NOD maart 2019

• NOD maart 2019

-mama- 2e kindje - ronde 5 - NOD 1 maart
  • Ik voeg me ook weer toe ...

-mama- 2e kindje - ronde 5 - NOD 1 maart
    Bruggegirl - eerste kindje - ronde 19 (5de na MK) - eerste IUI met Menopur + Pregnyl - NOD 08/03
  • @-mama- Bedankt! smile.gif Jij ook. Laat ons hopen dat we beide een een november babytje mogen verwachten.
  • Daar gaan we voor @Bruggegirl!
    Ikzelf ben deze ronde begonnen met het nemen van tarwekiemolie.
    We zitten nog maar in ronde 5 maar ik ben het wachten al beu aan het worden. Bij ons zoontje ging het zwanger worden heel vlot.
    Had dit nu dus ook verwacht. Helaas... goofy.gif
  • Ik kom me hier ook bijvoegen. Mijn vorige 3 zwangerschappen waren steeds van de eerste keer raak... ik voelde me tot vanmorgen ook echt weer zwanger, hoe je lichaam je zo kan misleiden... ik vond het zo’n teleurstelling en dit was nog maar ronde 1 😔
    Ik hoop dat jullie deze ronde ook meer geluk hebben.

mama- 2e kindje - ronde 5 - NOD 1 maart
    Bruggegirl - eerste kindje - ronde 19 (5de na MK) - eerste IUI met Menopur + Pregnyl - NOD 08/03
    Wish4 - 4e kindje - ronde 2 - NOD 16 maart
  • Welkom @Wish4! Gelukkig ben je al gezegend met 3 kinderen.
    Maar vanaf de dag dat je een kinderwens hebt is elke dag wachten teveel.
    Of je nu in ronde 1 zit of ronde 20. Spannende periode waar je zelf weinig tot geen vat op hebt.
    En helaas "de natuur zijn gang laten gaan" lukt niet voor iedereen. Respect voor deze dames.

Deze ronde weer een nieuwe kans voor iedereen. Ik duim! thumbup.gif
  • Hier ben ik weer. 3e ronde met clomid. Heb al cyclus van 28d achter de rug en een van 35 dus ga even uit van de langste termijn. Follikelmeting is voorzien op 4 maart.

mama- 2e kindje - ronde 5 - NOD 1 maart
    Bieke83 - 1e kindje - ronde? - 3e ronde clomid - NOD 24 maart
  • @Bieke83 : jammer je terug te zien sad.gif Dikke knuffel.
    Ik zal voor je duimen. Dat het voor ons beide DE goede keer mag zijn wink.gif
  • Thx @Bruggegirl. Het was mijn dagje niet vandaag, maar gelukkig is het bijna om en morgen is weer een nieuwe dag. Ik ga me de komende weken terug wat meer focussen op mijn gezondheid: gezond eten, terug beginnen sporten en voldoende ontspannen. En hopelijk heeft dat effect want heb altijd gedroomd van een herfst of winter baby smile.gif
    Hoe gaat het met jullie ondertss? Al aan het aftellen naar de iui?
  • @Bieke83 Jammer om jou hier te zien. Hopelijk is deze ronde jouw
    geluksronde! candle2.gif
  • Dag allemaal,
    We hopen deze maand weer te kunnen aansluiten...
    Veel succes allemaal!
  • @Bieke83 : Kan ik geloven, tis steeds die telleurstelling. Maar dan moet je idd de dag nadien weer doorgaan en positief blijven. Ik ben er ook van overtuigd dat het komt voor ons!
    Mooi dat je zo positief bent. Ik wil vanaf vandaag ook terug gezonder eten en meer buitenkomen enzo. Heb gisteren m'n boodschappen besteld online, om receptjes van sandra B. te maken (y) hihi.
    Straks mag ik terug op folikelmeting bi mijn gynaecoloog (16u45) wel leuk nu dat ik nog een week thuis ben dat ik niet vroeg moest opstaan tongue.gif
    Ben wel héél benieuwd .. Meting van zaterdag op dag 10 was niet zo goed (allé kbedoel grootste was 10mm sad.gif dusja, groeit blijkbaar héél traag) Maar goed , trager en beter dan zeker ? Maar ben dus nu wel extra benieuwd wat het gedaan heeft.
    Heb spuitjes te kort nu ook ze zijn allemaal op en ga er wss nog nodig hebben.

@Mama Emromi : We verwelkomen je graag hier in het Maart groepje wink.gif en ik duim héél hard voor je !!! Hoe gaat het met je?
  • @'Mama Emromi*' yes ben blij voor je dat jullie er terug voor kunnen gaan. Veel succes! smile.gif

@Gene merci! Zou ergens wel wat meer jouw houding willen overnemen, niet of minder aftellen naar nod en het wat meer op me laten afkomen. Maar dat zal vrees ik deze maand nog niet zijn want is 3e poging clomid en mijn gynae wil niet meer dan 3x proberen. Ik ben dus nu alvast zoveel mogelijk dingen aan het inplannen in mijn agenda, want anders ga ik weer beginnen leven als een potentieel zwangere vrouw, terwijl het dan toch op niets uitdraait wat dan weer tot frustraties leidt. Ik verschiet even van deze woorden, klinkt beetje als een klaagzang terwijl ik eigenlijk wil zeggen dat ik me vooral goed wil amuseren, maar alsnog, mezelf kennende, zal zitten aftellen naar NOD wink.gif

@Bruggegirl O ja love Sandra B! Moet ook dringend terug wat meer van haar recepten maken! En sporten, ik voel me echt beter wanneer ik regelmatig beweeg. Ik zet sowieso 10.000 stappen per dag op weekdagen, en ik heb gedurende anderhalf jaar daarbij nog wat spierversterkende oef gedaan, paar keer in de week half uurtje. Helaas rond de feestdagen mee gestopt. Maar nu ga ik dat dus terug oppikken smile.gif
    Ik duim voor goed nieuws straks wanneer je op controle gaat. Laat zeker iets weten!
  • @Bieke83 : ik begrijp je hoor. Ik leef ook altijd als een zwangere vrouw in de wachtweken. en voel me dan super belachelijk als het ALWEER niets is.
    echt serieus, we zouden beter een beetje meer genieten van de momenten dat we dan nog eens een glaasje kunnen drinken of een shushi'tje kunnen eten wink.gif
    Ja Sandra is echt super hé, gezond en echt gemakkelijk ik verschiet er soms van hoe weinig werk en hoe weinig je soms nodig hebt. wink.gif
    je mag maar 3 keer proberen ? wat stellen ze erna voor ?

Hier enorm teleurgesteld in de meting sad.gif zaterdag (dag 10) was het 10 mm - vandaag (dag 13) was het 10,5 mm ... Dus ja menopur slaat precies niet echt aan bij mij.
    Ik heb terug bloed laten nemen en moet nu de dosis verhogen. 1,5 ampule per dag. En vraag me echt af hoe ik dat best doe om geen twee keer te moeten stekken op dezelfde dag .. ga straks naar ZH denk ik zodat ze kunnen uitleggen.Aangepast door Bruggegirl op 19/02/2019 18:07
  • @Bruggegirl Balen zeg dat menopur nog niet aanslaat sadhug.gif! Dus nu dosis verhogen en over paar dagen terug op controle? Hopelijk doet de hogere dosis zijn werk thumbup.gif
    Ik heb zelf ook schrik dat clomid bij mij niet meer zo goed aanslaat. Nu had ik cyclus van 35 dagen en ik vind dat eerlijk gezegd wel lang... Maar goed, om die reden wil ik het toch wat meer loslaten. Je kan er zelf ook maar zo weinig aan veranderen he.
    Goh, wat de exacte stap na clomid is weet ik niet. Wel weet ik dat ik dan via de fertiliteit verder moet. Wat steeds aanlokkelijker wordt. Want nu onderga ik wel een behandeling en mag ik 1x per maand op follikelmeting maar echte onderzoeken zijn er nog niet gebeurd. Dus ik zie deze laatste ronde clomid als een springplank naar de volg stap. Mijn man wil ook graag asap naar fertiliteit nu.
    Ik heb iig al werk gemaakt van mijn gezonde voornemens. De chia pudding staat al klaar in de frigo voor morgenvroeg smile.gif
  • mama- 2e kindje - ronde 5 - NOD 1 maart
    Bieke83 - 1e kindje - ronde? - 3e ronde clomid - NOD 24 maart
    Elise290 - 2e kindje - ronde 3 - NOD 29 maart
  • @Bieke83 : ja had het eigenlijk echt niet verwacht. Misschien dat het niet super snel zou gaan, maar niets is héél weinig hé.
    Mijn cyclus met clomid was ook altijd langer dan 28 dagen. 31-32 dagen.
    1 meting is ook niet veel, is dan nog beetje gissen i/h donker éh. Je zal op fertiliteit veel beter opgevolgd worden en mss wel pregnyl krijgen.
    MAAR we hopen dat het niet zo ver moeten komen hé smile.gif
    haha super! wink.gif deze avond bloemkool/wortel puree met koolvis in citroensaus wink.gif was lekker.
    Had hiervoor wel paar chipjes gegeten sad.gif om teleurstelling weg te eten tongue.gif niet goed!! morgen herpakken. (had deze middag wel koude volkoren pasta met groentjes gemaakt dusja ;p compenseert ergens nog klein beetje)

@Elise290 : wat jammer!! sad.gif succes deze ronde!
  • @Bieke83 Ha ik ben totaal niet goed in de wachtweken hoor daarom dat ik iets nieuws
    probeer. Als ik mijn NOD hier niet zet dan tel ik minder af met het forum...
    Ik ben wel wat meer zen omdat ik ben overgestapt op utrogestan en dus geen
    vals positieve testen meer kan hebben op NOD van die pregnyl. Beetje zelfbescherming.
    Ik leef niet als een zwangere! Ik heb het gehad daarmee en denk niet meer aan wat als
    of als ik in dr zomer zwanger ben maar wel positief zijn over mezelf en mijn lijf!
    Goed dat je zou overstappen naar fertiliteit. Het kan nooit geen kwaad om extra ondersteuning
    te krijgen!

@Elise290 Echt jammer! Veel succes deze ronde

@Bruggegirl Super jammer! Menopur is echt een zoekproces en eens dat ze weten
    wat voor jou de juiste dosis is dan ben je vertrokken. Ik hoop wel dat je na deze maand
    dat proces zelf niet meer nodig hebt. Gewoon goed nieuws. Positive thinking! Samen sterk!

@'Mama Emromi*' Welkom terug! Veel succes smile.gifAangepast door Gene op 19/02/2019 22:08
  • @Gene : Idd zoekproces. Eerste ronde met clomid hebben we ook moeten verhogen omdat het niet echt iets deed.
    Hopelijk eitje toch klaar binnen een weekje fzo. We zullen vrijdag al meer weten. Idd we blijven positief, het lentegevoel komt eraan en het brengt vanalles van goed nieuws dit voorjaar wink.gif ik voel het. hihi.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld