NOD maart 2019

• Inderdaad die website ligt de laatste weken constant stil ! om zot van te komen.

Daarstraks getest (had gisteren avond zelfs al geen utro meer genomen) test gedaan daar gelegd en me klaargemaakt neem hem vast om hem in de vuilbak te gooien ... ZIE IK WEL GEEN KLEIN STREEPJE STAAN !?? meteen clearblue gedaan : "zwanger 1-2 weken"
    IK KAN HET NIET GELOVEN !
  • Een dikke proficiat smile.gif
  • @Bruggegirl wauw proficiat!!! Ik weet dat we het ooit gehad hebben over wat we zouden doen bij een pos test. Nu is het eindelijk aan jou! Vier het maar uitbundig bigsmile.gif!
  • @Bruggegirl Proficiat!!!! Ik hoop dat er nog mensen bij ons mogen aansluiten!

Ik blijf toch heel bang om gelukkig te zijn... Mijn tweelingzus had al 4 miskramen en ik ben ook bang om het weer te verliezen...
    Ik wacht de bloedresultaten van dinsdag af.

Succes iedereen!!! Ik duim!
  • @Bruggegirl Joepie meid! Eindelijk is het aan jou!!!
    Je verdient het zo hard, je hebt er zo lang op gewacht!
  • @Bruggegirl proficiat!! Je ziet.... Volhouder wint he
  • Dankuwel allemaal!! bigsmile.gif kan het wel nog steeds niet geloven. Héél raar, zou nu willen opnieuw testen om te kijken of het wel nog altijd zo is. Maarja heb zelfs geen pregnyl gehad deze keer. Dus kan bijna niet anders zeker ? smile.gif

Morgen bloed laten nemen en donderdag wil ik dan opnieuw gaan om te kijken of de stijgen goed is, pas dan zal ik gerust zijn. Want vorige keer BBZ ... dus wil echt 100 % zeker zijn.

ik duim voor jullie allemaal ook !!!
  • @Bruggegirl joepie! Eindelijk is het zover! Zo blij voor jou! Genieten!
  • Wauw wat lees ik hier, dikke proficiat @Bruggegirl en @Lydia! Zo blij voor jullie, ik duim dat jullie mooie bloedwaarden hebben! Ik weet dat jullie bang en onzeker zijn, maar probeer er ook wat van te genieten!
  • Oooooh @Lydia en @Bruggegirl proficiat!! love.gif Ik duim mee dat het plakkertje zijn!

Aan @Gene @Diedy @Bieke83 @'Mama Emromi*' Goede moed en blijven volhouden dames hug.gif Ik had het na 3j ook bijna opgegeven en kan nu ook nog steeds maar amper geloven dat het nu toch goed lijkt te gaan... Ik denk aan jullie en hoop echt dat jullie de volgenden zijn! xx
  • @Lydia: gefeliciteerd love.gif

@Bruggegirl: whaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Wat een topnieuws is dit seg!?!?!?! love.gif love.gif love.gif dikke dikke proficiat! Aangepast door Natoke op 11/03/2019 06:06
  • @Elise290 : Dankjewel! Idd het lange wachten is beloond. Nu nog hopen op goede bloedresultaten.

@BLBL : hihihi, dankuwel! idd, nog beetje stress voor de resultaten.
    Ik ga straks bloed laten nemen en dan wil ik donderdag nog eens gaan. Als de stijging goed is, dan zal ik pas meer op m'n gemak zijn. Heb ook nog niets van symptomen dusja ..

@minie @mammie84 : Dikke merci!! smile.gif

@Natoke : haha bigsmile.gif bedankt voor je super enthousiaste reactie ! hihi doet me deugd! bigsmile.gif
  • @Bruggegirl We zijn allemaal overgelukkig voor jou!
    Geniet maar van dit moment!

Ik ga straks bellen naar de fertiliteit. Al een redelijke donkere test
    en vruchtbaarslijm. Zit nu op dag 9. Zou raar vinden menopur
    gaf me cyclussen van soms 29 dagen en nu al 2x zo snel?
    Och ja geen vragen bij stellen zeker... tongue.gif
  • Ik kom even inbreken, @Bruggegirl Heel dikke proficiat!! Ik hoop mee met jou op goeie bloedresultaten en op een plakkertje!!
    Ook voor @Lydia Gefeliciteerd!!
  • @Bruggegirl dat is prachtig nieuws!! We duimen mee voor de bloedresultaten deze week 😘
  • Ik ga er eens van profiteren dat de site werkt, ook al is het nog onnoemelijk vroeg smile.gif

@Lydia Heb je ondertss de resultaten van he bloed? Ik snap je angst volledig hoor, net als iedereen anders die een MK heeft meegemaakt. En wat jouw zus geeft meegemaakt, erg heftig! Ik hoop dat ze ondertss wel een mooie zwangerschap mag hebben beleefd of aan het beleven is.
    Weet je, angst is een slechte raadgever. En zoals mijn gynae altijd zegt, de kans dat het na een MK wel goed loopt is nog altijd groter dan dat het opnieuw fout loopt. Dus probeer ervan te genieten, het is je van harte gegund bigsmile.gif

@Bruggegirl Hoe was het met jouw eerste bloedresultaten? Kan je het ondertss al een beetje geloven? Voel je al iets? happy.gif

@Diedy hoe was jouw controle bij de gynae?

@Gene en hoe staat het bij jouw ondertss? Heb je idd kortere cyclus?

@Minie Zo lief! Dank je wel, zo'n woorden doen echt deugd! bigsmile.gif

Bij mij is er ondertss het eea gebeurd. De stress waaronder ik de laatste tijd gestaan heb, eist nu zijn tol. Ik zit een weekje thuis. Heel onwerkelijk want het ene moment denk ik: zever, ik kan gewoon gaan werken. En dan ineens krijg ik soort van stress aanval(letje) met hartkloppingen en kortademigheid. Pfff.... Ik moet nu vooral slaap inhalen, maar dat is dus geen succes als ik nu al wakker ben wink.gif. Och ja, het zal wel allemaal goed komen. Een voordeel is dat ik nu zo niet zit af te tellen naar mijn NOD!
  • @Bieke83 : De laatste tijd werkt het ook echt op m'n zenuwen hoor die site tongue.gif ligt meer en meer plat.
    bloedname van maandag was ok : HCG 155.
    Ik test nu sinds zondag iedere dag, maandag zag je het lichte streepje iets beter en dinsdag al redelijk donker. Nu vandaag precies even donker of zelfs lichter .. zeker niet donkerder sad.gif ben nu meteen bang hé. Domme koe dak ben. Kzei gisteren nog tegen mezelf laat anders eens een dag tussen anders gaaj mss in paniek zijn als nie is zoals je verwacht ... en tis van dat hé!!!
    Heb ook nog geen enkel symptoom, maar echt niets hé, (ik weet dat het niet hoeft) maar zou me nu toch wel wat meer geruststellen hoor sad.gif

Begijp ik volledig dat je plots er wat onderdoor zit. Weet niet of ik het hier heb gezegd maar ben in februari 2 weken thuis gezet om te ontspannen te rusten en alles proberen los te laten. Ik dacht ook de hele tijd van , alle je overdrijft, stop ermee, je bent nie moe, je bent nie duizelig en versleten ... werk gewoon. maar toen de twee weken voorbij waren voelde ik me een compleet ander mens.
    Neem zeker de tijd die je nodig hebt, en probeer maar wat aan jezelf te denken !!
    Ik duim voorje!!
  • @Bieke83 Ah ik word ook zot van die site.
    Jaja super goed nieuws hier op dag 10 geweest maar was ineens aant twijfelen
    van mijn voorgevoel gaat zeker mis zijn en ze gaan zo super klein zijn.
    Euh nee eentje van 21mm en eentje van 18mm! 2 perfecge eitjes dus
    straks inseminatie. Wel leuk gevoel dat het zo snel gaat. Cyclus van 25 dagen dus.

Wat jammer dat je zoveel last hebt van stress. Je hebt gelijk dat je even thuisblijft
    , ik heb het ook al gedaan om even te bekomen. Hopelijk voel je u snel beter.

@Bruggegirl Ik weet niet of je streepje echt zoveel donkerer wordt int begin. Zal
    wat schommelen ook he... zijn er ook genoeg die geen symptomen hebben die
    van jou zullen mss nog komen wink.gif Morgen nog eens bloedafname? Dan zal je wat meer
    gerust zijn. Ik duim dat alles goed loopt he smile.gif dikke knuffel
  • @Bieke83 Ik mag pas vannamiddag gaan disappointed.gif Dus morgen pas weet ik meer... Mijn zus heeft ondertussen al een dochtertje smile.gif Ik probeer volop te genieten, dankjewel!

Je beseft pas hoeveel stress je hebt als je rust. Neem nu de tijd voor jezelf en je zal wel merken dat het plots heel wat beter gaat. wink.gif
    De site ligt inderdaad vaak plat...

@Bruggegirl Niet panikeren! Hcg verdubbelt niet élke 24 uur. Ik test om de dag om ook te zien of het streepje donkerder wordt, maar ik raad aan om het niet elke dag te doen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld