NOD maart 2018

• Ik ben zo zenuwachtig.. 4 dagen overtijd, maar durf nog niet te testen. Eigenlijk niet echt symptomen, behalve vermoeidheid. Aangezien ik al aan ronde 10 ben, ben ik bang om nog hoop te koesteren. Heb gehoord dat stress 1 van de redenen is waarom het bij veel vrouwen langer duurt om zwanger te worden. Ik merk bij mezelf ook dat ik vanaf mijn ovulatie er heel erg mee bezig ben en kan mijn gedachten niet uitzetten. Weet dat ik mezelf hiermee gek maak, maar ik kan de laatste maanden precies aan niets anders meer denken.. herkenbaar voor sommigen?
  • @S_P heel herkenbaar. De eerste 2 weken tot mijn ovulatie gaan goed, ben ik er minder mee bezig, maar vanaf de eisprong ben ik heel ongeduldig. Zijn nu ook al weer meer dan een jaar bezig (wel 1 missed abortion en 2 biochemische zwangerschappen gehad), maar nog steeds geen baby in mijn armen en mijn geduld en het geloof dat alles goed komt, worden hard op de proef gesteld. Heb je heel onregelmatige cycli? Ik zou toch durven te testen anders, geen symptomen kan altijd! Succes!
  • @S_P Het klinkt toch hoopgevend, maar ja... Neem je iets van medicatie ofzo om je cyclus aan te passen of wat dan ook? Zo nee, dan zou ik echt wel testen smile.gif ben je van de onzekerheid van af en wie weet ontzettend gelukkig thumbup.gif

Hier ook altijd enorm moeilijk in de wachtweken. Echt om gek van te worden en loslaten... ja, gemakkelijker gezegd dan gedaan als je er al zo lang mee bezig bent... Ik duim dat je test positief is!

xxx
  • @BLBL dat lijkt me wel heftig, is inderdaad niet evident om dan het hoofd koel te houden. Ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt!

@Nr3 Mijn cyclus heeft een gemiddelde van 27D, maar is ook al 25 of 30 dagen geweest, dus ik kan niet zeggen dat ik enorm onregelmatig ben, maar het is toch moeilijk om er een dag op te plakken. Tot hiertoe nog geen medicatie genomen. Ik was eigenlijk van plan om vrijdag te testen, omdat mijn vriend die dag jarig is en me dit een speciaal verjaardagsgeschenk leek als het positief zou uitdraaien. Indien niet, vermoed ik dat ik mijn ms toch wel zal krijgen de komende dagen. Op vrijdag zou ik meer dan een week overtijd zijn, dan heb ik minder angst voor een negatieve test (iets wat ik de afgelopen maanden toch een paar keer in mijn handen heb gehad en wat ik precies probeer te vermijden). Ik weet dat ik toen die negatieve testen ook niet wilde geloven omdat ik zo veel "symptomen" had, dus daarom probeer ik zo lang mogelijk te wachten blush.gif
  • Even niet meer kunnen volgen heb veel gemist zie ik.

@SGBB & @Mumtobe wat jammer had het echt gehoopt voor jullie. Veel succes! hopelijk mag April jullie maand zijn !!

@S_P Zou inderdaad een mooi cadeautje zijn voor je vriend( en voor jou natuurlijk) ik hoop met je mee!! en inderdaad hier hetzelfde, vanaf het moment ik een positieve ovulatietest vast had, geen dag er niet aan gedacht. héél zenuwslopend dat wachten. Hier ook héél onregelmatig. Heb cyclussen van 24 dagen maar ook van boven de 30. Vandaag dag 37! i/d cyclus (positieve ovulatietest was 12-03-2018) -> Dus vermoed woensdag NOD.
    Vermoed wel dat het niets zal zijn, geen symptonen (ookal is dat niet altijd een reden, veel vrouwen die geen symptonen hebben en toch zwanger zijn) maar is gewoon een gevoel.
    Hoop het stilletjes toch, want volgende ronde doen wij niet mee sad.gif

• Helaas, op naar ronde 11..
    Ik begin de moed echt wel een beetje te verliezen nu. Wil mij op dagen als deze gewoon thuis opsluiten, maar dat gaat helaas niet.
    Aan al de rest: nog heel veel succes!
  • @S_P oh dikke knuffel en begrijp je volledig!

xxx
  • Eventjes moeten inhalen. Zelf nemen we eventjes pauze, maar ik blijf natuurlijk duimen voor jullie allemaal en kom af en toe eens piepen.
    Proficiat aan diegene waar het deze maand gelukt is! Ik wens jullie een zorgeloze zwangerschap, vlotte bevalling en een wolk van een baby toe.
    En hopelijk binnenkort hetzelfde aan al de rest. Alvast heel veel moed! candle2.gif

Ik had deze maand mijn NOD rond de 3e en nu eind deze maand nog eens. De laatste ronde hebben we aan ons voorbij laten gaan. Het was best moeilijk (zouden we?), maar eens die eisprong voorbij was, werd ik wat rustiger. Ik had voordien het geluk een regelmatige cyclus te hebben, maar de vorige keer kreeg ik vroeger mijn MS (door de utro?) en nu zelfs nog vroeger... dus mijn cyclus is wat in de war. Volgende maand nog eventjes pauze denk ik en zien wat mijn cyclus doet.
    Ondertussen best ook nog eens een afspraak maken bij de gynae. We zijn dan ook al een jaar verder. Ik ben wel wat nerveus en weet niet goed wat te verwachten. Maar we zien dan wel, het heeft geen nut om mij daar nu al zorgen over te maken...
  • Hallo allemaal

Even een vraagje : ik had een positieve ovulatietest op 12 maart. Tot op vandaag heb ik mijn MS nog niet gekregen. Ik voel me de laatste dagen wel wat moe en grieperig (ma ben redelijk zeker dat dit echt Gwn een plaagje is, aangezien men mama en dichtste collega’s de griep hebben gehad)
    Heb vanmorgen wel getest en was spierwit (test Action). Denken jullie dat de test mis kon zijn. ( het was wel een advanced van CV dus 4 dagen ervoor flikerende manneke en 12 maart 1 tje dat bleef staan. Of denken jullie dat het zou kunnen dat men eisprong toch veeel later is geweest ? ( ik heb wel heel onregelmatige cyclussen, nu dag 41.
    Bedankt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld