Al 2x een hele reactie getypt en elke keer werkt de site tegen

. Korte versie dus nogmaals opnieuw:
@ Diedy, super dat jullie verder kunnen. Op naar een nieuwe kans!
@Gene , wauw, opnieuw zo’n goede reactie, fingers crossed dat er minstens 1 blijft plakken. Succes in de wachtweken. En bah voor je collega, hopelijk ondertussen al wel bekomen.
@Bieke83 , jammer. Ik wens je een rustige, ontspannen maand zonder stress toe en een verrassingsplus tijdens het wachten.
@Elise290 , Al meer zicht op je cyclus?
@RominaC , veel succes in de wachtweken!
@Wish4 , dikke knuffel. Ik kan me voorstellen als het altijd snel ging, dat het heel raar aanvoelt om en paar maanden te moeten wachten. Veel succes met de nieuwe ronde.
@Dottemie , welkom terug en veel succes. Ik kan me je post en je teleurstelling nog herinneren toen jullie op die manier op pauze gingen. Fingers crossed voor de IUI.
En over mij: Ik zit in mijn wachtweken *doet een klein vreugdedansje*. Deze maand soja geprobeerd en al een eisprong op dag 20 van mijn cyclus. Dat is de kortste cyclus (inclusief die met clomid) die ik in de afgelopen 6 jaar gehad heb!!! Ik ben zo blij. Het lijstje nog eens opgezocht, want voor mij is het voorlopig nog echt fijn om mij te kunnen toevoegen

. NOD zit nog steeds op de grens tussen maarten april, maar tegen 31/3 ga ik waarschijnlijk al wel op een test geplast hebben.
Bruggegirl - eerste kindje - ronde 19 (5de na MK) - eerste IUI met Menopur + Pregnyl - NOD 11 maart - zwanger
Lydia - eerste kindje - ronde 17 ( 8 na MK) - 1e clomid en pregnyl - NOD 12 maart - zwanger
Elise290 - 2e kindje - ronde 3 - NOD 29 maart
mama- 2e kindje - ronde 6 - NOD 29 maart
Liv. - 3de kindje - ronde 4 - NOD 31 maart