NOD maart 2019

• @Bieke83 al ovulatietesten gebruikt dan? Ik nog niet, ik probeer er minder mee bezig te zijn. Plus vorige keer heb ik 2 weken zitten testen en kwerd daar bijna zot van, dus wil ook niet te vroeg beginnen. Maar nu twijfel ik, kzal maar beginnen testen best smile.gif.
  • @Lydia te veel tijd om handen hebben tijdens de wachtweken, ik vind dat altijd een drama. De laatste maanden ben ik goed geworden in het vinden van nieuwe hobby's of het terug opnemen van oude hobby's. Legpuzzel, lezen, uitgebreid koken, sudoku, sporten, films kijken... Bovendien gaat de tijd zo ook rapper smile.gif

@Elise290 Ik heb geen ovulatie testen gebruikt. In 1e instantie omdat ik onder zoveel stress stond op het werk dat mijn hoofd er niet naar stond (En ik verwachtte daardoor ook niet veel van de clomid). Toen ik maandag van de gynae hoorde dat mijn follikel op springen stond, vond ik het ook niet meer nodig. Maar nu slaat de twijfel wel toe. Op internet lees ik uiteenlopende dingen over de grootte van het follikel bij eisprong. Anderzijds brengt mijn gevoel me in de war. Gisteren had ik bijna hele dag menstruatie achtig gevoel, dus ik dacht: eisprong. Deze morgen opgestaan met gevoelige borsten en hoofdpijn, dus dacht ik dat eisprong gepasseerd zou zijn. Maar daarna begon dat menstruatie achtig gevoel opnieuw... waarom moet het ook allemaal zo onduidelijk zijn he wink.gif
    Als ik van u was, zou ik testen als je daar zin in hebt. Ge woon veel van die goedkope testen inslaan bigsmile.gif

• @Lydia : hoe gaat het metje? Bijna weekend en dan niet meer lang. smile.gif ik duim!
  • @-mama- , veel succes. Goed dat je nu zeker bent. Het is om van te rotten als je lichaam je ineens voor niets laat wachten.

@Bieke83 , super, zo’n snelle eisprong. Fingers crossed dat de wachtweken voorbij vliegen. Zonder pregnyl kan het ook smile.gif.

@Bruggegirl, nog maar een paar dagen wachten!

@Lydia , wauw, zo’n goede reactie op de lage dosis hormonen... Hopelijk blijft er minstens eentje plakken!

Hier liggen de ovulatietesten alvast klaar. Vorige keer pas een eisprong rond dag 30, maar ik blijf koppig hopen op een vroegere eisprong en wil hem niet missen tongue.gif. Dus ik begin rond dag 12 met goedkope testen en schakel dan rond dag 20 over op digitale. Ben eens benieuwd.

• Il wacht nog op de controle dinsdag van mij gynaecoloog... Er liggen hier al 24 ovutesten klaar. Dus als we groen licht krijgen hoop ik hem snel te zien. Controle is op dag 14. In een normale cyclus heb ik een eisprong tussen D19 en d21
  • @Bruggegirl @Lydia
    Veel succes voor jullie. Hoop dat jullie volgende week
    goed nieuws hebben voor ons.

@Bieke83 Joepie een rijp eitje! Kan soms zo wisselen he
    ene moment duurt het langer en andere moment is het hup al rijp.
    Ik duim voor een plakkertje!

@Diedy Hoe voel je je? Is je lichaam al wat hersteld?
    Ik heb er lang mee gesukkeld na die pillen. Hoop dat je
    snel groen licht krijgt. Dikke knuffel

Hier dag 6 bezig met spuitjes. Nog geen datum voor een echo.
    Vorige keer op dag 11 al een eisprong maar toen was heel mijn
    cyclus raar. Ga maandag bellen maar ga wel wat vroeger op echo
    gaan en mss 2 keer. Ik wil mijn moment zeker niet missen.
    NOD zal denk ik toch nog in maart vallen...
  • @Gene het gaat. Geen pijn en geen bloed meer. Alles is in 1 afgekomen ipv stolsels. Dus ik denk wel dat ik terug groen licht ga krijgen. Maar je weet nooit he. En ik heb beide situaties al meegemaakt. Snel zwanger en terug zwanger. Dus ik ben heel benieuwd wat het nu gaat worden.
    Toi toi voir uw cyclus. Zeker genoeg opvolging vragen...een cyclus verkeerd inschatten kan je wel missen als kiespijn he!
  • @Liv : dat je groot gelijk hebt ! Beter een keer te veel dan een keer te weinig testen hé wink.gif

@Diedy : Succes dinsdag! Wij duimen allemaal mee dat je groen licht mag krijgen!

@Gene : idd het kost wel geld altijd die echo's en bloednames. Maar beter dat ze hem idd zien aankomen dan dat hij daar misschien plots al is! smile.gif ik ben ook pro opvolging. Vandaar dat ik volgende ronde m'n dosis diet meteen zal verhogen, zodat hij zeker niet kan springen terwijl we in disneyland zijn. hihi wink.gif

Ik test morgen -> is het niets (waar ik vanuit ga) dan stop ik meteen al met utro ... zodat m'n MS snel kunnen doorkomen. Volgend weekend zijn we naar centerparcs en wil echt niet zitten met die duivels smile.gif
  • @Bruggegirl Hoe was Florence and the machine? smile.gif
    Ik zal voor je duimen morgenvroeg! Mijn nod is de week erop dinsdag en ik denk dat ik ook al ga testen op zondag, maar dan bewust en bij het opstaan. De vorige 2x wilde ik dat niet doen, maar kreeg ik uiteindelijk zoveel stress in de loop van de dag dat ik het dan toch deed. Deze keer wil ik dat soort stress vermijden. Bizar genoeg is het nu de 4e x dat mijn NOD op maandag/dinsdag valt. En dat met onregelmatige cyclussen. In ieder geval, veeeeeel succes morgen thumbup.gif

@Lydia wanneer test jij? Ook voor jou massa's succes!!! thumbup.gif

@Diedy hopelijk is het snel di en krijg je goed nieuws zodat jullie er terug voor kunnen gaan.

@Gene beetje genoten van je verlof? Idd, beter een controle teveel dan te weinig.

@Liv. Hopelijk snel een pos ovulatie test! smile.gif

Fijn weekend iedereen!
  • @Bruggegirl heel lief dat je meehoopt met me.
    Jij en @Gene zijn ook al superlang bezig. Ik ben ondertussen 2x zwanger geweest maar we blijven met hetzelfde resultaat he. Die lege handen.
    We kunnen enkel hopen snel zwanger te zijn. Of op zijn minst Goed zwanger te zijn
    @Bieke83 dit geldt ook voor je.
    We hebben genoeg tegenslag gehad.

Veel succes met het testen. Hier ook een utro gebruiker en ik deed dat ook na een tijdje. Zo had ik het snel achter de rug en kon ik me focussen op een nieuwe poging.
    Onthou vooral dat de volhouder wint. Opgeven staat gelijk aan geen kind. En genoeg succesverhalen van volhouders en ooit horen jullie daarbij bigsmile.gif
  • Wat leuk dat jullie allemaal zo meeleven! Ik zit nu 14 dagen na mijn eisprong. Normaal moest ik dinsdag testen, maar vanmorgen kon ik me niet meer inhouden... en ik zag een lichte streep! Ik kan het bijna niet geloven! Ik besef het nog niet... Na bijna twee jaar proberen en 10 maand na mijn miskraam... Nu maar hopen dat alles goed gaat en blijft gaan! Hopelijk ook geen cmv of toxoplasmose... Vorige keer had ik die pech sad.gif
    Dinsdag test ik opnieuw en als er nog steeds een streep is maak ik de doktersafspraken... Duimen!!!
    Ik duim voor jullie allemaal!!!
  • Proficiat, Lydia. Fingers crossed voor een fijne zwangerschap en wolk van een baby!
  • Proficiat Lydia! Zo zie je maar... De volhouder wint!
  • Veel succes allemaal!!
    Proficiat @Lydia !!
  • @Lydia joepie, dikke proficiat!!!!

Had gehoopt op een kortere cyclus, maar ziet er niet naar uit. K ben wel wat minder zenuwachtig en positiever dan vorige keer, maar toch is mijn lichaam weer een raadsel, soms wat vage symptomen, andere dagen voel ik helemaal niks. Duidelijkheid zou leuk zijn, maja, zal ik moeten loslaten.
  • @Lydia Joepie! Proficiat super goed nieuws! smile.gif
    Er is hoop voor ons wink.gif
  • @Lydia : Super goed nieuws zeg!! wink.gif wij duimen voor een knaller dinsdag (y) een een hele goede zwangerschap natuurlijk!!

@Diedy : dankuwel, ook héél lief van jou.
    Idd we moeten volhouden, vallen en opstaan en gewoon terug doorgaan. We zullen zeker beloond worden. hopelijk zo snel mogelijk.
    Ik duim voor ons allemaal! wink.gif
  • Ah die site werkt nooit goed bij mij. In het buitenland gelijk nog
    slechter ponder.gif

@Diedy Pff ja het is toch een lange weg ze. Die spanning van
    aah we gaan aan een kindje beginnen is toch volledig weg.
    Tis echt een routine des levens geworden. Spuiten, ziekenhuis, echo,
    inseminatie, wachten en hup weeral zelfde...
    Ja jammer genoeg hebben we allemaal zelfde resultaat verdriet en teleurstelling sad.gif
    zoals @Bruggegirl zei ooit is het aan ons he. Hopelijk allemaal in zelfde uitgerekend groepje haha.

@Bruggegirl Al getest? Spannend wink.gif

@Bieke83 Ik heb enorm genoten van mijn vakantie maar
    altijd blij terug thuis te zijn ook. smile.gif

Ik hoop nog eens op 2 eitjes deze maand maar ik neem
    maar halfje menopur omdat ze dat net willen vermijden dat ik
    er 2 of 3 heb. Ik denk dan altijd dat ik toch mini kansje meer heb.
  • Ja de site is echt slecht. Maaar toch blijven we terugkomen. Ik vraag me soms af wat het probleem is want zoveel bezoekers zijn er nooit.
    Een tweeling lijkt me niet echt leuk... De dubbele kans dan weer wel smile.gif

Ben hier aan het aftellen tot dinsdag. Ik heb het gevoel nu stil te staan. Omdat ik niet weet of ik wel doormag doen.
    Een curretage zie ik niet zitten. Maar als het niet anders kan.. Tja
  • Idd wat is dat met de site tegenwoordig! Toen ik gisterenavond thuis kwam, lag hij weer uit...

Daarom las ik pas vanmorgen het heuglijke nieuws van @Lydia ! Proficiat! En nu vooral relaxen en genieten bigsmile.gif

Nu is het afwachten voor nieuws van @Bruggegirl thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld