NOD maart 2014

• poesh, dit ziet er inderdaad wel positief uit he
  • thumbup.gif spannend poesh! Had allang getest als ik jou was! candle2.gif
  • Haha ja, ik heb me al serieus moeten inhouden om te testen. Hetgeen wat me nog het meeste tegenhoud is dat ik geen last heb van mijn tepels, en dit had ik de vorige 2 keren wel.. Maar misschien is dit iets waar ik deze keer geen last van ga hebben natuurlijk... Pff het word lastig om te wachten.. Vandaag test ik niet, morgen misschien wel smile.gif
  • testen, testen, testen!!!!!!!! candle2.gif
  • Toekomstige mama

Hallo smile.gif. Hier meld ik me dan eens weer, nog altijd geen maandstonden, vandaag redelijk wat steekjes in mijn borst gehad, gisteren was het links, nu vandaag meer rechts. Zoals ik wel vanmorgen naar toilet ging was er beetje gelig, bruinig streepje in mijn maandverband. Deze draag ik iedere ter bescherming, moesten ze ooit doorkomen.. Mini klein streepje was het.. Weet niet wat ik ervan moet denken, maar tis met dat gebleven... En vandaag eerste werkdag die erop zit in het AZ OUD. smile.gif
  • haal die testers maar boven, ik heb echt zin in een vreugdedansje dames!!! bigsmile.gif
  • Heeft er hier nu nog niemand getest!?

Komaan dames! <3
  • Helaas, geen 2014 kindje meer voor ons.. Ik ging vandaag testen maar het zal niet meer nodig zijn, zonet bloedverlies, het begin van mijn ms...
    Maar had het ergens wel verwacht, het algemene zwangere gevoel had ik niet.. En kwaaltjes zeggen niet altijd alles he.
  • toekomstige mama

Hm, ik zou mijn moed eens moeten verzamelen om toch een testje te doen. Maar moest het zo niet zijn, is oh zo die teleurstelling groot. Wat normaal is natuurlijk, maar ja. Deze week, weet nog niet wanneer maar zal ooit eens moeten testen. Vandaag de lange late tot 22 uur. Heb erg veel last van vermoeidheid, meer of anders. Sinds een aantal dagen jeuk aan linkertepel, ook wel rechter maar heeel wat minder. Moet nog werken tot volgende week dinsdag,zowel dit weekend, zwaar uurrooster dus smile.gif. Gelukkig helpt mijn ventje me met het huishouden na zijn werk. content.gif .
    Laat jullie zeker wat weten.
  • toekomstige mama

@ Poesh
    Vindt het jammer voor je, sadhug.gif ...
  • sadhug.gif poesh ohhh nee! Spijtig meid!

Toekomstige mama, al de moed verzameld om te teste?
    Ziet er toch goed uit als je nog geen ms hebt? content.gif
  • Toekomstige mama

Heb de moed nog niet kunnen verzamelen. Ben bang om negatief te testen, soms denk ik dan gewoon ook, mssn weer lange cyclus... Maar moest ze de 29ste normaal hebben of een dag of twee later.. Maar geen 7 natuurlijk smile.gif... Ga nog wachten tot volgende week woensdag.. smile.gif
  • amai chapeau, dat zou me niet lukken hoor. ben wel benieuwd hoor!
  • Toekomstige mama ik zou toch ook eens een testje wagen hoor.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld