NOD Maart 2017

• jammer @Anneleen1990... hopelijk volgende keer beter. ik duim!

Ik ben gisterenavond ook bloed gaan laten trekken, kon het niet meer houden... dus nu spannend afwachten, om gek te worden smile.gif
  • Heeft er iemand ervaring met de early testen van het kruidvat? Zijn deze betrouwbaar?
  • @Elphy die 2 voor 5 euro zijn naar het schijnt heel goed
  • Dankjewel @Senna87 smile.gif

Ik testte gisteren met de early, en dacht wat te zien, net als mijn man.. Maar mijn test vanmorgen was zo wit als sneeuw, dus ik geef de hoop al weer op voor deze maand... thumbdown.gif
  • Hopelijk een plakkertje

Na 1j4 maand proberen en 2miskramen durf ik me weer in jullie groepje voegen. Normaal ben ik er er al bij vanaf de nod (01/03), maar nu wou ik even afwachten daar het me toch wat moeilijk lag... vanavond 2de echo gehad, want vorige zaterdag was het nog veel te klein en geen hartje. Vandaag dus wel en ik ben dus een beetje meer op mijn gemak. Weet er toevallig iemand als er al een groepje uitgerekend november 2017 bestaat? Oof als er al een facebookgroepje is?
    Veel grtjs en een hart onder de riem voor al de -toekomstige- mamatjes hier X
  • Hey allemaal, heb een vraagje.. weet niet wat ik moet denken. Ik ben vandaag 10 dagen overtijd (cyclus 28dagen), ben nog niet zo lang van de pil af dus het kan eventueel ontpillen zijn. Zonder pil heb ik niet zo een regelmatige cyclus.

Mijn pilregels zijn op 13/02 begonnen. Vanaf 2/03 had ik 3 tot 4 dagen wat bruinverlies, heel erg weinig met 1x wat licht bloedverlies bij het afvegen. Daarna niets meer te zien.

Op 17/03 heb ik getest en deze was negatief. Maar tot op vandaag nog niet ongesteld. Ik voel me ook al even niet hoe ik me anders voel. Vorige week last van hoofdpijn, deze week niet meer. Maar wel vaak buikpijn, echt een ongigevoel. Mijn maag is ook gevoeiliger maar voel me niet misselijk. En voel me vaak duizelig. Morgen ga ik zeker nog eens testen. Komt dit jullie soms bekend voor? Groetjes
  • bigsmile.gif Mijn CB vanmorgen was positief !
  • Dankjewel smile.gif ! Kan het nog niet goed geloven! Dinsdag naar de huisarts om bloed te prikken!
  • @Elphy hihi, ik ben ondertussen bijna 8 weken en geloof het zelfs soms nog steeds niet wink.gif
  • Hey iedereen, ik ben even niet online geweest, mijn cyclus was ook helemaal raar, zo wat bruin verlies gehad enzo maar geen maandstonden, dus ik heb eigenlijk denk ik terug mijn ms overgeslaan vorige maand, normaal moet ik woensdag mijn ms hebben, heb me toch al aan een testje gewaagd omdat ik niet zeker weet of mijn cyclus nu wel klopt! Dus net een test gedaan en er kwam een streepje tevoorschijn!!!!! OMG OMG OMG kan het zelf nog allemaal niet goed geloven!!!!!! waaaaaaahhhh net mn man gebeld, maar ja die kon niet direct enthousiast reageren met de collega en baas en klanten in de buurt tongue.gif dus vanavond zal het nog es leuk zijn om te tonen bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif
  • Hallo, mag ik erbij?

November 2016 miskraam gehad, januari nog een curretage want er bleek nog weefsel na het miskraam zich verder ontwikkelen..
    2 maand de pil moeten nemen en nu terug groen licht voor de eerste ronde.
    Mijn nod zou nrml op 10 april zijn.

Dit zou mijn 4e kindje zijn.
    Ik heb al een zoon van 12 en 2 dochters van 10 uit mijn vorig huwelijk.
    Groetjes
  • @olijfje: Je hebt ook een groepje 'NOD april 2017' waar de mensen babbelen die hun nod in april hebben, net zoals jij smile.gif ik denk dat je beter daar kan meepraten, we zijn bijna eind maart dus ik denk niet dat er hier nog veel gekletst zal worden! Succes!
  • Oja lol verkeerde maand... goofy.gif weer een blondje gedaan...
  • hoi dames ik ben hier hele lange tijd dus niet geweest!! had late eisprong en dan besloten om alles op te geven en voor de gezondheid te gaan!! had alles gewist via sites van fb en hier op forums maar gisteren koos t lot voor een andere wending!! wij mochten (bijna 2 weken geleden) nog is in t ziekehuis gaan vertoeven (door men pijnen en spierlasten) en we hadden een zware beslissing genomen paar weken geleden dus deze maand ook niet geklust voor t zwanger zwanger worden meer denk na een late eisprong (dus bij die knaller) t 1 x gedaan meer is er niet meer van gekomen smile.gif maar via spoed bloed laten nemen en vermeld om ook op zwangerschap te kijken, vermoede dat t niets was toen ze met zware pijnstilling af kwamen en ik onder de scanner moest!! zodus na een week naar huis weer (pijn onder controle) maar bleef ziek misselijk en draaierig, kreeg toch een stom idee van laten we gek doen en een test doen ja die KNALDE POSITIEF!!!!! ik kon t niet geloven!! (was al s'avonds en paar dagen overtijd) dus nog eentje er tegen de nacht bijna aangegooid opnieuw een KNALLER!!! maar nog vol ongeloof en angst want had allerlei onderzoeken gehad en nam zware medicatie was terug aan de conceptie gegaan door onze keuze maar nu bleek ik gewoon zwanger te zijn van 1 x awe.gif awe.gif allerlei emoties gingen door men lijf gieren angsten schuldgevoelens en tranen ( ik had me net bij een zware keuze neergelegd om de kinderwens vaarwel te zeggen en me maar aan de ziekte toe te geven die erger werd (spieren fybro in erge vorm)) dus ja nu gaan we natuurlijk alles doen om dat kruimeltje te houden dokters afbellen morgen de medicatie gestopt en Aan woordenlijst toevoegen halen direct (op verzoek van gyné toen ervoor al gezegd toen we kinderwens nog hadden maand geleden direct te starten er mee om weer mk en zo te voorkomen dus voorschrift al liggen) smug.gif love.gif nu vanochtend een test gedaan met ochtendurine en die KNALDE NOG ALTIJD dus ja begint me echt door te dringen dat we een wonder toe gezonden krijgen!! wij kozen voor t ene en krijgen t ander maar we zijn zo gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo lang geprobeerd en bezig mee geweest en nu gewoon .... WONDEREN BESTAAN NOG!!!!!!!!!!! dus wij zijn in blijde verwachting hoe ver weet ik niet maar heb nog nooit zo duidelijk 3 knallers van testen gehad hiervoor!!!!!!!!!! en dat voor paar dagen overtijd te gaan thumbup.gif pregnant.gif nu hoop ik dat al die onderzoeken en zo geen schade hebben aangericht want daar ben ik nu t meest bang voor heb zelfs onder narcose in slaap geweest door een kleine kijkoperatie!! pfft maar wil me niet echt op al t slechtste concentreren de testen zien er gewoon geweldig goed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn maand is dus goed begonnen met een beebje op komst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • @miracle2016 waauw meid, fantastisch nieuws!!! Het is jullie zo gegund!!
  • @Bondje dank je jij ook hé meid volop smile.gif xxxxxxxxxxx
  • WoW wat een heftig verhaal! Proficiat!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld