NOD maart 2019

• @Louise2017 Ga het eens vragen aan gyneacoloog. Had ergens gelezen dat je
    6 pogingen ovulatie-inductie hebt, 6 pogingen inseminatie en 6 ivf pogingen.
  • Een hele dikke proficiat, @Elise290 . Met lange cycli lukt het ook smile.gif.

@Gene , volgens mij is het toch inderdaad per type hulp dat je die medicatie krijgt, zoals je hierboven schrijft. Anders zou iedereen rechtstreeks naar IVF willen, terwijl ze in de praktijk altij beginnen bij de minder invasieve methodes.

@Minie , 2 kindjes later hier toch ook nog steeds niet helemaal ok met het feit dat het nooit eens vlot kon gaan.

@Dottemie , hopelijk snel wat duidelijkheid. Tegen het einde van het weekend zal ik wel getest hebben, maar NOD valt begin volgende week smile.gif
  • Nog 4x slapen en dan ga ik testen. (Als een kind dat uitkijkt naar de Sint 😀)
    Nu dag 27 van de cyclus. Voorgaande cyclussen al spotting vanaf dag 25.
    Momenteel nog niks te zien. Ik begin een beetje te hopen. Duimen jullie mee?

X succes voor alle mede wachters 💋
  • Hier is het spotten gestart. Veel te vroeg.
  • @Liv. , verdorie. Jammer seg!
    Te vroeg voor innesteling?
  • @Liv. Dus als ik het goed heb is dat al 1 week na eisprong. Als het zo is zou ik toch eens een afspraak maken bij de dokter. Want dit is wel heel erg kort
  • 8DPO inderdaad, wat al 4-5 dagen beter is dan de voorbije cycli. Ik gebruik niet graag progesteron als het niet nodig is, omdat ik mijn maandstonden niet onnodig uitstel, maar heb het wel liggen. Dus zowel in vorige cycli als in deze gestart met progesteron zodra het bruinverlies begon. Dat heeft het wel doen stoppen.

Het zou op zich gewoon kunnen zijn vanwege de tweede oestrogeenpiek, dat duurt ook niet lang. Zal maar verder afwachten nu...
  • @Liv. dat was ook mijn probleem. Cyclus was niet goed omdat
    mijn lichaam te snel cyclus afbrak door te kort aan progesteron dus
    ook altijd bruinverlies vanaf ongeveer 7 dagen voor maandstonden.
    Super frustrerend. Nu heb ik daar wel geen last meer van door
    menopur en utrogestan. Al eens je progesteron laten prikken?
  • @Liv. En @Gene das was ook mijn probleem. Daarom heeft mijn zoontje zolang geduurd. Met utro had ik maar 3 pogingen nodig en nu in januari 1 poging met utro. Maar helaas een miskraam. Nu eerste poging na miskraam en utro doet weer goed zijn werk.
  • Ja, mijn progesteron is in januari geprikt. En geen telefoon gehad dat er iets mis zou zijn. Mijn LF is nog nooit vanzelf langer geweest dan 10d (dus ongesteld op dag 11), maar dat was ook geen probleem om zwanger te worden bij mijn oudsten (dat gebrek aan eisprongen daarentegen). Maar spotting rond dag 8 vind ik ook echt maar niets, vandaar dat ik op die momenten zelf al progesteron bij ben gaan nemen.
  • Donderdag getest (3 dagen voor NOD), witte test.
    Vandaag (zaterdag) getest (1 dag voor NOD), heel licht 2e streepje te zien.
    Zou een foto willen uploaden maar ik weet niet of dat kan en hoe dit moet.

Zo spannend... hopelijk goed oplopende testjes. candle2.gif

x
  • Alvast een voorzichtige proficiat en fingers crossed voor een goed verloop. Ik denk dat anderen dat doorgaans via een andere site linken.
    En ik doe mee, want ook ik heb een tuurstreep... Gisteren een tweede lijntje dat bijna niet eens te fotograferen viel en vandaag eigenlijk hetzelfde (normaal zo vroeg, ik zit 11 dagen na ovulatie). Ben precies nu veel nerveuzer dan bij mijn eersten, absurd.
  • Dankjewel @Liv !
    Ook voor jou alvast een voorzichtige proficiat. Hopelijk volgen er nog meer dames van NOD maart2019.

Heb mijn afbeelding geüpload. Het was echt héél moeilijk om er een foto van te maken. In real life zie je het heel lichtjes.
    Op foto krijgen was moeilijk maar met de juiste filter is het volgens mij toch te zien.

www.mupload.nl/img/gndonyev1gn…

X
  • Ik vind dat toch een duidelijke streep smile.gif. Maar ik vergelijk met die van mij, waar je een vergrootglas voor nodig hebt (digitale was overigens nog wel negatief hier vanochtend).
  • @-mama- Dat is zeker zwanger, dikke proficiat!!
    @Liv. Oh wauw, zou het.. ik hoop dat het een duidelijker lijntje wordt!
  • Bedankt smile.gif. De lijn wordt duidelijker en dankzij mijn korte luteale fase, ben ik overtijd ook (12 dagen na ovulatie)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld