kunnen zijN?
  • mijn borsten zijn super gevoelig maar deze maand kan ik toch niet zwanger zijn
    mijn man was naar libanon op vakantie dus heb niet geklust ik snap er echt niets van maar ben moe, misselijk, gevoelige borsten, emotioneel
    en heb het gevoel dat ik dikker word upset.gif
    vorige maand had ik bloedtest gedaan en alles was negatief
    help! ik snap er niets meer van!
  • zijn ook symptomen van aankomende maandstonden hoor anita ik had dit 2 maand geleden ook en deze maand als het raak was bijna geen kwaaltjes je lichaam kan soms raar doen
  • ja dat is ook zo ik vond het alleen zo raar omdat het deze maand 100% niet raak kan zijn hahahah dus de hoop voor deze maand was er ook al niet
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld