NOD MEI 2009

• @ wirecat:: van hieruit ook veel suc6 gewenst !

@ nieke/joske/sollie:: neeeeeehhh...

@
  • donnie proficiat

wave.gif
  • Vanmorgen had ik een positieve test in handen. Kan het nog altijd niet echt goed geloven.
    Als alles goed gaat ben ik uitgerekend voor 10 februari.
  • een hele dikke profiaciat missie
    geniet er van smile.gif
  • Een hele dikke proficiat miss en sylver. gift.gif

Aan alle andere pregnant.gif dames ook natuurlijk een dikke proficiat. hug.gif
  • proficiat miss!
  • gefeliciteerd miss

en de andere zwangeren die er bij zijn gekomen ook natuurlijk van harte

bleu hoe is het met jou dan ???

en mopsje gaat met jou ook alles goed dan

hier zijn vanochtend de stomme duivels doorgekomen dus we gaan op nara ronde 9
    ben eens beniewd hoe lang me cyclus nu weer gaat duren wat een gedoe joh
    nog 2 rondes en dan starten met clomid hoop dat het dan allemaal wat opschiet en wel allemaal goed gaat want dit kan je echt breken op een gegeven moment

ik ga ff liggen heb flink last van me migraine en moet zo me kleine naar dansles gaan brengen dus tja moet ff van die hoofdpijn af

ik spreek jullie snel weer
    dames de laaste tyd reageer ik niet veel maar ik lees wel mee hoor heel af en toe dat ik wat schrijf mijn exuses voor dat

hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen
    hug.gif wave.gif
  • Hey Sweety! Oh nee, ook nog die rotte migraine voor jou, ik duim voor je dat je er snel van verlost bent! sadhug.gif sadhug.gif

Ik zit momenteel in mijn wachtweken en ik voel natuurlijk weer vanalles maar 't is nog veel te vroeg om te testen... AFWACHTEN dus!!! *zucht* tough.gif

Maar ik heb er een positief gevoel over dus ik hoop echt dat het zover is!!

Liefs
    xxx
  • hey sweety tuurlijk is da ni erg hoor smile.gif

je komt maar uiets vertellen als er iets van je hartje moet

en blue we thumbup.gif voor u een positieve test he dan kunnen we samen aftellen he
  • Miss: gefeliciteerd party.gif Geniet maar lekker van je pregnant.gif wink.gif

sweety: Het gaat wel goed wink.gif Ik zal blij zijn als ik weer een eisprong heb, maar het zal denk ik toch niet voor a.s weekend zijn aangezien de ovulatietestjes NIET positiever worden. Er is wel een 2e lijn heel klein beetje zichtbaar, maar het word niet donkerder, dus vandaar dat ik weet dat het niet voor dit weekend zal zijn, maar dat geeft niet hopenlijk dan voor volgende week nervous.gif
    Jammer dat de devil.gif je weer gevonden hebben sadhug.gif sadhug.gif Hopenlijk hebben we samen volgende ronde prijs thumbup.gif candle.gif
    en ook IK kom iets minder op het forum op het moment, dus je bent niet de enige blush.gif .....

Blue: thumbup.gif candle.gif de laatste wachtweek!!!!

Vanmorgen nog wat bruinverlies gehad (vellentjes bored.gif ) en daarna niets meer. Hopenlijk ben ik er nu vanaf!!!!. WEL heb ik steeds wat last van ongikrampen, dus hopenlijk komt dat van een eitje wat aan het rijpen is blush.gif , maar die zal niet voor deze week zijn...mijn gevoel zegt volgende week!!... Dat betekend dus dat ik een lange cyclus ga krijgen thumbdown.gif Als ik een positieve ovulatietest in handen heb, dan probeer ik weer een banner aan te maken, want nu heeft dat weinig zijn aangezien ik niet weet hoe mijn cyclus gaat zijn, maar in ieder geval LANGER als 32 dagen tired.gif
  • Gefeliciteerd aan de nieuwe pregnant.gif thumbup.gif
  • Hoi Hoi,

Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat het zo megadruk was op mijn werk, maar nu heb ik weer even tijd om te schrijven.

Vandaag wordt ik weer geïnsemineerd, 2e ronde en morgenochtend dan voor de 2x keer. En dan is het maar weer afwachten.

Mijn volgende NOD staat voor 18 juni.

Voor iedereen die in de wachttijd zit. ik voor jullie. Voor alle zwangeren van harte!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld