NOD juni 2019

• Hier voorlopig nog niets doorgebroken, maar wel al 2 negatieve test achter de rug....
    Wij schuiven wellicht weer een maandje verder 😔
  • @Bieke83 dankjewel! 2 weken gaan toch traag he als je moet wachten.. ben benieuwd.. denk volgende woensdag een testje te doen want vrijdagavond gaan we op weekend
    @Dottemie amai wat een parcours.. hopelijk kan je de gynaecoloog ongelijk geven deze ronde? Veel succes candle2.gif
    @Wish4 wat jammer... veel succes in volgende ronde!
  • @Dottemie Fijn om een lotgenootje te hebben hier! Ik vind het persoonlijk raar dat ze iui proberen bij mindere zaadkwaliteit omdat de kansen bij ifv ook gewoon hoger liggen, maar schijnbaar is iui de eerste stap, omdat ze dan de goede zaadjes eruit kunnen filteren. Ik zit nu met het gevoel dat we eerst iui gaan doen maar dan alsnog bij ifv zullen uitkomen. Maar ik heb er op dit moment wel vrede mee hoor. Eerst even kennis maken met de hormoon injecties, de pregnyl, de utrogestan... ondertussen probeer ik ervoor te zorgen dat we zoveel mogelijk vitamientjes binnen krijgen, frequent sporten (op een rustige manier) en vooral veel ontspannen. Als het dan tot ifv komt, zullen we er op z'n minst helemaal klaar voor zijn smile.gif
    Wel fijn dat jullie het vooruitzicht hebben om hierna al te mogen starten met ifv, dat geeft je weer iets om naar uit te kijken. Al hoop ik uiteraard dat het niet meer nodig zal zijn smile.gif

@Wish4 Jammer sadhug.gif!

@Amoxiclav Nog een weekje dan vooraleer je kan testen. Goed veel dingen inplannen dan is de week zo voorbij wink.gif
  • @Bieke83 komt wel goed moet bijna elke dag werken smile.gif
  • Nu 5 dagen overtijd....
    1ste test had ik gedaan op de dag dat ik ze normaal moest doorkrijgen... negatief
    2e test heb ik 2 dagen nadien gedaan... ook weer negatief
    Beide testen waren van action, de gewone en niet die early testen...
    Heb geen zwangerschapssymptomen, alleen dat ik al 3 dagen echt moe ben, zou zo overdag in slaap kunnen vallen...
    Zouden de testen niet goed gewerkt hebben, al geloof ik dat niet...
    Ik ga nogmaals testen zaterdag of zondag als ik nog niets heb doorgekregen...
    Pff ofwel wil ik ze nu doorkrijgen of een goede test in handen hebben... maar dit is frustrerend 😖
  • @Amoxiclav Ik hoop natuurlijk ook dat we ze ongelijk kunnen geven, uiteindelijk heb je maar één goed zaadje nodig hé! smile.gif Jij alvast succes, nog ff geduld zeker hé! Inderdaad veel werken dan gaat de tijd snel tongue.gif

@Bieke83 Ik weet eigenlijk ook niet goed waarom ze dan niet onmiddellijk gezegd hebben om IVF te doen, en waarom het nu juist 3 pogingen IUI moet zijn alvorens IVF... Ik heb me laten wijsmaken dat het iets met terugbetalingen zou zijn maar ik weet het eigenlijk niet. Nu ja, vrijdag, morgen dus, intake gesprek IVF, normaal maandag opstart medicatie. Best wel spannend. Ik hoop voor jou dat het niet nodig gaat zijn en dat de IUI gewoon al lukt, maar laat zeker de moed niet zakken hé! Met IVF zijn je kansen een pak groter, op die manier kon ik er mij wel mee verzoenen smile.gif

@Wishful Oh jee, das vervelend. Ik ken het gevoel wel. Voor dat ik clomid nam was ik heel onregelmatig, ik had de ene maand soms een cyclus van 29 dagen om de maand nadien eentje van 35 te hebben. Dus vanaf dag 29 was ik aan het hopen, aan het testen,... dat vervelend hé! Je wil gewoon duidelijkheid, ik snap je volledig. Zelfs nu ik weet dat de kans zoooo klein is, heb ik toch nog steeds een sprankeltje hoop voor maandag en denk ik mezelf ook al zot met alles wat ik voel, want ik loop ook al een paar dagen zoooo moe... Laat ons weten hoe het loopt hé! Ik duim alvast voor je.
  • @Wish4 oei, mijn berichtje van daarnet @Wishful was eigenlijk voor jou, jullie namen lijken nogal op mekaar, oeps goofy.gif
  • @Wish4 Da's idd wel balen. Mss heb je een latere eisprong gehad. Ik hoop dat je dit weekend alsnog pos test thumbup.gif

@Dottemie Ik zie ifv momenteel ook zo'n beetje als bijkomstige hulp waar ik nog beroep op kan doen als iui niet lukt, en dat geeft me weer extra moed. Ik duim met je mee voor maandag bigsmile.gif
  • @Wish4 al meer nieuws ondertussen?
  • Heb zo mini steekjes in mijn onderbuik, al enkele dagen enorme honger en zo vergeetachtig/verstrooid niet normaal goofy.gif zegt waarschijnlijk niks ma tis wel opvallend. Nog enkele dagen geduld, mag pas woensdag ten vroegste een testje doen
  • @Amoxiclav net hetzelfde hier! Maar ben nog maar 8 dpo dus dan denk ik dat kan toch helemaal nog niet surprised.gif
  • @Lientje16 grappig dat ik niet alleen ben goofy.gif Ja net wat ik ook dacht. We zullen maar nog even afwachten hahah
  • @Amoxiclav nog niets doorgekregen...
    Nog geen nieuwe test kunnen gaan halen, hoop er morgen een te kunnen gaan halen, want heb een drukke dag voor de boeg.
    Buiten dat ik extra moe ben geen symptomen...
    Deze voormiddag even krampen gehad, dacht dat ze doorkwamen... maar nog steeds niet dus.
    Bij mijn laatste zwangerschap teste ik ook eerst negatief...

Maar toch geloof ik niet dat ik zwanger ben, omdat ik geen symptomen heb... maar als ik er verder over nadenk... had ik dat bij mijn vorige zwangerschappen ook niet in het begin...

Pff
  • @Wish4 valt nog af te wachten dan..

Heb vanmorgen eens getest maar nog te vroeg denk ik, was wit. We zien wel
  • @Amoxiclav heb dan toch uiteindelijk mijn regels doorgekregen... we schuiven weer een maandje verder. 😒
  • Ik schuif door naar juli en ronde 2 met clomid.
  • Ik schuif ook door. Nu nog wachten op mijn maandstonden
  • Gisteren ms gekregen, ik schuif ook door
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld