NOD maart 2015

• ik weet nog niks, krijg het ziekenhuis maar niet te pakken. gister 4 keer gebeld, toen vaak zn antwoord apparaat en nu krijg ik steeds een ingesprek toon. dus of het systeem ligt er uit. of ze hebben nog vakantie of zo, maar ja dan zou dat wel in de boodschap gezet worden lijkt me. morgen de huisarts bellen of zij misschien de uitslag ook kunnen bekijken.
  • en nog niet in de bus ook niet? Hier had ik de papieren vrij snel thuis en kon dan naar men HCG kijken..
  • Nee, volgens mij doen ze dat ook niet, ten miste dat hebben ze bij mij nooit gedaan. je moet echt het via de gyne weten, dus bellen.
  • @elisa hier ook een positieve test!!Morge opt werk vragen voor bloedafname en dan hebben we meer zekerheid en kunnen we naar gyneacoloog bellen.....
  • @Kathy WAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW, superdikke proficiat, je had het waarschijnlijk heel erg gehoopt maar niet verwacht? Oef zeg, gelukkig moet je die moeilijke periode niet door van terug aan de pil te gaan, ben echt blij voor jou!! Wanneer mag je voor je eerste echo? Ik volgende week dinsdag (hoop echt dat het allemaal goed zit want heb zo weinig symptomen..shocked.gif) maak me wel een beetje zorgen maar positief blijven hé wink.gif
  • @Elisa net bloedafname op werk hcg 4701 dus 5 weekjes denk ik...heel pril...ik moet nog bellen naar gyneacoloog dat is iets voor morge dus eerste echo zal nog even moeten wachten,maar dan sluit ik me binnenkort bij de maand december aan he
    Hier ook zo goed als geen symptomen,vandaag veel druk op schaambeen...mazr verder niks van klachten...iets te weinig denk ik dan
  • @Kathy Lijkt mij wel een goeie hcg waarde hé! Ben benieuwd naar je vermoedelijke bevallingsdatum..ik schat ergens heel op het einde van november..vandaar dat ik nu een beetje vertoef in het clubje van de november-mama's, maar kan evengoed december zijn, we zullen zien! Ja, is erg hé, normaal zou je blij moeten zijn dat je niet veel kwaaltjes hebt en toch maakt mij dat weer erg ongerust..vooral omdat mijn eerste zwangerschap echt totaal niet zo was, zal wel nerveus zijn voor eerste echo volgende dinsdag!
  • @Elisa toy toy voor je eerst echo vandaag...hopelijk allemaal beetje goed nieuws en kan je beginnen genieten
  • @Kathy We zijn juist terug en het is heel goed verlopen, ben heel de dag supernerveus geweest maar we hoorden al volop een hartje kloppen en we kregen een mooi echootje mee naar huis! Kben wel 2 dagen vroeger uitgerekend dan verwacht: 28 november! Halfweg mei terug wink.gif Alles goed met jou, lukt het met de kwaaltjes?
  • @Elisa hier eigelijk zo goed als geen kwaaltjes en dat maakt dat ik wa ongerust ben....volgende week donderdag mag ik voor men eerst echo....dan bijna 8 weken volgens mijn telling....maar pas dan weten we zeker of het goed zit he...
  • @Kathy Het zal wel goed zitten, je moet er in geloven! Ik was ook zeer bang maar uiteindelijk zag het er allemaal zeer goed uit, kdenk dat we onszelf gelukkig mogen prijzen dat we niet veel last hebben (hopelijk blijft het zo hé) wanneer zeg jij het aan iedereen? smile.gif
  • @Elisa ja we duimen he dat bij mij ook goe zit. Ik wil wachten tot na 12 weken echo om het tegen de familie te zeggen en ik zou liefst nog langer wachten om het tegen men meisjes te zeggen,want het wachten duurt zo lang voor hen.....
  • @kathy Ik zal ook wachten tot na de 12-wekenecho denk ik, deze keer wil ik het nog een beetje voor mezelf houden en heb ook een peutertje in huis die nog niet beseft als hij zich zou verspreken dus zwijg nog eventjes wijselijk tongue.gif
  • @elisa mijn dochtertjes zijn 4 en 6,ze weten dus heel goed wat er kan gebeuren,na vorige zwangerschap ga ik dus heeeel lang proberen wachten me het te zeggen,zolang zij zich geen vragen stellen over dikker wordende buik,ga ik niks zeggen denk ik.... Puur om het te beschermen
  • @Kathy En en en? Hoe is het geweest op je eerste echo? Alles goed met je kleine boontje? smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld