NOD Maart 2016

• @Angeleyes007 geloof dat wel hoor tongue.gif.
    @Ophelia wat erg voor je sad.gif gelukkig wel een 'relatief' korte cyclus, dat geeft wel hoop voor de volgende maand smile.gif.
  • weer nog niets te zien dames. iduimen jullie voor mij? het kriebelt nu wel om een testje te doen.
  • @saar34 duim duim duim! thumbup.gif
    Hoeveel dagen benn je nu overtijd?
    Hoeveel dagen benn je nu overtijd?Wishful @ Vandaag 14:33

als ik moet afgaan op mijn vorige cyclus zou ik nu 3 dagen overtijd zijn. helaas zijn mijn cyclussen niet altijd even regelmatig. mijn kortste cyclus was 29dagen en mijn langste 38. dus ja ze zouden nog kunnen komen he. we zien wel. smile.gif
  • Ik duim ook voor je @saar34 hopelijk gewoon een late positieve test wink.gif.
  • @Susuwatari @Wishful @Mintha Dankjewel dames, het mag volgende maand eindelijk wel eens prijs zijn candle.gif
    Wel héél bizarre ms, al 2 dagen maar 1 maandverbandje. Ze breken precies niet echt door shocked.gif
  • @Ophelia heb ik ook eens gehad.. heb toen na mijn ms nog maar eens een testje gedaan voor de zekerheid toen horror.gif

als ik moet afgaan op mijn vorige cyclus zou ik nu 3 dagen overtijd zijn. helaas zijn mijn cyclussen niet altijd even regelmatig. mijn kortste cyclus was 29dagen en mijn langste 38. dus ja ze zouden nog kunnen komen he. we zien wel. smile.gifsaar34 @ Gisteren 15:06

wil je geen valse hoop geven.. maar ik teste pas positief op 7 dagen overtijd

als ik moet afgaan op mijn vorige cyclus zou ik nu 3 dagen overtijd zijn. helaas zijn mijn cyclussen niet altijd even regelmatig. mijn kortste cyclus was 29dagen en mijn langste 38. dus ja ze zouden nog kunnen komen he. we zien wel. smile.gifsaar34 @ Gisteren 15:06

wil je geen valse hoop geven.. maar ik teste pas positief op 7 dagen overtijdlaartje @ Vandaag 10:22

het is ook daarom da ik nog wat ga wachten om te testen.
  • @Mintha : Ondertussen zijn ze er volop doorgekomen hoor, dus hop volgende ronde
  • @Mintha ja het gaat goed vooruit..
  • Hallo,

Hoe gaat het ondertussen met jullie?
    Ik heb wat minder nieuws, wij zijn ons kindje verloren op 9 weken.
    Vandaag een curretage ondergaan. Het is echt vreselijk maar we moeten het ergens kunnen plaatsen..
    Gynae zei dat het brute pech is en dat de natuur wel een goede reden zal gehad hebben om de zwangerschap af te breken.

Hopelijk bij jullie beter nieuws ?

Mvg
  • Oh nee! Dikke knuffel @Ce'tje
  • @cé'tje Enorm veel sterkte gewenst.

Hier gisterenochtend positief getest en meteen grote paniek. Door mijn gammele gezondheid heb ik te veel angst dat er iets zal mislopen en durf ik ook niet blij te zijn. Gisteravond langs huisarts gegaan en meteen 3 buisjes bloed getrokken om vanalles en nog wat na te kijken. Vanavond mag ik terugbellen voor de resultaten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld