Nod Maart 2011

• Aan alle zwangeren hier: Proficiat, ik duim voor een prachtige baby.gif of baby2.gif ! Geniet van jullie pregnant.gif
  • Proficiat, Knuffie!
  • Hey meiden, vandaag m'n 4e dag overtijd. Gisteren heb ik een testje gedaan maar die was negatief.
    Ga volgende week nog eens testen.
  • Ha meiden!

Na twee dagen overtijd, denk ik dan toch dat ik vandaag ongi zal worden! Sinds gisteravond erge kramp gekregen, zo erg dat ik er een pijnstiller voor moet nemen.. disappointed.gif
    Dus zal het wel niet meer zo lang op zich laten wachten helaas.... En schuif ik door naar April! ..
    Veel succes iedereen, en gefeliciteerd aan de zwangeren! smile.gif

xx
  • ik duim voor jullie meiden!
  • Ik had deze voormiddag bruin slijmverlies help!
    Nu is het weg en voorlopig niet meer terug gekomen
    Hopelijk is het positief en draait het niet negatief uit...
    Nog 2 uur en ik mag bellen en dan weet ik hoeveel bloedwaarde ik heb.
  • @knuffie, zolang je geen buikpijn hebt geen zorgen... heb je de uitslag al? thumbup.gif
  • De hgc waarde is 4000 is goed voor een week overtijd zei de dokter
    Dinsdagavond terug bellen voor de verdere resultaten van mijn bloed.
    Hopelijk mag ik binnekort nog eens bloed nemen om te zien of het verdubbeld he
  • Knuffie dat komt goed!
    Hier minder goed nieuws.
    De devil.gif zijn net gearriveerd thumbdown.gif
    Hopelijk volgende maand meer geluk.

Kiefs,
    Nezke
  • ik denk dat ik vandaag mijn eisprong gehad heb, mijn borsten zijn gevoelig en ik lichte krampen in mn baarmoeder, dit is de eerste keer dat ik mij er bewust van ben, alleen ben ik alleen thuis tot dinsdag en dan gaat hij waarschijnlijk jetlagged zijn ... oh well volgende maand beter, we gaan voor Mei dan leggen vogels een ei, dus waarom wij niet easteregg.gif
  • Hi,

Ik had mij hier ook graag bijgevoegd. Na 3 rondes clomid ben ik zwanger van ons tweede kindje. Net zoals bij de eerste zwangerschap heb ik geen typische zwangerschapskwaaltjes. Het enige is misschien een beetje bandenpijn en ja de vermoeidheid. Hopelijk lukt het deze keer zonder keizersnede!
    Zwangerschap heeft zich wel onverwacht aangekondigd daar ik helemaal uit mijn cyclus was en medicijnen moest pakken om terug erin te komen en uiteraard clomid. Maar kijk het was toch raak. Ben wel blij want is aardig wat sneller gegaan dan bij onze zoon waar we 2.5 jaar op hebben moeten wachten en nu was het na een klein half jaar prijs.
  • @Dolfijntje:Proficiat! Geniet ervan!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld