NOD juni

• @Nr3 oh wat jammer om te lezen dit nieuws 😟! Hopelijk komt het zelf op gang en heb je er niet al te veel lichamelijke last van...

Heel veel sterkte!
  • @Nr3 Haha ja sorry, had ik moeten vermelden! Was met een vriendin over dit forum bezig en die dacht dat Blue Ivy verwees naar de kleine van Beyonce (verwijzing naar blauwe klimop maar goed smile.gif ) vond die link naar een celebrity baby dan zo dom dat ik prompt een andere naam gekozen heb. Vooruitkijken naar 2017 en niet teveel meer achterop/zitten kniezen. Vandaar ook banner voorlopig even weggehaald. Nieuwe start als je wil smile.gif
    Hoe voel je je?

@LadyB Heb nu 5 dagen (2 pilletjes per dag) Provera achter de rug. Volgens huisarts had ik tijdens gebruik al ms moeten krijgen, volgens de bijsluiter in de week na gebruik. Op internet vind ik alles. Veel vrouwen ook die tot tien dagen nemen dus geen idee wat te geloven. Hele tijd lage rugpijn, borsten steken enzo. Afwachten zeker? Morgen misschien even huisarts bellen, wie weet moet ik langer nemen.
    Hoe gaat het met jou?
  • @Louise2017 Hier gaat het vrij goed. Eisprong net gepasseerd dus nu op het wachtbankje smile.gif
    Het is nog steeds wel een emotiele rollercoaster (ene moment blij dat we opnieuw bezig zijn, andere moment gaat elke serie op tv over babies en zwangerschap en dan is het wel even * slik*).
    Maar ik probeer gewoon vooruit te kijken, we geraken er wel terug! (alleen iets later dan verwacht smile.gif )
    Ik lees over provera dat dit een soort 'pil' is, waarbij je een onttrekkingsbloeding krijgt vanaf je stopt. Dus hopelijk komt het voor jou nu snel op gang smile.gif
  • @CharlotteV dank je.. Voorlopig raar of zelden een 'gekleurd sliertje' bij het toilet gaan en afvegen, maar voor de rest?
    Voel me wel heel duizelig en heb met momenten echt het gevoel van flauwvallen. heb ook last om goed te zien. zou dit mijn bloeddruk kunnen zijn? maar vanwaar komt dit dan opeens?...

@Louise2017 hahahha, ok, begrijp ik smile.gif
    Hopelijk komt t idd snel op gang!!! moet echt rottig zijn!!! Nieuwe start!!!

xxx

• @LadyB : baby'tjes... ik zit denk ik nog in de ontkenningsfase... ben er helemaal niet meer mee bezig... maar ben er voor de moment wat te suf voor...
    Ik ken wel dat gevoel en dat is vreselijk rot! dikke knuffel en wens echt dat je zelf snel je beebje hebt! xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld