NOD maart 2018

• @Minie veel sterkte sad.gif

@Do. Ja hé, elke maand, na een tegenslag denk je "deze maand ga ik er niet veel mee bezig zijn", maar het is een grote valkuil! Vanaf deze maand let ik alvast niet meer op mijn eten tot ik een positieve test in handen heb. Het gaan daarna nog 9 maanden zijn zonder sushi, preparé en een mooie rode biefstuk wink.gif. We hebben ook al een wat tripjes en reis gepland, ik wil mijn leven niet meer volledig in het teken zetten van het zwanger worden en denken van "stel dat we dan zwanger zijn".
  • @BLBL ik sluit me volledig aan bij jouw visie!
  • Allé, vandaag iui gehad. 3 goede eicellen en 54.5 miljoen zaadcellen. Hopen dat het deze keer lukt.
    Ik vind het spannend en heb schrik tegelijkertijd. Ik snap echt niet waarom het niet wilt lukken met zo'n goede staaltjes altijd (de 'zwakke' zaadcellen halen ze eruit). Maar soit, weer twee weken geduld hebben... Wel veel buikpijn nu...
    En midden maart zowiezo weer afpsraak bij de gyn om te zien wat we na de iui met clomid gaan doen of hoe lang of zo...
  • Hier ook terug op het wachtbankje. Ei was gisteren. Zondag en dinsdag seks gehad. Daarvoor waren we allebei ziek dus is er niks van in huis gekomen. Hopelijk lukt het met deze 2 keer wel eens.. ei is wel vroeger geweest dan verwacht. Dus nod is 6/03 ipv 9/03. Vanavond 1ste pil utro en zo blijven we bezig e2 keer aangepast. Laatste keer door Diedy op 21/02/2018 13:33
  • Wat doet die utro ook al weer @Diedy ?
  • @Claudia82 dat is voordat mijn lutaele fase langer zou zijn. Moooe opbouw baarmoederslijmvlies en het zou innesteling verbeteren
  • Hallo dames,
    Vorige week maandag de 12ste terug gestart met clomid, vrijdag voor eerste echo geweest maar er was nog niet veel gebeurd, buiten een cyste van 5 cm die ze hebben weggeprikt. Morgen heb ik een eileideronderzoek opstaan en ben hier wel bang voor. Nog dames die dit hebben laten doen? Ik vraag mij af of deze ronde dan weer niets is? Ben vanmorgen bloed gaan laten nemen en namiddag hadden ze gebeld dat het onderzoek morgen mag doorgaan. Ik zou denken dat nu ergens mijn es moet zijn? Ben zo ongerust en bang dat het een verloren ronde is ponder.gif. Kan dat onderzoek geen kwaad als ik rond mijn es zit? Volgens mijn bloed zal het nog niet zijn denk ik, want anders doen ze dat onderzoek normaal toch niet, of ben ik mis?
    Liefs x
  • Ik denk dat die ovulatietesten niet zo goed werken....
    Slijmverlies duidt deel duidelijk op een eisprong ... gisteren en vandaag zeer lichte streep te zien. Gisteren iets meer dan vandaag.
    En ik doe het helemaal volgens het boekje....
    Pffff. Ik vermoed dat ik 1 van die uitzonderingen ben met een lage LH piek? Of misschien heb ik gewoon geen eisprong?
    Iemand een soortgelijke ervaring?

Sommigen van jullie zullen het misschien belachelijk vinden dat ik zulke vragen stel. Want ja, het is nog maar ronde 2. Maar ik wil gewoon m'n lijf leren kennen en bezig zijn met andere vragen over m'n lijf dan "ben ik zwanger?".

• Dag dames!
    Ik ga me ook aan het lijstje toevoegen.
    Sinds januari hebben we besloten om voor ons 1e kindje te gaan smile.gif spannend en beangstigend tegelijk!
    Na jaren de nuvaring gebruikt te hebben, heb ik van de eerste keer een mooie cyclus van 27-28 dagen en voel ik mijn eisprong ook supergoed, telkens op dag 13!
    Da's wel handig, weet ik precies wanneer ik het weer extra gezellig moet maken met mijn man wink.gif
    Ondanks alle verhalen en het serieuze rugzakje dat sommige onder ons hier hebben, hoop ik voor ons allemaal dat we niet lang meer moeten wachten voor pregnant.gif

Jeeminee - 37 jaar - 2de kindje - ronde 5 - nod rond 2/3
    Do - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 3/3
    BLBL - 35 jaar - 1ste kindje (2 MK) - ronde 8 - nod rond 4/03
    Amyra2015 - 27 jaar - 2de kindje - ronde 6 - nod tussen 4/3 en 10/3
    Ano_tot_duidelijk - 2de kindje - ronde 4 - NOD 05/03
    Fieke_2009 - 32 jaar - 3e kindje - NOD 05/03
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 6/03
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 IUI met Clomid - NOD 07/03
    Elsa - 4e kindje - ronde 1 - NOD 8/3
    Diedy-2ekindje -ronde 9- NOD 9/03
    Blondie - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 11 - NOD 9/3 (clomid/pregnyl)
    Meljodeb- 24j - 1ste kindje - ronde 3 na miskraam - NOD 8~12/3
    Mipsie - 5e kindje - ronde 2 - NOD 8-03
    Saske - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 14/3
    Lydia - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 7 - NOD 16/3
    Mumtobe - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 5 - NOD 17/03
    Luna3415 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 2 - NOD 18/03
    Nr 3 - 37jaar - 3de kindje - ontelbare ronde, 10de behandelingsronde - NOD 31/3
    Glamm_it 30 jaar-2e kindje- ronde 1 - Nod geen idee, ik vermoed begin maart
    SGBB-27 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 22/03
    Mieke1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 04/03
  • De groep dames die aftellen naar maart wordt groter smile.gif
    En het is zoals hierboven gezegd werd: sommigen hebben al heel wat moeten doorstaan en samen kunnen we onze vingers kruisen en duimen voor een snelle, vlotte, mooie zwangerschap bij iedereen! thumbup.gif

Ik zou nu rond mijn vruchtbare periode moeten zitten, van zondag tot morgen.
    Zal straks maar mijn ventje eens goed vastpakken happy.gif En dan ook het wachtbankje op.
  • @Liemke Welke ovulatietesten gebruik je? Ik ben heel tevreden van die van Sensitest.
    Die geven bij mij altijd een licht streepje en vlak voor mijn eisprong echt een knalstreep.
    Twee weken later volgen dan mijn ms...
  • @liemke1709 Zei je niet dat je veel water drinkt per dag? Dat heeft redelijk snel invloed op hoe donker de testen zijn.
  • Na lichte strepen, witte oppervlakken dan weer streepjes op de sensitesten...

Hopelijk morgen of overmorgen een knal ei
  • Hier wat stiller geweest owv het proberen los te laten. Vorige week controle bij de gyn en we hebben de go gekregen om een nieuwe IUI ronde op te starten. Vandaag mijn eerste pilletje lutenyl genomen om huidige cyclus af te breken en ms op te wekken vandaar dat wij Nod maart overslaan.
    Hopelijk zie ik er weinig terug bij Nod april.
    Veel succes iedereen !
  • @Blondie : is dat een hyfosy, voor de doorgankelijkheid van de eileiders? Bij mij viel dat onderzoek wel mee buiten wat krampen... We zijn dan de maand erna begonnen met iui maar ze hebben toen niet gezegd dat we thuis niet mochten proberen of zo
  • Zo vervelend.... net enkele druppels bloed. Ik ben benieuwd of het doorzet en dat de druppels bloed van zaterdag een voorbode waren....
    Want dat is toch anders niet zo normaal om zo om de paar dagen enkele druppels bloed te hebben...
  • @Glamm_It ik vind tussentijdse bloedingen zo vlak achter je stopt niet abnormaal hoor
  • @Diedy maar bij een mirena spiraal is dat toch anders? Allez mijn cyclus is toch niet anders, met of zonder het spiraaltje.
    Met het stoppen van de pil vind ik dit wel logisch.

Nu ja, tis nu eenmaal zo. Ik vind het alleen vervelend
  • @Claudia82 ja idd. Ik moet zeggen dat ik het veel pijnlijker had verwacht. Het viel echt mee. Vorige week mijn cyste laten wegprikken en dat was veel pijnlijker dan dit. Wat menstruatie krampen en wat bloedverlies nadien. Alles was in orde dus dat was ook een grote opluchting. Morgen moet ik weer mijn pregnylspuit zetten en dan zal mijn es in het weekend normaal ergens plaats vinden. Hopelijk een vruchtbare ronde nu alles goed gespoeld is bigsmile.gif. Hoe gaat het met jou?
    Liefs x
  • @Glamm_It ik ben sinds juli 2015 pilvrij en ik durf dat nog soms hebben. Wel nooit tijdens de vruchtbare periode. Altijd ervoor
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld